Liity sotaväkeen

Anonyymi-ap

Nyt on aika ryhdistäytyä ja hankkia sotilaskoulutus.

57

1151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aloittaja voisi vääntää korkin kiinni ja mennä hakemaan uuden lammas-annoksen TK:sta, olet nyt aivan liian itsenäinen.

      PS.meillä meillä on intti.

      • Anonyymi

        Mää sitte ees sinne inttiis, vai onks se kuitenkin hint…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mää sitte ees sinne inttiis, vai onks se kuitenkin hint…

        Nyt on kyllä kunnon junttihuumoria.Olen eronnut reservistä, mä teen töitä ja matkailen.
        Tollaset juopot ei edes pääse rintamalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on kyllä kunnon junttihuumoria.Olen eronnut reservistä, mä teen töitä ja matkailen.
        Tollaset juopot ei edes pääse rintamalle.

        Jokainen reservistä eronnut voi laittaa portilleen/ovelleen lapun jossa lukee:
        "olen reservistä eronnut löysäpöksy, joten minua ja kotiani ei tarvitse puolustaa vihollisen hyökätessä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen reservistä eronnut voi laittaa portilleen/ovelleen lapun jossa lukee:
        "olen reservistä eronnut löysäpöksy, joten minua ja kotiani ei tarvitse puolustaa vihollisen hyökätessä"

        Jokainen reservissä pysyvä voi lyödä portilleen/ovelleen lapun tai kyltin jossa lukee että
        "olen valmis tappamaan vihaamieni poliitikkojen tekemien päätösten takia tuntemattomia ihmisiä, puolustan pedofiilien paratiiseja eli Yhdysvaltoja ja Ukrainaa henkeen ja vereen, olen myös täysin kontrolloitavissa oleva idiootti joka on heikkojen geenien ja kontroloimattoman lisääntymisen seurausta"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen reservissä pysyvä voi lyödä portilleen/ovelleen lapun tai kyltin jossa lukee että
        "olen valmis tappamaan vihaamieni poliitikkojen tekemien päätösten takia tuntemattomia ihmisiä, puolustan pedofiilien paratiiseja eli Yhdysvaltoja ja Ukrainaa henkeen ja vereen, olen myös täysin kontrolloitavissa oleva idiootti joka on heikkojen geenien ja kontroloimattoman lisääntymisen seurausta"

        Tää oli hyvä, suomijuntit tarvii vähän kuritusta.Toki tuo täällä riekkuva perusjuntti ei luultavamimmin itsekkään ole reservissä, vaan alkoholisoitunut rokotelammas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on kyllä kunnon junttihuumoria.Olen eronnut reservistä, mä teen töitä ja matkailen.
        Tollaset juopot ei edes pääse rintamalle.

        Sysmässä paljon peräkamarinpoikia joita voisi laittaa Ukrainaan tekemään käsillä jotain muutakin hyödyllistä, kuin pitää molempia käsiä peittonsa alla, ennen nukkumaan menoa. Juopot on hyviä sodassa, kun eivät kävele suoraa luotisateessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen reservissä pysyvä voi lyödä portilleen/ovelleen lapun tai kyltin jossa lukee että
        "olen valmis tappamaan vihaamieni poliitikkojen tekemien päätösten takia tuntemattomia ihmisiä, puolustan pedofiilien paratiiseja eli Yhdysvaltoja ja Ukrainaa henkeen ja vereen, olen myös täysin kontrolloitavissa oleva idiootti joka on heikkojen geenien ja kontroloimattoman lisääntymisen seurausta"

        Sinunkin on aika ryhdistäytyä sekä ottaa miehen ote elämästä ja lopettaa lpsoilu.


    • Anonyymi

      Laita lappu selkään olen eronut..ja nyt sivari.

      • Anonyymi

        Suomen kieli ei ole venäläiselle äidinkieli.


      • Anonyymi

        Myös sivarit joutuvat sodan aikana puolustusvoimien tehtäviin. Mahdollisesti myös rintamalle logistiikkaan ja muonitukseen liittyviin toimiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös sivarit joutuvat sodan aikana puolustusvoimien tehtäviin. Mahdollisesti myös rintamalle logistiikkaan ja muonitukseen liittyviin toimiin.

        Joo, niille annetaan miinantorjuntavarsikengät ja tehtävänä on miinanraivaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös sivarit joutuvat sodan aikana puolustusvoimien tehtäviin. Mahdollisesti myös rintamalle logistiikkaan ja muonitukseen liittyviin toimiin.

        Kyllä ihan sama vaikka on eronnut Sinne rintamalle joutuu samalla lailla.Se kun on tuo samanlainen laki .Kuin nyt valmistellaan hallituksessa tämä raja laki
        Kun Suomen turvallisuus on uhattuna.Niin mikään estä sitäkään tekemättä.Se on varmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ihan sama vaikka on eronnut Sinne rintamalle joutuu samalla lailla.Se kun on tuo samanlainen laki .Kuin nyt valmistellaan hallituksessa tämä raja laki
        Kun Suomen turvallisuus on uhattuna.Niin mikään estä sitäkään tekemättä.Se on varmaa.

        Ei, ja vielä kerran ei.Rintama on aluetta jossa käydään sotaa, siviilit eivät tälle alueelle pääse.Siviilipalvelusta suorittavat ovat aina rintamalinjan "omalla " puolella.

        Lopeta noiden rokotteiden vetäminen, tekee susta ihan daijun ja saa kommentoimaan pipejä.

        Siviilipalvelusmiehet keräävät rintamalinjalta lampaiden ruumiit ja keräävät kallisarvoiset asiat omiin taskuihin ja kaulaplakaatti palautetaan jotta pystytään pitämään inventaariota rintamalle menehtyneistä globalisteista.Tämäkin vain silloin kuin linja etenee vihollisen suuntaan.


    • Anonyymi

      Eturintama.

    • Anonyymi

      Sivareille annetaan mahdottoman isot kengät ja laitetaan käsi kädessä kulkemaan oletetun miinakentän yli.

    • Anonyymi

      Kun lukee tämän ketjun viestejä niin ei ole ihme että täydennyspalvelushakemuksia tulee tänä vuonna ennätysmäärät, tähän toki vaikuttaa natoon pakkoliittyminen ja sota mutta myös tämä että ihminen ei koe enää suomen kansalaisia "omikseen"
      Rokotteita vetäneet ja itsensä NPC muuttaneet ihmiset pystyvät ajattelemaan vaan tyylillä joko tai, tämä perustuu yksinkertaiseen älylliseen toimintaan.
      Tämä on täydellinen esimerkki siitä miten kemikaalit(Covid rokotteet) poliittinen järjestelmämme ja media pystyy muuttamaan ihmisestä porsaan tasoisen olennon.Minä kutsun tätä ilmiötä alienismiksi.
      Minusta jokainen saa touhuta mitä tahtoo.

      • Anonyymi

        Juuri näin.Kyllähän näitä uuvatti flunssapelkoisille papupäille tarkoitettuja sotia hetken aikaa pystytään naamioimaan mutta nytki vuotaa jo tietoja nettiin kuinka zelensky käy kulisseissa kauppaa venäjän kanssa, kaikki zelenskiä vastustavat mediat ja viranomaiset on joko vankilassa tai lakiteitse vaiennettu.
        Vituttaa äärettömästi nää villansukankutoja ääliöt kanssa, ei järki päätä pakota.Ihan selviä NPC hahmoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin.Kyllähän näitä uuvatti flunssapelkoisille papupäille tarkoitettuja sotia hetken aikaa pystytään naamioimaan mutta nytki vuotaa jo tietoja nettiin kuinka zelensky käy kulisseissa kauppaa venäjän kanssa, kaikki zelenskiä vastustavat mediat ja viranomaiset on joko vankilassa tai lakiteitse vaiennettu.
        Vituttaa äärettömästi nää villansukankutoja ääliöt kanssa, ei järki päätä pakota.Ihan selviä NPC hahmoja.

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/9d58dd24-fe0f-4f7d-b64e-e98d13755a73


        Tämän ei pitäisi olla yllätys kognitiivisesti toimivalle "henkilölle".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin.Kyllähän näitä uuvatti flunssapelkoisille papupäille tarkoitettuja sotia hetken aikaa pystytään naamioimaan mutta nytki vuotaa jo tietoja nettiin kuinka zelensky käy kulisseissa kauppaa venäjän kanssa, kaikki zelenskiä vastustavat mediat ja viranomaiset on joko vankilassa tai lakiteitse vaiennettu.
        Vituttaa äärettömästi nää villansukankutoja ääliöt kanssa, ei järki päätä pakota.Ihan selviä NPC hahmoja.

        Hämmästyttävän paljon on rokotevastaisia ja muita vähämielisiä hääräämässä. Tämähän on tulos, kun alue- ja paikallismielisairaalat on lopetettu niin pääsevät löysäpäät esittämään mielenvikaisuuttaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämmästyttävän paljon on rokotevastaisia ja muita vähämielisiä hääräämässä. Tämähän on tulos, kun alue- ja paikallismielisairaalat on lopetettu niin pääsevät löysäpäät esittämään mielenvikaisuuttaan.

        Se että meistä kiitettävän suuri osa eivät ole Covid rokotteen kannalla, ei tee meistä rokotevastaisia.Se tekee meistä älykkäitä ja itsenäisesti ajattelevia ihmisiä jotka haistavat paskan käryn, joillekkin se paskan käry taas ei haise nenään yhtään.

        Mahdatko enää edes muistaa miten Codiv rokotekampanja lähti Kiinasta liikkelle?Ihmiset kaatuilivat ihan hysteerisinä kuin pohjois korealaiset komean johtajansa edessä, ensimmäiset varoitusmerkit olivat silloin jo ilmassa.

        Ihan sama mitä tässä enää teille sanoo ette tule koskaan myöntämään että olette täysin pihalla siitä mitä maailmalla oikeasti tapahtuu.

        Tässä kun rokottamaton olen ja lähipiirissä suurin osa rokottamattomia, niin voitko selittää missä ne vaaralliset koronat ja flunssat nyt on?Meillä töissä 19henkeä suurimalla osalla rokotteet ja koko ajan saikkukone laulaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että meistä kiitettävän suuri osa eivät ole Covid rokotteen kannalla, ei tee meistä rokotevastaisia.Se tekee meistä älykkäitä ja itsenäisesti ajattelevia ihmisiä jotka haistavat paskan käryn, joillekkin se paskan käry taas ei haise nenään yhtään.

        Mahdatko enää edes muistaa miten Codiv rokotekampanja lähti Kiinasta liikkelle?Ihmiset kaatuilivat ihan hysteerisinä kuin pohjois korealaiset komean johtajansa edessä, ensimmäiset varoitusmerkit olivat silloin jo ilmassa.

        Ihan sama mitä tässä enää teille sanoo ette tule koskaan myöntämään että olette täysin pihalla siitä mitä maailmalla oikeasti tapahtuu.

        Tässä kun rokottamaton olen ja lähipiirissä suurin osa rokottamattomia, niin voitko selittää missä ne vaaralliset koronat ja flunssat nyt on?Meillä töissä 19henkeä suurimalla osalla rokotteet ja koko ajan saikkukone laulaa.

        Koska pääsit avohoitoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska pääsit avohoitoon?

        Kunnon ala-aste huumoria ajoilta jolloin avohoito oli vielä juttu, se on kuule seniili ollut nyt normia viimeiset 22vuotta, meillä on täällä "avohoidossa" arviolta 127 000 suomalaista, että senkun viljelet huumoria toisten mielenterveyden kustannuksella.
        Kertoo vain sen että olet täydellinen juntti ja luultavasti vielä lammas siihen päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska pääsit avohoitoon?

        Ajaako se tuollaiseen älylliseen rapistumiseen että ei saa rakkautta, vai oletko vaan tavan yksinäinen juoppo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin.Kyllähän näitä uuvatti flunssapelkoisille papupäille tarkoitettuja sotia hetken aikaa pystytään naamioimaan mutta nytki vuotaa jo tietoja nettiin kuinka zelensky käy kulisseissa kauppaa venäjän kanssa, kaikki zelenskiä vastustavat mediat ja viranomaiset on joko vankilassa tai lakiteitse vaiennettu.
        Vituttaa äärettömästi nää villansukankutoja ääliöt kanssa, ei järki päätä pakota.Ihan selviä NPC hahmoja.

        Eipä kaltaisistasi nettipelimielikuvituksessa elävistä ole yhteiskunnalle mitään hyötyä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että meistä kiitettävän suuri osa eivät ole Covid rokotteen kannalla, ei tee meistä rokotevastaisia.Se tekee meistä älykkäitä ja itsenäisesti ajattelevia ihmisiä jotka haistavat paskan käryn, joillekkin se paskan käry taas ei haise nenään yhtään.

        Mahdatko enää edes muistaa miten Codiv rokotekampanja lähti Kiinasta liikkelle?Ihmiset kaatuilivat ihan hysteerisinä kuin pohjois korealaiset komean johtajansa edessä, ensimmäiset varoitusmerkit olivat silloin jo ilmassa.

        Ihan sama mitä tässä enää teille sanoo ette tule koskaan myöntämään että olette täysin pihalla siitä mitä maailmalla oikeasti tapahtuu.

        Tässä kun rokottamaton olen ja lähipiirissä suurin osa rokottamattomia, niin voitko selittää missä ne vaaralliset koronat ja flunssat nyt on?Meillä töissä 19henkeä suurimalla osalla rokotteet ja koko ajan saikkukone laulaa.

        Mortonki! Covidistit, piikkejä pelkäävät ja muut pehmeäpäiset. Syökää kaurapuuroa edes kerran päivässä, niin aivotoimintanne saattaa toimia vielä muutaman viikon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että meistä kiitettävän suuri osa eivät ole Covid rokotteen kannalla, ei tee meistä rokotevastaisia.Se tekee meistä älykkäitä ja itsenäisesti ajattelevia ihmisiä jotka haistavat paskan käryn, joillekkin se paskan käry taas ei haise nenään yhtään.

        Mahdatko enää edes muistaa miten Codiv rokotekampanja lähti Kiinasta liikkelle?Ihmiset kaatuilivat ihan hysteerisinä kuin pohjois korealaiset komean johtajansa edessä, ensimmäiset varoitusmerkit olivat silloin jo ilmassa.

        Ihan sama mitä tässä enää teille sanoo ette tule koskaan myöntämään että olette täysin pihalla siitä mitä maailmalla oikeasti tapahtuu.

        Tässä kun rokottamaton olen ja lähipiirissä suurin osa rokottamattomia, niin voitko selittää missä ne vaaralliset koronat ja flunssat nyt on?Meillä töissä 19henkeä suurimalla osalla rokotteet ja koko ajan saikkukone laulaa.

        No niin nyt sitten arvuutelemaan missä Sysmässä on .19.työn tekijää.Ja jossa joku on piikki vastainen.Kertonut varmaan työ tovereilleen sen.Niin selvii senkin kirjoittajan henkilöllisyys.Arvaatkaa kuka.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nyt on Suomi Natossa. Armeijan käyneet, naiset ja miehet , heillä on mainio tilaisuus hakea Naton tehtäviin työhön. Mikä uusi mielenkiintoinen kansainvälinen työmahdollisuus, eri puolilla missä Nato tarvitsee. Reservissä on meritoitunutta väkeä ja he ovat varmaan kiinnostuneita tehtävistä. Niitä tulee avautumaan , kannattaa olla kuulolla ja ottaa asioista selvää, ajoissa.

      • Anonyymi

        Mitä ihmettä sä selität? :D "nato luo työpaikkoja" voiko typerämpää kuvitelmaa olla.


    • Anonyymi

      Ei luo vaan on, ei kaikille ,ainoastaan meritoituneille yksilöille.

      • Anonyymi

        Kyl sä nyt elät ihan jossain omassa todelisuudessa.Toki olet oikeassa siinä että byrokratia luo tietynkaltaisille henkilöille työpaikkoja.Sielunsa myyneille demoneille jotka palavat helvetin tulessa.


    • Anonyymi

      Päinvastoin, sinä näköjään olet pudonnut todellisuudesta jonnekin missä päivän valo ei paista.

      • Anonyymi

        No selitäpä minulle, 2xamk tutkintoa ja väitöskirja tehneelle, miten Nato luo suomalaisille työpaikkoja suomeen?Kerroppa.


      • Anonyymi

        Kaikki sinun teksteissäsi kertoo että olet normaali duunari, jolle filosofia on utopiaa ja puuttinin haukkuminen sitä totuutta. :D

        Typerän ihmisen kanssa kun lähtee väittelemään niin se on sama asia kuin koittaisi opettaa koiralle ilmanlämpöpumpun asennuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No selitäpä minulle, 2xamk tutkintoa ja väitöskirja tehneelle, miten Nato luo suomalaisille työpaikkoja suomeen?Kerroppa.

        Ei se pysty, sen minkä Nato "tuo" tekoäly vie.
        Rokotteet tekevät ihmisistä omituisia tallaajia.Muutaman rokotteen ottaneen kanssa kun olen jutellut diippejä niin kyllä muutoksia terveyteen on tullut huolimatta mitä ikäryhmää.
        Aivosumua, kroonisia tulehduksia, kardiovaskulaarisen toiminnan häiriöitä, sitten nämä
        syyttävät siitä koronaa, tautia jonka jokainen rokottamaton on sairastanut flunssana ilman mitään erikoisempia oireita :D...Influessat ovat mystisesti kadonneet ja koronaa vaan tilalla tilastotiedoissa.Kukaan ei ihmettele minne influenssat on kadoneet, itseasiassa meilläkin töissä suurin osa otti nekin rokotteet mukisematta.
        Sitten ihmetellään kun PISA tulokset romahtaa, äkkikuolleisuus miltei nelinkertaistunut, avosydänleikkauksia tehty ympäri suomea enemmän 3vuodessa kuin 25vuodessa yhteensä, keskenmenotilastot räjähteet kymmenkertaisiksi.
        Hautaustoimistojen liikevaihto/asiakasvirta huipussaan sitten viime sotien, ne jotka suunsa avaa hiljennetään.En mä rehellisesti sanoen jaksa uskoa että ihminen olis niin v***n tyhmä ettei se osais piirtää nyt viivaa kahden pisteen väliin, tai edes epäillä asiaa, ihan rehellisesti epäilen että elämme simulaatiossa/rokotteet on muutaneet ihmisen tajunnanvirtaa ja on tekemässä näistä rokotetuista mäkkärin kassoja mitkä kykenee juttelemaan ja huomioimaan vaan tietyn rajoitetun määrän ympärillä tapahtuvasta ja sitten rokotteen mukana annettut kemikaalit tai mikrosirut pyyhkii loput pois.
        Suurin osa näistä paapapuupeista minkä ympärillä eletään nauraa tälläisille jutuille ja kutsuu näitä salaliitto/foliohattuiluiksi, kuitenkaan koskaan eivät jaksa kirjoittaa ja tutkia asiaa itse vaan kirjoitetaan "olet hullu avohoidossa oleva putinisti salaliittoteoreetikko sivari gay" ja sitten jäädään kaivamaan pyllyä ja odottamaan vastausta.Näin erittäin suuri osa ihmisistä toimii.
        Onhan näitä kognitiivisia dissonaatio teorioita eikä ihmisellä ole juuri aikaa näitä asioita miettiä ja tutkia kun aika laitetaan kaikkeen luotuun turhuuteen.Ajattelu on massalle vaikeinta harrastusta mitä voisi harrastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se pysty, sen minkä Nato "tuo" tekoäly vie.
        Rokotteet tekevät ihmisistä omituisia tallaajia.Muutaman rokotteen ottaneen kanssa kun olen jutellut diippejä niin kyllä muutoksia terveyteen on tullut huolimatta mitä ikäryhmää.
        Aivosumua, kroonisia tulehduksia, kardiovaskulaarisen toiminnan häiriöitä, sitten nämä
        syyttävät siitä koronaa, tautia jonka jokainen rokottamaton on sairastanut flunssana ilman mitään erikoisempia oireita :D...Influessat ovat mystisesti kadonneet ja koronaa vaan tilalla tilastotiedoissa.Kukaan ei ihmettele minne influenssat on kadoneet, itseasiassa meilläkin töissä suurin osa otti nekin rokotteet mukisematta.
        Sitten ihmetellään kun PISA tulokset romahtaa, äkkikuolleisuus miltei nelinkertaistunut, avosydänleikkauksia tehty ympäri suomea enemmän 3vuodessa kuin 25vuodessa yhteensä, keskenmenotilastot räjähteet kymmenkertaisiksi.
        Hautaustoimistojen liikevaihto/asiakasvirta huipussaan sitten viime sotien, ne jotka suunsa avaa hiljennetään.En mä rehellisesti sanoen jaksa uskoa että ihminen olis niin v***n tyhmä ettei se osais piirtää nyt viivaa kahden pisteen väliin, tai edes epäillä asiaa, ihan rehellisesti epäilen että elämme simulaatiossa/rokotteet on muutaneet ihmisen tajunnanvirtaa ja on tekemässä näistä rokotetuista mäkkärin kassoja mitkä kykenee juttelemaan ja huomioimaan vaan tietyn rajoitetun määrän ympärillä tapahtuvasta ja sitten rokotteen mukana annettut kemikaalit tai mikrosirut pyyhkii loput pois.
        Suurin osa näistä paapapuupeista minkä ympärillä eletään nauraa tälläisille jutuille ja kutsuu näitä salaliitto/foliohattuiluiksi, kuitenkaan koskaan eivät jaksa kirjoittaa ja tutkia asiaa itse vaan kirjoitetaan "olet hullu avohoidossa oleva putinisti salaliittoteoreetikko sivari gay" ja sitten jäädään kaivamaan pyllyä ja odottamaan vastausta.Näin erittäin suuri osa ihmisistä toimii.
        Onhan näitä kognitiivisia dissonaatio teorioita eikä ihmisellä ole juuri aikaa näitä asioita miettiä ja tutkia kun aika laitetaan kaikkeen luotuun turhuuteen.Ajattelu on massalle vaikeinta harrastusta mitä voisi harrastaa.

        Tässä ollaan samaa mieltä.Väyrynen olisi paras johtaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No selitäpä minulle, 2xamk tutkintoa ja väitöskirja tehneelle, miten Nato luo suomalaisille työpaikkoja suomeen?Kerroppa.

        Väitöskirjaa ei pääse tekemään amk tutkinnoilla vaikka niitä olisi 10.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitöskirjaa ei pääse tekemään amk tutkinnoilla vaikka niitä olisi 10.

        Kaikesta höpö höpö COVideista huolimatta, hankkikaa sotilaskoulutus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikesta höpö höpö COVideista huolimatta, hankkikaa sotilaskoulutus.

        Lammas.Mitä ihme horinaa, tyyliin kaikilla suomalaisilla on se, nääs se on suomessa pakollinen.Tietäisit tämän jos olisit palveluskelpoinen armeijan käynyt.

        Nyt on kuitenkin niin että DCA sopimuksilla olette ottaneet amerikkalaiset tänne meidän maaperälle, ilman kansanäänestystä.

        En siis koe että suomi on enää isänmaani, vaan se on nyt myyty jenkeille ja EU.lle sotatantereeksi.

        Koenkin että pahimpia vihollisia mitä meille oikeille isänmaallisille tulee eteen on nämä rokotteen vetäneet slaavailijat jotka halusivat suomen natoon ja jenkit tänne.

        Tällöin en kokenut muuta vaihtoehtoa kuin hakea täydennyspalvelukseen eli siviilipalvelusmieheksi, eli lähdin reservistä.Näin toimii oikeasti isänmaalliset ihmiset.

        Minä en rupea sotimaan Israelin-Amerikkalaisten hulluja sotia joiden tarkoitus on hankkia yhdelle tai kahdelle maalle(Israel, USA) öljyä ja maakaasua.

        Te toki voitte yksinkertaisina vajukkeina tehdä aivan mitä te lystäätte.Minä nautin niistä drone videoista sitten kun aika tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lammas.Mitä ihme horinaa, tyyliin kaikilla suomalaisilla on se, nääs se on suomessa pakollinen.Tietäisit tämän jos olisit palveluskelpoinen armeijan käynyt.

        Nyt on kuitenkin niin että DCA sopimuksilla olette ottaneet amerikkalaiset tänne meidän maaperälle, ilman kansanäänestystä.

        En siis koe että suomi on enää isänmaani, vaan se on nyt myyty jenkeille ja EU.lle sotatantereeksi.

        Koenkin että pahimpia vihollisia mitä meille oikeille isänmaallisille tulee eteen on nämä rokotteen vetäneet slaavailijat jotka halusivat suomen natoon ja jenkit tänne.

        Tällöin en kokenut muuta vaihtoehtoa kuin hakea täydennyspalvelukseen eli siviilipalvelusmieheksi, eli lähdin reservistä.Näin toimii oikeasti isänmaalliset ihmiset.

        Minä en rupea sotimaan Israelin-Amerikkalaisten hulluja sotia joiden tarkoitus on hankkia yhdelle tai kahdelle maalle(Israel, USA) öljyä ja maakaasua.

        Te toki voitte yksinkertaisina vajukkeina tehdä aivan mitä te lystäätte.Minä nautin niistä drone videoista sitten kun aika tulee.

        Et selvästikään ole hyvä paimen, joka panee henkensä lampaiden edestä, vaan paha paimen, joka panee lampaita henkensä edestä. Mene sinne itäiseen paratiisiisi, niin tunnet olosi turvalliseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et selvästikään ole hyvä paimen, joka panee henkensä lampaiden edestä, vaan paha paimen, joka panee lampaita henkensä edestä. Mene sinne itäiseen paratiisiisi, niin tunnet olosi turvalliseksi.

        Olipa taas olkiukkojen olkiukko.Käy sääliksi sua, on varmaan rankkaa elää tuollaisen pään sisällä, vaihtoehdot on joko tai.
        Toittavasti kärsit rintamalla kivuliaan kuoleman :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa taas olkiukkojen olkiukko.Käy sääliksi sua, on varmaan rankkaa elää tuollaisen pään sisällä, vaihtoehdot on joko tai.
        Toittavasti kärsit rintamalla kivuliaan kuoleman :D

        Hämmästyttää, että tuollainen aggressiolla varustettu, yhteiskunnalle hyödytön ja vaarallinen olio on päästetty Nivanniemestä vapaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämmästyttää, että tuollainen aggressiolla varustettu, yhteiskunnalle hyödytön ja vaarallinen olio on päästetty Nivanniemestä vapaaksi.

        Jaaha joku persu taas ällöämässä, osaa edes kirjoittaa Niuvaniemeä oikein.Rokotetut on pahinta saastaa tällä planeetalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaaha joku persu taas ällöämässä, osaa edes kirjoittaa Niuvaniemeä oikein.Rokotetut on pahinta saastaa tällä planeetalla.

        Niuvanniemi.2 ×n?!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No selitäpä minulle, 2xamk tutkintoa ja väitöskirja tehneelle, miten Nato luo suomalaisille työpaikkoja suomeen?Kerroppa.

        Otamossako tutkintosi suoritit, naapurin kanssako väittelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lammas.Mitä ihme horinaa, tyyliin kaikilla suomalaisilla on se, nääs se on suomessa pakollinen.Tietäisit tämän jos olisit palveluskelpoinen armeijan käynyt.

        Nyt on kuitenkin niin että DCA sopimuksilla olette ottaneet amerikkalaiset tänne meidän maaperälle, ilman kansanäänestystä.

        En siis koe että suomi on enää isänmaani, vaan se on nyt myyty jenkeille ja EU.lle sotatantereeksi.

        Koenkin että pahimpia vihollisia mitä meille oikeille isänmaallisille tulee eteen on nämä rokotteen vetäneet slaavailijat jotka halusivat suomen natoon ja jenkit tänne.

        Tällöin en kokenut muuta vaihtoehtoa kuin hakea täydennyspalvelukseen eli siviilipalvelusmieheksi, eli lähdin reservistä.Näin toimii oikeasti isänmaalliset ihmiset.

        Minä en rupea sotimaan Israelin-Amerikkalaisten hulluja sotia joiden tarkoitus on hankkia yhdelle tai kahdelle maalle(Israel, USA) öljyä ja maakaasua.

        Te toki voitte yksinkertaisina vajukkeina tehdä aivan mitä te lystäätte.Minä nautin niistä drone videoista sitten kun aika tulee.

        Lammaspaimen on löydetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lammaspaimen on löydetty.

        Uuu, do something about it.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No selitäpä minulle, 2xamk tutkintoa ja väitöskirja tehneelle, miten Nato luo suomalaisille työpaikkoja suomeen?Kerroppa.

        Kaks tutkintoa Otamon akatemiasta? Ja vielä väittelyt naapurin kanssa siihen päälle. Sie taidatkin olla vimosen päälle viisas!


    • Anonyymi

      Armeijan käyminen on ns miesten koulu, ja nykyään myös naisille, kannattaa olla armeijan käynyt.

    • Anonyymi

      Maanpuolustustahto kasvaa vauhdilla.

      • Anonyymi

        Maanpuolustustahto xD joopa joo hyvä vitsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maanpuolustustahto xD joopa joo hyvä vitsi.

        Miksi sitten olet täällä! Painu sinne itäiseen paratiisiisi tekemään poliittisia lakkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten olet täällä! Painu sinne itäiseen paratiisiisi tekemään poliittisia lakkoja.

        Kunnon lammas luulee että asioilla on vaan 2 puolta, se on säälittävintä mitä yhteiskuntaa pyörittävissä rattaissa tulee havainnoitua.
        Nää itään päin lähtemään käskijät on sitä yksinkertaisinta suomijunttisakkia mitä vaimotkin rakastaa vain säälistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon lammas luulee että asioilla on vaan 2 puolta, se on säälittävintä mitä yhteiskuntaa pyörittävissä rattaissa tulee havainnoitua.
        Nää itään päin lähtemään käskijät on sitä yksinkertaisinta suomijunttisakkia mitä vaimotkin rakastaa vain säälistä.

        Niimpä, nää sippolan kaltaset vanhukset on niitä yksinkertasimpia, aina syytetään vastapuolta vaikka tosiasiassa hallitukset on meidän pienten ihmisten ongelma.Vastakkainasettelu on satoja vuosia vanha poliittinen hämäys eikä ihmiset tajua sitä vieläkään.
        Meidän pahimmat viholliset on rokotetut ja ohjelmoidut vajukkiihmiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niimpä, nää sippolan kaltaset vanhukset on niitä yksinkertasimpia, aina syytetään vastapuolta vaikka tosiasiassa hallitukset on meidän pienten ihmisten ongelma.Vastakkainasettelu on satoja vuosia vanha poliittinen hämäys eikä ihmiset tajua sitä vieläkään.
        Meidän pahimmat viholliset on rokotetut ja ohjelmoidut vajukkiihmiset.

        ai punkkirokotetut?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      67
      2904
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      411
      2798
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      99
      2237
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      87
      1984
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1904
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1830
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      9
      1821
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      151
      1775
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1613
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1592
    Aihe