Mitähän kuuluu sille silloin 15v tytölle, joka tappoi koulukaverinsa, tytön Pohjanmaalla joitain vuosia sitten?
Teinitytön tekemä tappo
9
825
Vastaukset
- Anonyymi
Ai se mopautolla kotia menivät ja tenua juotti ensin kaverille. Sai muistaakseni 9 vuotta vankeutta. Eiköhän ole palannut arkeen.
- Anonyymi
M-infossa ketju, jossa jutun pöytäkirjat..juuri luin. Ei pysty kokemaan Empatiaa oli lausunto, eli Psykopaatti?
- Anonyymi
varmaan ihan hyvää.
- Anonyymi
Kukahan poika/mies uskaltaa seurustella tuollaisen kanssa.
- Anonyymi
Varmaan monikin. Jännänainen on kiihottava!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan monikin. Jännänainen on kiihottava!
Enemmän jännämiehet kiihottaa naisia.
- Anonyymi
Oliko lukenut Tex Willeristä vai Lucky Lukesta vai Morgan Kanesta vai Coloradosta Mexikolainen jotka nukkuu vuoroin toinen silmä auki käsi Coltilla voi hyvinkin ottaa tuon tytön naisen vaimokseen.
- Anonyymi
En tiedä, mutta kaikkien naisten tulisi tässä kohtaa pysähtyä miettimään omia asenteitaan toisia naisia kohtaan.
- Anonyymi
Tuossa se lukee lehteä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2522672Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172187Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3281912- 1031639
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois901566Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001260- 671210
- 251131
- 501093
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731036