Mitähän kuuluu sille silloin 15v tytölle, joka tappoi koulukaverinsa, tytön Pohjanmaalla joitain vuosia sitten?
Teinitytön tekemä tappo
9
700
Vastaukset
- Anonyymi
Ai se mopautolla kotia menivät ja tenua juotti ensin kaverille. Sai muistaakseni 9 vuotta vankeutta. Eiköhän ole palannut arkeen.
- Anonyymi
M-infossa ketju, jossa jutun pöytäkirjat..juuri luin. Ei pysty kokemaan Empatiaa oli lausunto, eli Psykopaatti?
- Anonyymi
varmaan ihan hyvää.
- Anonyymi
Kukahan poika/mies uskaltaa seurustella tuollaisen kanssa.
- Anonyymi
Varmaan monikin. Jännänainen on kiihottava!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan monikin. Jännänainen on kiihottava!
Enemmän jännämiehet kiihottaa naisia.
- Anonyymi
Oliko lukenut Tex Willeristä vai Lucky Lukesta vai Morgan Kanesta vai Coloradosta Mexikolainen jotka nukkuu vuoroin toinen silmä auki käsi Coltilla voi hyvinkin ottaa tuon tytön naisen vaimokseen.
- Anonyymi
En tiedä, mutta kaikkien naisten tulisi tässä kohtaa pysähtyä miettimään omia asenteitaan toisia naisia kohtaan.
- Anonyymi
Tuossa se lukee lehteä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339