Kertokaa, antakaa vinkkejä minulle miten ajaa ulos tämä ei inhimillinen olento.
20-vuotta piinannut alapäätäni. en saa lepoa.
Sieluni silmin näen demonin, tavallaan kuin kurittoman rakkikoiran joka on kimpussani eikä se lopeta ennen kuin se ta...aan.
Antakaa edes vinkkejä, oh.jatkaa oikeaan suuntaa sillä tämä Ei ole vitsi
Piinan loppu
8
796
Vastaukset
- Anonyymi
Pesulla kannattaa käydä.
- Anonyymi
Pidät minua idioottina: kerro samantien mitä shampoota kannattais käyttää. Muuten: Painu wiccalaisuutes kanssa Helvettiin. Tulihan sunkin noituutes todettuna arvottomaksi.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#181740405
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Pyydä uskovaisilta demonin ulosajoa, se kiusaa sinua. Poista elämästäsi kaikki okkkultinen materiaali ja pyydä Jeesusta tulemaan sydämmeesi, niin silloin se ei voi sinne tulla.
- Anonyymi
Sinulla on hiivatulehdus. Osta apteekista Canesten combi, se auttaa. Saa ilman reseptiä. Noudata käyttöohjetta. Sen jälkeen varo käyttämästä kavereidesi dildoja. Ties mitä pöpöjä niistä saa alapäähänsä.
- Anonyymi
Voit aloittaa siitä, että käännät mielesi ajatukset ylösnousseen Jeesuksen puoleen ja puhut ääneen Hänelle. Pyydä Häntä kääntämään katseensa sinun puoleesi. Valitse ajatuksissasi oikea asenne ja rehellinen nöyrtyminen sekä kaikin tavoin vilpitön mieli. Kerro Hänelle omin sanoin koko elämäsi tilanne ja pyydä, että Jeesus antaa syntisi anteeksi. Hän tahtoo sen tehdä. ”…sillä hänellä on halu laupeuteen” Miika 7:18. Jos mahdollista, polvistu Hänen eteensä.
Vain Jeesus voi katkaista synnin kahleet ja auttaa, että teet parannuksen ja uskot Jeesukseen kokosydämisesti.
“Kilvoitelkaa päästäksenne sisälle ahtaasta ovesta, sillä monet, sanon minä teille, koettavat päästä sisälle, mutta eivät voi.” Luukas 13:24.
Psalmit 124:7-8 sanoo: ”Meidän sielumme pääsi kuin lintu pyydystäjäin paulasta: paula katkesi, ja me pääsimme pois. Meidän apumme on Herran nimi, hänen, joka on tehnyt taivaan ja maan.” - Anonyymi
Lapamato kyseessä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932079Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671520YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741299Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361180- 731160
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881086Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511031Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava243972Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891