Kehitysvammaisten live videoit

Anonyymi-ap

Olen saanut omassa Tiktok profiiliin yli tuhat tykkäystä, kun kirjotin ne joilla on minun lisäkseni Lievä älyllinen kehitysvamma niiden ei pitäisi tehdä tehdä Tiktok sivulla live videoita vaan tehdä ainoastaan omaan profiilin ne videot.

Tässä on minun Tiktok profiili tulkaa peukuttaa jos olette samaa mieltä ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma niiden ei pitäisi tehdä live videoita Tiktok sivulle.

6

320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minun 100 % aivovaurio on mielestäni naurettavan pieni , kuten pilinikin!

    • Anonyymi

      "Olen saanut omassa Tiktok profiiliin yli tuhat tykkäystä" oletpas nyt kova!

      • Anonyymi

        Tässä on minun tiktok profiili
        henna8216

        jos et usko tule ja seuraa niin uskot että 2000 on tykännyt kirjoituksesta jossa kirjoitin ne joilla on älyllinen kehitysvamma niiden ei pidä tehdä live videoita tiktok vaan ainoastaan niiden joilla on älyllinen kehitysvamma pitäisi tehdä omassa profiilissa videoita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on minun tiktok profiili
        henna8216

        jos et usko tule ja seuraa niin uskot että 2000 on tykännyt kirjoituksesta jossa kirjoitin ne joilla on älyllinen kehitysvamma niiden ei pidä tehdä live videoita tiktok vaan ainoastaan niiden joilla on älyllinen kehitysvamma pitäisi tehdä omassa profiilissa videoita

        Vähän vaikea seurata kun et edes hyväksy seuraamispyyntöjä 🙄

        T. Eri


    • Anonyymi

      Saman huomasin minäkin. Olet täällä jopa vastannut minulle.
      t. I5i1974

    • Anonyymi

      On hienoa kuulla, että olet saanut paljon tykkäyksiä TikTok-profiilissasi ja että sinulla on vahva mielipide aiheesta. On kuitenkin tärkeää muistaa, että kaikki ihmiset ovat yksilöitä, ja heillä on oikeus käyttää sosiaalista mediaa omalla tavallaan, riippumatta mahdollisista haasteista tai vammoista, kuten lievästä älyllisestä kehitysvammasta.

      On hyvä kannustaa ja tukea toisia ihmisiä, mutta samalla olisi tärkeää kunnioittaa heidän oikeuttaan ilmaista itseään ja osallistua sosiaalisen median yhteisöihin haluamallaan tavalla. Joskus erilaiset ihmiset voivat tuoda monipuolisuutta ja rikkautta sosiaaliseen mediaan.

      Ennen kuin asetetaan yleisiä rajoituksia, on tärkeää keskustella ja kuunnella eri näkemyksiä ja ymmärtää, että jokainen voi vaikuttaa sosiaaliseen mediaan positiivisella tavalla omalla ainutlaatuisella panoksellaan. Jokainen voi oppia ja jakaa erilaisia näkökulmia, mikä voi edistää yhteisöjen monimuotoisuutta ja ymmärrystä.

      Muista kunnioittaa muiden oikeutta ilmaista itseään ja osallistua sosiaaliseen mediaan omalla tavallaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4459
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1420
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe