onko muilla havaittavissa samanlaista uhoilua urosdogilla muita koiria kohtaan?? onko koira siis epävarma vai mistä moinen johtuu?? miten olette ratkaisseet asian vai jääkö se iän myötä pois??
Urosdogin käyttäytyminen
4
780
Vastaukset
- kouluttaja
Eipä ole yhdeltäkään tuntemistani koirista tuollainen itsellään pois jäänyt, rotuun katsomatta.
Mars koulutuskentälle ja/tai kasvattajaan yhteyttä jospa neuvoisi. - dogidog
Mulla on kolme vuotias uros doggi joka on parhaassa uhmaiässä! Koira puistossa käytän komennus lapiota (en lyömis tarkoitukseen) jota koirani tottelee kovan EI sanan kanssa jos se käy yhtään uhittelemaan muille koirille (etenkin uroksille)! Lenkillä mulla on vedonesto kuonopanta ja koirani on oppinut et jos käydään uhitteleen niin mamma laittaa sormet valjaiden alareikään ja siintä otteesta ei liikuta minneen suuntaan ja se on epämiellyttävän tuntuista!! Parin viikon opettelun jälkeen koirani on oppinut et kannattaa vaan olla kunnolla niin on itselläkin paljon helpompi olla ja kävellä!! Toivotan onnea et saat koiraltasi uhittelun pois!
- taistelin
urokseni kanssa n. 1,5 v. ennenkuin otin itseäni niskasta kiinni ja läksin ns. ongelmakoira kouluttajalle, aiemmin yritti suunnilleen syödä jokaisen vastaantulevan koiran, nyt mennään nätisti ohi löysällä hihnalla eikä huomatakaan muita koiria! Ja elämä on helppoo..
- Daya
Mulla on nyt juuri 2 vuotta täyttänyt doggi poika. Koira tuli minulle n.1½ vuotiaana ja eroahdistuneena ja jo silloin minulle mainittiin koiran "uhoavasta" käyttäytymisestä toisia koiria kohtaan. Tilanne oli silloin eri.. Koira ei luottanut ihmiseen (oli huonoissa oloissa)ja todellakin räykkäsi lenkillä joka ikiselle, jopa joillekkin ihmisille. Häntä kuitenkin heilui iloisesti ja tilanne jokseenkin rauhottui. Tilanne nyt kun poika on 2 vuotta. On kun olisi yksin lenkillä, haukkuu, rayhää ja uhoaa toisille koirille.. Tilanne on suorastaan kaaoottinen!!! Minulle suositeltiin kastraatiota ehdottomasti!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991526Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131186- 2271169
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2631030Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81979- 141950
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179933Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15899Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33792- 71787