Markkinointikampanja - arvovalinta
https://www.is.fi/viihde/art-2000010072488.html
Atria lähetti jopa yli 100000 euroa tienaaville sometähdille jouluruokapaketin
36
355
Vastaukset
- Anonyymi
Bisnes on bisnestä, mutta olisiko sittenkin ollut parempaa "bisnestä" lahjoittaa ruokapaketit vähävaraisten jouluun ?
Tämä kampanja on erittäin huonoa mainosta Atrialle. Pistän Atrian tuotteet
boikottiin tästä lähin.- Anonyymi
Mistä sinä tiedät onko vähävaraillekkin annettu, vai pitäisikö heidän jotenkin käyttäytyä kuten juuri sinulle olisi oikein . Kukaan ei tietenkään tiedä mitä Atria lahjottelee joten yksi asia nyt vaan sattui tulemaan tiedoksi. Joka asialla on tarkoituksensa niin tälläkin.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18174095Q
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Atria on lahjoittanut viidelle (!!!) perheelle jouluruokia "Tekojen tiistaina" jo viiden vuoden ajan. Armeliasta.
- Anonyymi
Sometähdistä on h y ö t y ä ! Pelin henkihän on se, että sometähdet hehkuttavat
vastavuoroisesti blogeissaan Atrian herkkuja, se lisää Atrian tuotteiden
myyntiä tai ainakin on tarkoitus lisätä. Ei tee mieli ostaa...,. - Anonyymi
Ruokalahja niille, joilla on rahaa itsekin ostaa vaikka mitä herkkuja
on tässä tilanteessa floppi Atrialta. - Anonyymi
Kateus voittaa jopa kiiman.
- Anonyymi
Markkinointiahan "hyväntekeväisyys" on.
Vaikkakin köyhäinavusta saa ehkä jonkin otsikon, netin influensserit levittävät tuotetietoutta(mainksia) tehokkaasti ja laajalle yleisölle. Sitäpaitsi, ei yksikään perseaukinen kekkuloi missään mediassa joutuneensa ottamaan almuja.
Halpaa kampanjaa ja mun käsittääkseni ainakin osasta saa verovähennyksiäkin. Ite asiassa on turha jakaa köyhille mitään, mutta niinkuin siinä samalla saadaan häivytetyksi asian todellinen raadollisuus niinkuin pienemmäksi.
Ei ole ilmaisia lounaita.
=DW= - Anonyymi
ihan oikeasti mitä vilttuia se teille kuuluu jos erkon toimittajaa jotainpaskaa julkaisee
en ole Atrian omistaja enkä erkon tilaaja en en en
ihmettelen vain kaikenkarvaisia lässypostaajia- Anonyymi
Kun muistaa jengi merkit silänpeitto ja puvun sarbävet yms paska kyllä,mitätyömyyksiä ylistetään sionisti mediassa. Kaikki huono ja ruma on heille hyvää. Koska vihaavat kauneutta ja luovuus jamihmsilajin hyvyyttä. Itse kun ovat rumia epämuodostuneita geneettisiä vikoineen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun muistaa jengi merkit silänpeitto ja puvun sarbävet yms paska kyllä,mitätyömyyksiä ylistetään sionisti mediassa. Kaikki huono ja ruma on heille hyvää. Koska vihaavat kauneutta ja luovuus jamihmsilajin hyvyyttä. Itse kun ovat rumia epämuodostuneita geneettisiä vikoineen.
Sama suomeksi, saanko pyytää. Kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä poika hirteen
- Anonyymi
Tosi huono ajoitus. Enempi huonoa mainosta Atrialle kuin Atrian
toivomaa myynninlisäystä.Kai siitä maksetaan joillekin, että saavat Atrian huonoon valoon.
Kilpailu lienee tiukkaa etenkin näin joulun alla, kun ihmiset raahaavat kotiaan ruokaa enemmän kuin olisi tarpeenkaan.
Minulle kelpaa Atrian tuotteet siitä huolimatta mitä ne omistaan kenellekin lahjoittavat.
Onhan ne läpiasti parempia kuitenkin kuin esim. HK:n.
- Anonyymi
Onneksi on ainakin kymmenisen muuta ruoan tuottajaa.
HK:ta en myöskään osta - laadun takia. - Anonyymi
Kyllä asiakkaat maksavat nekin lahjat monin kertaisesti hinnoissa.
- Anonyymi
Minä boikotoin Atriaa.
Onhan tuo erikoinen teko ja onko sen tuoma julkisuus posiivista.
Jos olisin somevaikuttaja ja minulle kiikutettaidiin maksalaatikkoa tms. Olisin kiusaantunut.
Lahjoma. Lahjus. Lahjontaa. Vaikutusyritys. Ihmisten ostamista.
Eieiei.
Beng
Ethos.Eiköhän jokainen firma anna heitä mainostaville somevaikuttajille jonkun joululahjan ja muita etuuksia. Ihan normaalia käytäntöä vaikka kaikkien joululahjat eivät tietysti pääse iltapäivälehtiin.
- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Eiköhän jokainen firma anna heitä mainostaville somevaikuttajille jonkun joululahjan ja muita etuuksia. Ihan normaalia käytäntöä vaikka kaikkien joululahjat eivät tietysti pääse iltapäivälehtiin.
Joo.
Mutta yritysten joululahjat työntekijöilleen ovat verollisia tietyn euro-rajan ylitöistä.
Entä jos joku 'vaikuttaja' keräilee tuhansien eurojen edestä jotakin?
Arvioverotus?
Beng Anonyymi kirjoitti:
Joo.
Mutta yritysten joululahjat työntekijöilleen ovat verollisia tietyn euro-rajan ylitöistä.
Entä jos joku 'vaikuttaja' keräilee tuhansien eurojen edestä jotakin?
Arvioverotus?
BengTuskin Atria nyt monien tuhansien edestä on jouluruokaa niille lahjoittanut.
Syömättähän ne jäisi.
Joku kilpaileva yritys varmaan vihjaissut siitä joululahjasta iltapäivälehteen, että saa Atrian huonoon maineesseen. Luultavasti antanut samaan aikaan joululahjoja omia tuotteittaan mainostaville somevaikuttajille.- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Tuskin Atria nyt monien tuhansien edestä on jouluruokaa niille lahjoittanut.
Syömättähän ne jäisi.
Joku kilpaileva yritys varmaan vihjaissut siitä joululahjasta iltapäivälehteen, että saa Atrian huonoon maineesseen. Luultavasti antanut samaan aikaan joululahjoja omia tuotteittaan mainostaville somevaikuttajille.Ei. Mutta yhteensä useat lahjomat. Mitä verottaja tuumaa?
Beng
Ostan Kivikylän Vanhanajan nakkeja. Harvoin enää HK blöötä.
- Anonyymi
Imagohaitta Atrialle ja periaatteellinen asia.
Ehkä siellä on persu päättäjänä ?
PS jakaa lisää hyvää niille, joille jo ennestään on. - Anonyymi
Mulle ihan se ja sama mitä joku antaa jollwkin. Kiva, kun antaa mistä on annettavaa. Ostan silti tarpeseen jos tarvetta tulee tästäkin virmasta.
- Anonyymi
Asia on tullut julki, koska sosiaalisen elämän vaikuttajat ovat itse esitelleet
saamaansa ruokapakettia esimerkiksi Instagram-tarinoissaan.
Suuressa paketissa näyttäisi olevan esimerkiksi jouluisia salaatteja, lihaa, vihanneksia, yrttejä, hedelmiä ja joululaatikoita.- Anonyymi
Jos osa on ollut pakastettuna ja osa tuoretta niin ruuat pitää syödä jo ennen joulua ettei pilaannu 😏. Mutta hyvä paketti on, kelpaisi mullekin. Mä teen tuon tapaisen lapsenlapselleni aattovierailulle mennessäni 😊
- Anonyymi
Boikotoin Atriaa.
Jokin ethos pitää olla.
Beng- Anonyymi
Atria kuten muukaan ruokafirma ei ole kovin hyvä sijoituskohde
Arvostus on edullinen, mutta kurssiajureita on vaikea löytää näinä päivinä
Fazer jos tulisi pörssiin voisin harkita alkuhuuman jälkeen
voisi särpiellä hurmejuomat kanssa korppien - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Atria kuten muukaan ruokafirma ei ole kovin hyvä sijoituskohde
Arvostus on edullinen, mutta kurssiajureita on vaikea löytää näinä päivinä
Fazer jos tulisi pörssiin voisin harkita alkuhuuman jälkeen
voisi särpiellä hurmejuomat kanssa korppien16:27
Onko nimimerkkisi Bloody Mary?
Beng
Osta Fasun klassikot. Onhan sekin eineen verran sijoitus.
- Anonyymi
Koska olen suvatseva, näkisin että ruokalahjat kuuluisivat vain ja ainoastaan maahantulleiden muutenkiin runsaisiin ruokapöytiin.
Tämän näen ruokakaupassa kun paksut somalimatamit työntelevät ylitäysiä ostoskärryjään,,olenpa nähnyt useammallakin kärryllä kerralla haalattavan
eikä niitä tarvotse omasta pussista maksaa.- Anonyymi
ne vetelevät jalkojaan ei nouse tossu maasta ja puhelin on hunnun ja huivin välissä ja
pölöttävät somaliaan ja ties minne sosiaalhuollon laskuun tärkeitä asioidessaan myös laskuun - Anonyymi
16:38
Harrastatko mitään muuta kuin ihmisten kyttäämistä ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
16:38
Harrastatko mitään muuta kuin ihmisten kyttäämistä ?Jotkut ne kyttää sellaistaki, että kenelle Atria lahjoittaa jouluruokapaketin. :))))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut ne kyttää sellaistaki, että kenelle Atria lahjoittaa jouluruokapaketin. :))))
Eikös tämä Atria-juttu ole ihan julkinen.
Onkohan sillä jotain kytköstä hallitukseen.
Sopii tuohon Orpon ja Purran aikaansaamaan ilmapiiriin.
Beng Anonyymi kirjoitti:
Eikös tämä Atria-juttu ole ihan julkinen.
Onkohan sillä jotain kytköstä hallitukseen.
Sopii tuohon Orpon ja Purran aikaansaamaan ilmapiiriin.
BengJulkisiahan ne on kauppaostoksetkin.
En minä ainakaa ole mitään salaa kähveltänyt.
Meinaa olla melkein liiankin julkisia, kun saa silmä tarkkana vahtia, ettei hihnalta lähde ostoksia vieraisiin kasseihin samalla kun itse räplään maksaa niitä.
- Anonyymi
osmaleita ei tarvi kytätä ne mölisevät luureihin ja vyöryvät kuormineen
sinä maksat- Anonyymi
Ja etuilevat suorastaan törkeästi kaupan jonosda. Oppineet köyttämään hyväkseen
sitä "rasisti" sanaa, jota laukovat oikein mielellään.
Ja sellaiseksi nimeämistähän pelkää jo jokainen...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623