Asensin tämän postiohjelman kannettavalle koneelleni. Kaikki asetusten tuonnit Outlook Expressistä onnistui helposti,paitsi käyttäjätilien SALASANAT. Kun päivitän postiani, niin tämä piru vinkuu koko ajan salasanaa postipalvelimelle...
Tilit luotu ja tallennettu vuonna "miekka ja kypärä" - kuka Aatami voi äkkiseltään muistaa näihin salasanat!
OE6:ssa tilit on *.iaf -tiedostoja, joita voi siirrellä Vie/Tuo -toiminnoilla koneelta toiselle ja salasanat kulkee mukana eli kätevää!
Miksi ei tässä niin nokkelassa Thunderbirdissä tuo ei onnistu?
Käyttäjätilien salasanan tuonti
1
784
Vastaukset 1
Sulla näyttää olevan epämiellyttävä ongelma!
Mutta ajatus mikä tuli mieleen että miksi näin on tietoturva - sillä vaikkei Outlook kyselisikään salasanaa olisi pelottavaa jos Thunderbird asennuksen jälkeen hakisi myös salasanat paikoilleen ja ohjelman asentanut voisi lueskella toisten salasanat.. Pelottavaa!
Tuota noin! Suosittelen käyttämään jotain salasanojenhallinta ohjelmaa kuten itselläni Password Keeper. Kyseinen ohjelma tallentaa kirjoittamasi tilien sähköposti (Outlook, Hotmail..), nettisivujen jne. salasanat yhden pääsalasanan taakse. Sitä ei kannata unohtaa!
Nykyiseen ongelmaan; Yritä etsiä unohtunut salasana tai kysyä internet-operaattoriltasi salasanaa ja/tai sen vaihtoa. Yleensä tulee sähköpostiin tai kotiin kirjeessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49580
- 41578
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459