Onko olemassa sellaista ohjelmaa (mielellään tietysti ilmaista) joka sallisi kerralla ja helposti kopioida itselleen kokonaisen nettisivuston, eli kaikki sivustolla olevat eri tiedostot ja kuvat? Ettei tarvitsisi jokaisen kohdalla erikseen klikata oikeaa hiiren näppäintä..
Koko nettisivuston lataaminen itselle
4
348
Vastaukset
- Ossi
On ainakin ilmainen ja hyvä.
- minä
firefoxilla on semmoinen kuin downTHEMall.
- hyvin toiminut
Itse oon käyttänyt sellaista kuin WebCopier. Alunperin oli adwarea, sittemmin se muutettiin myöhemmissä versioissa osin sharewareksi ja osin freewareksi ja samalla se adware eli mainostus jätettiin pois siitä.
Siltä osin freewarea että ihan kaikki ominaisuudet ei toimi sen jälkeen kun kokeiluaika on mennyt umpeen eli ohjelma muuttuu kokeiluajan jälkeen freewareksi jos ei halua sitten rekisteröidä. Mua ei ole haitannut yhtään vaikka osa ominaisuuksista ei enää kokeiluajan jälkeen toimikaan, koska en ole niitä ominaisuuksia koskaan tarvinnutkaan, freewarenakin todella paljon käyttökelpoisia ominaisuuksia. Rekisteröimällä ja maksamalla tietty saa nekin "jumissa olevat" ominaisuudet käyttöönsä mutta eipä maksa vaivaa kun hyvin toimii muutenkin. HTTrack on hyväksi havaittu ja täysin ilmainen. Lähdekoodikin on saatavilla GPL:n mukaan.
http://www.httrack.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223017- 392617
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381473- 841350
- 631241
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124893- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi28656Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621