2024 karkausvuosi

Anonyymi-ap

Oletteko naiset suunnitelleet kosimista?

17

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitti, kun kerroit!

Nuorena ollessani kerran pelleillessäni kosin japanilaista kirjekaveria kirjeellä.
      Ei suostunut silloin. Lähetti minulle japanilaisen kimonon sen mekkokankaan tilalle (olin kertonut, että jos ei suostu, niin mekkokangas on järjestettävä).
      Tuli sitten kuitenkin katumapäälle, mutta enpä suostunutkaan enää silloin.

Muutaman kymmenen vuoden kuluttua oli minulla reissu Japaniin.
      Sain käsiini hänen osoitteensa ja menin moikkaamaan. Vein tuliaisiksi Iittalan lasia, hän antoi minulle omatekemänsä Buddan patsaan (mikä meni rikki Tokiossa).
      Juotiin teetä ja oli mukava jutella. Vei sitten minut taksilla asemalle ja osti matkalla japanilaiset syömäpuikot (oikein tyylikkäät) ja pikkukupit mihin välillä ne puikot syödessä laitetaan. Tuolla ovat laatikossa. Olen innokas sushin syöjä. Sitä tuli syötyä joka päivä, reissasin ympäri Japania, sushiannos eväänä. Oli mukava Japanin reissu.

Taidanpa tänä vuonna kosia yhtä brittiläistä taiteilijaa, minkä tapasin männä kesänä.
      Jospa onnistaisi tällä kertaa. Nuorna ollessani ihteäni kosittiin jotain 40-50 kertaa (mitä tosin kukaan ei usko). Olin nätti silloin. Nyt olen rupistunut, mutta voin itse kosia karkausvuonna.

Eli kiitos, että muistutit!

Hyvää Joulua!

• Anonyymi

Kiva juttu.

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🔞 ­­N­­y­m­­f­o­m­­­a­­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Ketä ?

• Anonyymi

En kerro.
        Meet muuten sinäkin häntä kosimaan, ja silloinhan minun mahdollisuudet pienenee.

• Anonyymi

Ei ole ihasn heti tullut mieleen kosia enää ketään.
      Arkun osto on edessä.

• Anonyymi

Kosinnat sikseen kuin myös vonkaaminen.

• Anonyymi

Vain yhtäkö voi kosia.
      Voisi nimittäin viekastella ja saada läjäpäin kankaita.

• Anonyymi

En. Tässä ollaan plus 70v. Suhteeni kuoli 2 vuotta sitten .Suhde kesti onellisena 21-22v. Juuri siksi.Omat vuokra asunnot,omat rahat.Hyvää aikaa joulut kuin parempaa vuotta 2024. Kaikille. Helsingin lähiöstä

• Anonyymi

Hyvä neuvo:

Kosikaa sellaista, jota ei takuulla suostu ukoksenne, vaan 100 % varmuudella antaa rukkaset!

Mekkokangasta saatte silloin.
      Voitte jo etukäteen suunnitella minkälaista mekkoa haluatte, ja käydä katsomassa kankaan valmiiksi kaupasta.

Tottakai voi kosia monta. Sitä enemmän mekkokangasta, riittää teille loppuelämäksi.
      Mukava on koreana viettää vanhuutensa päivät.

Mitenkä se oli, onko tämä ainutlaatuinen tilaisuus vain 29.2 ?
      Vai saako vuoden jokaisena päivänä kosia?

Jos saa, niin voi jee!

Tytöt - nyt asialle!

• Anonyymi

No. Hyvä kun kannatit tuota, että voi useampaa kosia.
        Riskaabelia muutoinkin, koska liekkö palautusaikaa?
        Beng
        Kaikki kosiokandit voisivat liikuskella jossain tietyssä paikassa. Tässä iässä pitää kaikki olla helppoa. Cittariin vai Prismaan ei apteekkiin eikä Alkoon. Ostoskärryyn jokin kukka. Ruiskukkaa vai ruusua tai neliapilaa?
        Tuo on kyllä varmasti niin, että kosioaika rajoittuu yhteen vuorokauteen.

• Anonyymi

Kannattaako sitä hamekangasta tavoitella. Räätälipalvelu on aika kallista, tulee halvemmaksi ostaa Prismasta valmis hamonen. Ja mitä lie kangasta sulhoehdokas sitten ostaa, jotain ihan väärän väristä ja kuosista. Ei, minä jätän sikseen.

• Anonyymi

Vastaus voi olla myöntäväkin.

• Anonyymi

Niin. Vanha tapa, pitäis uudistaa!
        Mikä vois olla hamekankaan tilalle?

Tarkemmin ajatellen en viitsi vaivautua, ihan on riittävän hyvät tulot, millä pärjäilee.

Ja siinä on aina se riski, että myöntyykin, - hui kauheeta!
        Ne ukonketaleet kun useimmiten haluuvat vain ilmaisen huushollipalvelun, olla omaishoitajana ja sitä ym. Oli se minulle onnenpotku, kun ei se japanilainen suostunut silloin, mitä lie 50 vuotta sitten. Siellä Japanissa sushia söisin nytkin. Paljon oli porukkaa siellä, kun reissailin, täällä saa olla rauhassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaus voi olla myöntäväkin.

Voi kauhistus!!

• Anonyymi

Kosiskelkaa rauhassa mutta tenaa voi olla parempi tavoitella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      61
      8420
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      133
      4714
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      35
      4166
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      3438
    5. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2972
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      29
      2877
    7. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      55
      2763
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      2340
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      409
      2252
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2199
    Aihe