Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Yksinäinen joulu itsenäisllä naisella

Anonyymi-ap

Onhan tämä aika erikoista kokea itsenäiseksi itsensä etenkin jouluna, vaikka tosiasiassa olenkin yksinäinen.

36

531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Komppaan olenhan yksinäinen mutten ikinä tunnusta sitä.

      • Juurihan kommentissasi tunnustit. 😊


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        💋 ­­­N­­­y­m­f­­­o­­­m­­­a­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Voit ihan oman näköisen joulun vietää.Älä ryhdy itse säälin.Korona aika mentin ystäviä,suhteni kuolemalle. Joten yksin olin.Mutta tein vatimattomaan kotini itselleni joulun ja nautein siitä.Olen myös monasti ollut avustajana köyhien joulut. Joten itsestä kini joulu fiilis. Lisäksi yksinäisten jouluja ainakin helsinki löytyy mielin määrin.Kysy oman paikkakunnan kirkolta,sosialivirasto.Missä on joulu köyhille ja yksinäislle.

    • Anonyymi

      Kertaakaan en ole tuntenut itseäni yksinäiseksi vaikka olen monta monituista joulua viettänyt yksin, osan niistä jopa sairaana kun flunssa yllätti. Muutaman joulun olen viettänyt muualla viimeisen 20 vuoden aikana , esim risteilyllä. Yksin vietän jouluja tulevaisuudessakin, ellen törmää lähistöllä asuvaan toiseen yksin olevaan joka haluaisi muutamaksi tunniksi seurakseni. Tosin sellaiseen ihmeeseen en usko.

    • Anonyymi

      Jouluna yksinäisyys korostuu. Olen kokenut monta yksinäistä joulua.

    • Anonyymi

      Ihme kyllä suomi ihmiset ei juttele ei tapaile toisiaan ei olla ystävviä. puhelin soi silloin kun joku on jotakin hyötyä vailla. näin se vaan on. olis ihan jees mikäli olis semmoisia kamuja joiden kans vois olla rennosti, vaikka saunoo ja syödä yhdessä tehtäis ruokaa jne.. siis semmoist rentoo meininkii..

      • Anonyymi

        Minua ei siksi kutsuta tuollaisiin illanistujaisiin , eikä edes kesällä mökille kun kaikki tutut tietää että en sauno ja minun luo ei kukaan halua tulla edes käymään kun on vaan pieni vaatimaton vuokrayksiö yli 30 vuotta vanhoine kalusteineen kerrostalossa missä asun.


    • Anonyymi

      Sehän on "itsenäisen"naisen osa. Ole vaan yksinäsi.
      (ja pillitä, mutta mieti mitä olisitkaan saattanut saada toisenlaisella tavalla suhtautua)

      • Anonyymi

        Sanopa, mitä saisi ”toisella tavalla suhtautua” systeemillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanopa, mitä saisi ”toisella tavalla suhtautua” systeemillä?

        Esimerkiksi perheen, miehen ja lapsia.
        Jos olisi aikoinaan päättänyt olla vähemmän "itsenäinen ja omillaan toimeentuleva"


      • Anonyymi

        Ei ole aina ole mahdollista valita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi perheen, miehen ja lapsia.
        Jos olisi aikoinaan päättänyt olla vähemmän "itsenäinen ja omillaan toimeentuleva"

        Eipä ole kovin montaa tyytyväistä perheenäitiä. Piian asema ei ole kadehdittava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole kovin montaa tyytyväistä perheenäitiä. Piian asema ei ole kadehdittava.

        Just näin! Itselläni oli aikoinaan kolmen sukupolven perhe saman katon alla joulua viettämässä ja muistan, kun eräs itsellinen työkaverini oli niin kateellinen asetelmasta. Kuvitteli kaiken sujuvan niin kuin mainoksissa kuvataan. En viitsinyt häntä oikaista, kuinka ristiriitaista se elo useinkin oli ja jouluna epäsopu korostui välillä liikaakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole kovin montaa tyytyväistä perheenäitiä. Piian asema ei ole kadehdittava.

        Noh,,sitten valitetaan täällä yksinäisyyttä.
        Ja pillitetään yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh,,sitten valitetaan täällä yksinäisyyttä.
        Ja pillitetään yksin.

        Se on se kuvitelma! Haavekuva jostain paremmasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi perheen, miehen ja lapsia.
        Jos olisi aikoinaan päättänyt olla vähemmän "itsenäinen ja omillaan toimeentuleva"

        Luuletko tosiaan, että perhe, mies ja lapset tekevät elämästä parempaa? Läheskään aina ei!

        Minulla on ollut nämä kaikki, enää vain lapsi, lapsenlapset ja lapsenlapsenlapsi. Kaikki kaukana.
        Ystäviä on muutama, mutta onnellisimmillani olen yksin, myös jouluna.

        Minusta olisi tärkeää, että on oikeus olla tyytyväinen tai jopa onnellinen myös yksin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko tosiaan, että perhe, mies ja lapset tekevät elämästä parempaa? Läheskään aina ei!

        Minulla on ollut nämä kaikki, enää vain lapsi, lapsenlapset ja lapsenlapsenlapsi. Kaikki kaukana.
        Ystäviä on muutama, mutta onnellisimmillani olen yksin, myös jouluna.

        Minusta olisi tärkeää, että on oikeus olla tyytyväinen tai jopa onnellinen myös yksin!

        Osoitat olevasi patalaiska ja olet varmaan aina halunnut päästä kaikesta mahdollisimman helpolla. Nauti nyt.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole kovin montaa tyytyväistä perheenäitiä. Piian asema ei ole kadehdittava.

        Laiskan elämä houkuttaa monia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi perheen, miehen ja lapsia.
        Jos olisi aikoinaan päättänyt olla vähemmän "itsenäinen ja omillaan toimeentuleva"

        Se se vasta onkin hirveää olla parisuhteessa ja silti tuntea itsensä yksinäiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osoitat olevasi patalaiska ja olet varmaan aina halunnut päästä kaikesta mahdollisimman helpolla. Nauti nyt.....

        Lapsetko täällä osallistuu kirjoituksiin, joko joululoma alkoi?


    • Anonyymi

      Voi kun tietäsin mistä sinut löytää.

    • Anonyymi

      Ei kaikkien ole pakko elää samanlaista elämää kaavojen mukaan
      niinkuin muutkin tekevät. Voi rakentaa omanlaisen elämän ja olla
      tyytyväinen. Vaihtoehtoja on. Valitsin epätyypillisen vaihtoehdon
      ja se on sopinut minulle erittäin hyvin. Omaa sisintään kannattaa
      kuunnella.

    • Anonyymi

      Jouluaatto Helsingin keskustassa huippuravintolassa.

    • Anonyymi

      Yksinäiset naiset on usein katkeria omahyväisiä itsekkäitä ja petollisia. monet vain kyttää opportunistiset edut mielessään..

      • Anonyymi

        Eli SELKOSUOMEKSI: Katkeria koko elämänsä miehenpuutteessa kärvistelleitä kuivettuneita vanhojapiikoja.


    • Anonyymi

      Vietän Jouluani yksin, mutten ole yksinäinen.

      Onnistuin jälleen luomaan entisajan joulujeni tunnelman. Itselleni aina samoin toistuvat perinteet ovat tärkeät.

      Liinat ja koristeet paikoillaan, kynttilät, kuusi koristeltuna. Perinneruokia. Jouluna en kyllä jaksa syödä kuin vähän kerrallaan.

      Soittelin eilen eräälle pitkäaikaiselle ystävälleni. Tänään, skypen kautta, olen yhteydessä sukulaiseen.

    • Anonyymi

      Yksinäisen avautuminen jossa kiistää totuuden.

    • Anonyymi

      Mitä ihmettä täällä taas kinastellaan? On olemassa tyytyväisiä yksineläjiä ihan niin kuin on tyytyväisiä perheen äitejäkin. Ja myös päin vastoin!

      Jokainen on vastuussa omasta elämästään ja valinnoistaan ´, niistä voi syyttää tai kiittää vain itseään. Moni selittelee tilannettaan, siis sellaista kun ei ole tyytyväinen, että kun se ja tämä teki sitä tai kun oli sitä tai tätä; no, joka tapauksessa itseä päätät ja itse valitset. Ei se sen kummempaa ole.

      Itse olen monen aikuisen lapsen äiti ja puolisokin löytyy. Kaikki lapset ovat olleet ja ovat vieläkin joulun ajan meillä. Teen miellelläni heille ruokaa ja hieman hyysäänkin mutta vastapainoksi myös he mm. tänään tekivät meille kaikille lounaan jne.

    • Anonyymi

      Eukkot asustaa yksin eron jälkeen ja kun ero fyffet on hassattu ja taskut on tyhjät, niin voi, voi, kun närästää.

      • Anonyymi

        Yksin kyllä eron jälkeen, mutta ilman mitään erosta saatuja rahoja. Ei melkein kolmenkymmenen vuoden avioliitossa mitään jaettavaa omaisuutta kertynyt. Omillaan oli tultava aviossa toimeen ja omillaan olen tullut toimeen avioeron jälkeenkin. Päinvastoin, omaisuuteni on yksin asuessa kasvanut.


    • Anonyymi

      Jos on jo kahdet palttina housut, niin edistystähän se on..

    • Anonyymi

      Taas oli yksinäistä joukula. voi että, olsipa joku jonka kanssa olla. mutta ei kuitenkaan 24/7 vaan silloin tällöin.

    • Anonyymi

      Ohos. etten sanos kattos vaan..

    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      ❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2394
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      65
      2141
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      100
      1961
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1692
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1612
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1466
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1440
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1400
    Aihe