Olen saanut omassa Tiktok profiiliin yli tuhat tykkäystä, kun kirjotin ne joilla on minun lisäkseni Lievä älyllinen kehitysvamma niiden ei pitäisi tehdä tehdä Tiktok sivulla live videoita vaan tehdä ainoastaan omaan profiilin ne videot.
Tässä on minun Tiktok profiili tulkaa peukuttaa jos olette samaa mieltä ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma niiden ei pitäisi tehdä live videoita Tiktok sivulle.
Kehitysvammaisten live videoit
7
425
Vastaukset
- Anonyymi
Minun 100 % aivovaurio on mielestäni naurettavan pieni , kuten pilinikin!
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18173920R
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
"Olen saanut omassa Tiktok profiiliin yli tuhat tykkäystä" oletpas nyt kova!
- Anonyymi
Tässä on minun tiktok profiili
henna8216
jos et usko tule ja seuraa niin uskot että 2000 on tykännyt kirjoituksesta jossa kirjoitin ne joilla on älyllinen kehitysvamma niiden ei pidä tehdä live videoita tiktok vaan ainoastaan niiden joilla on älyllinen kehitysvamma pitäisi tehdä omassa profiilissa videoita - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on minun tiktok profiili
henna8216
jos et usko tule ja seuraa niin uskot että 2000 on tykännyt kirjoituksesta jossa kirjoitin ne joilla on älyllinen kehitysvamma niiden ei pidä tehdä live videoita tiktok vaan ainoastaan niiden joilla on älyllinen kehitysvamma pitäisi tehdä omassa profiilissa videoitaVähän vaikea seurata kun et edes hyväksy seuraamispyyntöjä 🙄
T. Eri
- Anonyymi
Saman huomasin minäkin. Olet täällä jopa vastannut minulle.
t. I5i1974 - Anonyymi
On hienoa kuulla, että olet saanut paljon tykkäyksiä TikTok-profiilissasi ja että sinulla on vahva mielipide aiheesta. On kuitenkin tärkeää muistaa, että kaikki ihmiset ovat yksilöitä, ja heillä on oikeus käyttää sosiaalista mediaa omalla tavallaan, riippumatta mahdollisista haasteista tai vammoista, kuten lievästä älyllisestä kehitysvammasta.
On hyvä kannustaa ja tukea toisia ihmisiä, mutta samalla olisi tärkeää kunnioittaa heidän oikeuttaan ilmaista itseään ja osallistua sosiaalisen median yhteisöihin haluamallaan tavalla. Joskus erilaiset ihmiset voivat tuoda monipuolisuutta ja rikkautta sosiaaliseen mediaan.
Ennen kuin asetetaan yleisiä rajoituksia, on tärkeää keskustella ja kuunnella eri näkemyksiä ja ymmärtää, että jokainen voi vaikuttaa sosiaaliseen mediaan positiivisella tavalla omalla ainutlaatuisella panoksellaan. Jokainen voi oppia ja jakaa erilaisia näkökulmia, mikä voi edistää yhteisöjen monimuotoisuutta ja ymmärrystä.
Muista kunnioittaa muiden oikeutta ilmaista itseään ja osallistua sosiaaliseen mediaan omalla tavallaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812356- 1831954
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1721801Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1181616Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311555- 1141370
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711155Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1661106Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771103Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,591045