Kehitysvammaisten live videoit

Anonyymi-ap

Olen saanut omassa Tiktok profiiliin yli tuhat tykkäystä, kun kirjotin ne joilla on minun lisäkseni Lievä älyllinen kehitysvamma niiden ei pitäisi tehdä tehdä Tiktok sivulla live videoita vaan tehdä ainoastaan omaan profiilin ne videot.

Tässä on minun Tiktok profiili tulkaa peukuttaa jos olette samaa mieltä ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma niiden ei pitäisi tehdä live videoita Tiktok sivulle.

7

385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minun 100 % aivovaurio on mielestäni naurettavan pieni , kuten pilinikin!

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🔞 ­N­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18173920R

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

"Olen saanut omassa Tiktok profiiliin yli tuhat tykkäystä" oletpas nyt kova!

• Anonyymi

Tässä on minun tiktok profiili
        henna8216

jos et usko tule ja seuraa niin uskot että 2000 on tykännyt kirjoituksesta jossa kirjoitin ne joilla on älyllinen kehitysvamma niiden ei pidä tehdä live videoita tiktok vaan ainoastaan niiden joilla on älyllinen kehitysvamma pitäisi tehdä omassa profiilissa videoita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä on minun tiktok profiili
        henna8216

jos et usko tule ja seuraa niin uskot että 2000 on tykännyt kirjoituksesta jossa kirjoitin ne joilla on älyllinen kehitysvamma niiden ei pidä tehdä live videoita tiktok vaan ainoastaan niiden joilla on älyllinen kehitysvamma pitäisi tehdä omassa profiilissa videoita

Vähän vaikea seurata kun et edes hyväksy seuraamispyyntöjä 🙄

T. Eri

• Anonyymi

Saman huomasin minäkin. Olet täällä jopa vastannut minulle.
      t. I5i1974

• Anonyymi

On hienoa kuulla, että olet saanut paljon tykkäyksiä TikTok-profiilissasi ja että sinulla on vahva mielipide aiheesta. On kuitenkin tärkeää muistaa, että kaikki ihmiset ovat yksilöitä, ja heillä on oikeus käyttää sosiaalista mediaa omalla tavallaan, riippumatta mahdollisista haasteista tai vammoista, kuten lievästä älyllisestä kehitysvammasta.

On hyvä kannustaa ja tukea toisia ihmisiä, mutta samalla olisi tärkeää kunnioittaa heidän oikeuttaan ilmaista itseään ja osallistua sosiaalisen median yhteisöihin haluamallaan tavalla. Joskus erilaiset ihmiset voivat tuoda monipuolisuutta ja rikkautta sosiaaliseen mediaan.

Ennen kuin asetetaan yleisiä rajoituksia, on tärkeää keskustella ja kuunnella eri näkemyksiä ja ymmärtää, että jokainen voi vaikuttaa sosiaaliseen mediaan positiivisella tavalla omalla ainutlaatuisella panoksellaan. Jokainen voi oppia ja jakaa erilaisia näkökulmia, mikä voi edistää yhteisöjen monimuotoisuutta ja ymmärrystä.

Muista kunnioittaa muiden oikeutta ilmaista itseään ja osallistua sosiaaliseen mediaan omalla tavallaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2394
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2012
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1494
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      52
      902
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      871
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      54
      711
    8. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      710
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25
      689
    10. Olette kyllästyneet

Mutta hyvää huomenta kuitenkin. Mukava päivä tämäkin. 😊⚜️🦌🎄✨❤️
      Ikävä
      135