Olen saanut omassa Tiktok profiiliin yli tuhat tykkäystä, kun kirjotin ne joilla on minun lisäkseni Lievä älyllinen kehitysvamma niiden ei pitäisi tehdä tehdä Tiktok sivulla live videoita vaan tehdä ainoastaan omaan profiilin ne videot.
Tässä on minun Tiktok profiili tulkaa peukuttaa jos olette samaa mieltä ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma niiden ei pitäisi tehdä live videoita Tiktok sivulle.
Kehitysvammaisten live videoit
7
385
Vastaukset
- Anonyymi
Minun 100 % aivovaurio on mielestäni naurettavan pieni , kuten pilinikin!
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18173920R
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
"Olen saanut omassa Tiktok profiiliin yli tuhat tykkäystä" oletpas nyt kova!
- Anonyymi
Tässä on minun tiktok profiili
henna8216
jos et usko tule ja seuraa niin uskot että 2000 on tykännyt kirjoituksesta jossa kirjoitin ne joilla on älyllinen kehitysvamma niiden ei pidä tehdä live videoita tiktok vaan ainoastaan niiden joilla on älyllinen kehitysvamma pitäisi tehdä omassa profiilissa videoita - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on minun tiktok profiili
henna8216
jos et usko tule ja seuraa niin uskot että 2000 on tykännyt kirjoituksesta jossa kirjoitin ne joilla on älyllinen kehitysvamma niiden ei pidä tehdä live videoita tiktok vaan ainoastaan niiden joilla on älyllinen kehitysvamma pitäisi tehdä omassa profiilissa videoitaVähän vaikea seurata kun et edes hyväksy seuraamispyyntöjä 🙄
T. Eri
- Anonyymi
Saman huomasin minäkin. Olet täällä jopa vastannut minulle.
t. I5i1974 - Anonyymi
On hienoa kuulla, että olet saanut paljon tykkäyksiä TikTok-profiilissasi ja että sinulla on vahva mielipide aiheesta. On kuitenkin tärkeää muistaa, että kaikki ihmiset ovat yksilöitä, ja heillä on oikeus käyttää sosiaalista mediaa omalla tavallaan, riippumatta mahdollisista haasteista tai vammoista, kuten lievästä älyllisestä kehitysvammasta.
On hyvä kannustaa ja tukea toisia ihmisiä, mutta samalla olisi tärkeää kunnioittaa heidän oikeuttaan ilmaista itseään ja osallistua sosiaalisen median yhteisöihin haluamallaan tavalla. Joskus erilaiset ihmiset voivat tuoda monipuolisuutta ja rikkautta sosiaaliseen mediaan.
Ennen kuin asetetaan yleisiä rajoituksia, on tärkeää keskustella ja kuunnella eri näkemyksiä ja ymmärtää, että jokainen voi vaikuttaa sosiaaliseen mediaan positiivisella tavalla omalla ainutlaatuisella panoksellaan. Jokainen voi oppia ja jakaa erilaisia näkökulmia, mikä voi edistää yhteisöjen monimuotoisuutta ja ymmärrystä.
Muista kunnioittaa muiden oikeutta ilmaista itseään ja osallistua sosiaaliseen mediaan omalla tavallaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623