Kertokaa, antakaa vinkkejä minulle miten ajaa ulos tämä ei inhimillinen olento.
20-vuotta piinannut alapäätäni. en saa lepoa.
Sieluni silmin näen demonin, tavallaan kuin kurittoman rakkikoiran joka on kimpussani eikä se lopeta ennen kuin se ta...aan.
Antakaa edes vinkkejä, oh.jatkaa oikeaan suuntaa sillä tämä Ei ole vitsi
Piinan loppu
7
1180
Vastaukset
- Anonyymi
Pesulla kannattaa käydä.
- Anonyymi
Pidät minua idioottina: kerro samantien mitä shampoota kannattais käyttää. Muuten: Painu wiccalaisuutes kanssa Helvettiin. Tulihan sunkin noituutes todettuna arvottomaksi.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#181740405
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Pyydä uskovaisilta demonin ulosajoa, se kiusaa sinua. Poista elämästäsi kaikki okkkultinen materiaali ja pyydä Jeesusta tulemaan sydämmeesi, niin silloin se ei voi sinne tulla.
- Anonyymi
Sinulla on hiivatulehdus. Osta apteekista Canesten combi, se auttaa. Saa ilman reseptiä. Noudata käyttöohjetta. Sen jälkeen varo käyttämästä kavereidesi dildoja. Ties mitä pöpöjä niistä saa alapäähänsä.
- Anonyymi
Voit aloittaa siitä, että käännät mielesi ajatukset ylösnousseen Jeesuksen puoleen ja puhut ääneen Hänelle. Pyydä Häntä kääntämään katseensa sinun puoleesi. Valitse ajatuksissasi oikea asenne ja rehellinen nöyrtyminen sekä kaikin tavoin vilpitön mieli. Kerro Hänelle omin sanoin koko elämäsi tilanne ja pyydä, että Jeesus antaa syntisi anteeksi. Hän tahtoo sen tehdä. ”…sillä hänellä on halu laupeuteen” Miika 7:18. Jos mahdollista, polvistu Hänen eteensä.
Vain Jeesus voi katkaista synnin kahleet ja auttaa, että teet parannuksen ja uskot Jeesukseen kokosydämisesti.
“Kilvoitelkaa päästäksenne sisälle ahtaasta ovesta, sillä monet, sanon minä teille, koettavat päästä sisälle, mutta eivät voi.” Luukas 13:24.
Psalmit 124:7-8 sanoo: ”Meidän sielumme pääsi kuin lintu pyydystäjäin paulasta: paula katkesi, ja me pääsimme pois. Meidän apumme on Herran nimi, hänen, joka on tehnyt taivaan ja maan.” - Anonyymi
Lapamato kyseessä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343986
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631364Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951296Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681185Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51041- 47951
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333914Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26911En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39892