Atria lähetti jopa yli 100000 euroa tienaaville sometähdille jouluruokapaketin

Anonyymi-ap

36

355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Bisnes on bisnestä, mutta olisiko sittenkin ollut parempaa "bisnestä" lahjoittaa ruokapaketit vähävaraisten jouluun ?

Tämä kampanja on erittäin huonoa mainosta Atrialle. Pistän Atrian tuotteet
      boikottiin tästä lähin.

• Anonyymi

Mistä sinä tiedät onko vähävaraillekkin annettu, vai pitäisikö heidän jotenkin käyttäytyä kuten juuri sinulle olisi oikein . Kukaan ei tietenkään tiedä mitä Atria lahjottelee joten yksi asia nyt vaan sattui tulemaan tiedoksi. Joka asialla on tarkoituksensa niin tälläkin.

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🔞 ­­­N­­­y­­m­­­f­­o­m­­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18174095Q

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Atria on lahjoittanut viidelle (!!!) perheelle jouluruokia "Tekojen tiistaina" jo viiden vuoden ajan. Armeliasta.

• Anonyymi

Sometähdistä on h y ö t y ä ! Pelin henkihän on se, että sometähdet hehkuttavat
      vastavuoroisesti blogeissaan Atrian herkkuja, se lisää Atrian tuotteiden
      myyntiä tai ainakin on tarkoitus lisätä. Ei tee mieli ostaa...,.

• Anonyymi

Ruokalahja niille, joilla on rahaa itsekin ostaa vaikka mitä herkkuja
      on tässä tilanteessa floppi Atrialta.

• Anonyymi

Kateus voittaa jopa kiiman.

• Anonyymi

Markkinointiahan "hyväntekeväisyys" on.

Vaikkakin köyhäinavusta saa ehkä jonkin otsikon, netin influensserit levittävät tuotetietoutta(mainksia) tehokkaasti ja laajalle yleisölle. Sitäpaitsi, ei yksikään perseaukinen kekkuloi missään mediassa joutuneensa ottamaan almuja.

Halpaa kampanjaa ja mun käsittääkseni ainakin osasta saa verovähennyksiäkin. Ite asiassa on turha jakaa köyhille mitään, mutta niinkuin siinä samalla saadaan häivytetyksi asian todellinen raadollisuus niinkuin pienemmäksi.

Ei ole ilmaisia lounaita.

=DW=

• Anonyymi

ihan oikeasti mitä vilttuia se teille kuuluu jos erkon toimittajaa jotainpaskaa julkaisee
      en ole Atrian omistaja enkä erkon tilaaja en en en

ihmettelen vain kaikenkarvaisia lässypostaajia

• Anonyymi

Kun muistaa jengi merkit silänpeitto ja puvun sarbävet yms paska kyllä,mitätyömyyksiä ylistetään sionisti mediassa. Kaikki huono ja ruma on heille hyvää. Koska vihaavat kauneutta ja luovuus jamihmsilajin hyvyyttä. Itse kun ovat rumia epämuodostuneita geneettisiä vikoineen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun muistaa jengi merkit silänpeitto ja puvun sarbävet yms paska kyllä,mitätyömyyksiä ylistetään sionisti mediassa. Kaikki huono ja ruma on heille hyvää. Koska vihaavat kauneutta ja luovuus jamihmsilajin hyvyyttä. Itse kun ovat rumia epämuodostuneita geneettisiä vikoineen.

Sama suomeksi, saanko pyytää. Kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä poika hirteen

• Anonyymi

Tosi huono ajoitus. Enempi huonoa mainosta Atrialle kuin Atrian
      toivomaa myynninlisäystä.

• Kai siitä maksetaan joillekin, että saavat Atrian huonoon valoon.
        Kilpailu lienee tiukkaa etenkin näin joulun alla, kun ihmiset raahaavat kotiaan ruokaa enemmän kuin olisi tarpeenkaan.

Minulle kelpaa Atrian tuotteet siitä huolimatta mitä ne omistaan kenellekin lahjoittavat.
        Onhan ne läpiasti parempia kuitenkin kuin esim. HK:n.

• Anonyymi

Onneksi on ainakin kymmenisen muuta ruoan tuottajaa.
      HK:ta en myöskään osta - laadun takia.

• Anonyymi

Kyllä asiakkaat maksavat nekin lahjat monin kertaisesti hinnoissa.

• Anonyymi

Minä boikotoin Atriaa.
      Onhan tuo erikoinen teko ja onko sen tuoma julkisuus posiivista.
      Jos olisin somevaikuttaja ja minulle kiikutettaidiin maksalaatikkoa tms. Olisin kiusaantunut.
      Lahjoma. Lahjus. Lahjontaa. Vaikutusyritys. Ihmisten ostamista.
      Eieiei.
      Beng
      Ethos.

• Eiköhän jokainen firma anna heitä mainostaville somevaikuttajille jonkun joululahjan ja muita etuuksia. Ihan normaalia käytäntöä vaikka kaikkien joululahjat eivät tietysti pääse iltapäivälehtiin.

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

Eiköhän jokainen firma anna heitä mainostaville somevaikuttajille jonkun joululahjan ja muita etuuksia. Ihan normaalia käytäntöä vaikka kaikkien joululahjat eivät tietysti pääse iltapäivälehtiin.

Joo.
        Mutta yritysten joululahjat työntekijöilleen ovat verollisia tietyn euro-rajan ylitöistä.
        Entä jos joku 'vaikuttaja' keräilee tuhansien eurojen edestä jotakin?
        Arvioverotus?
        Beng

• Anonyymi kirjoitti:

Joo.
        Mutta yritysten joululahjat työntekijöilleen ovat verollisia tietyn euro-rajan ylitöistä.
        Entä jos joku 'vaikuttaja' keräilee tuhansien eurojen edestä jotakin?
        Arvioverotus?
        Beng

Tuskin Atria nyt monien tuhansien edestä on jouluruokaa niille lahjoittanut.
        Syömättähän ne jäisi.
        Joku kilpaileva yritys varmaan vihjaissut siitä joululahjasta iltapäivälehteen, että saa Atrian huonoon maineesseen. Luultavasti antanut samaan aikaan joululahjoja omia tuotteittaan mainostaville somevaikuttajille.

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

Tuskin Atria nyt monien tuhansien edestä on jouluruokaa niille lahjoittanut.
        Syömättähän ne jäisi.
        Joku kilpaileva yritys varmaan vihjaissut siitä joululahjasta iltapäivälehteen, että saa Atrian huonoon maineesseen. Luultavasti antanut samaan aikaan joululahjoja omia tuotteittaan mainostaville somevaikuttajille.

Ei. Mutta yhteensä useat lahjomat. Mitä verottaja tuumaa?
        Beng
        Ostan Kivikylän Vanhanajan nakkeja. Harvoin enää HK blöötä.

• Anonyymi

Imagohaitta Atrialle ja periaatteellinen asia.
      Ehkä siellä on persu päättäjänä ?
      PS jakaa lisää hyvää niille, joille jo ennestään on.

• Anonyymi

Mulle ihan se ja sama mitä joku antaa jollwkin. Kiva, kun antaa mistä on annettavaa. Ostan silti tarpeseen jos tarvetta tulee tästäkin virmasta.

• Anonyymi

Asia on tullut julki, koska sosiaalisen elämän vaikuttajat ovat itse esitelleet
      saamaansa ruokapakettia esimerkiksi Instagram-tarinoissaan.

Suuressa paketissa näyttäisi olevan esimerkiksi jouluisia salaatteja, lihaa, vihanneksia, yrttejä, hedelmiä ja joululaatikoita.

• Anonyymi

Jos osa on ollut pakastettuna ja osa tuoretta niin ruuat pitää syödä jo ennen joulua ettei pilaannu 😏. Mutta hyvä paketti on, kelpaisi mullekin. Mä teen tuon tapaisen lapsenlapselleni aattovierailulle mennessäni 😊

• Anonyymi

Boikotoin Atriaa.
      Jokin ethos pitää olla.
      Beng

• Anonyymi

Atria kuten muukaan ruokafirma ei ole kovin hyvä sijoituskohde
        Arvostus on edullinen, mutta kurssiajureita on vaikea löytää näinä päivinä

Fazer jos tulisi pörssiin voisin harkita alkuhuuman jälkeen

voisi särpiellä hurmejuomat kanssa korppien

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Atria kuten muukaan ruokafirma ei ole kovin hyvä sijoituskohde
        Arvostus on edullinen, mutta kurssiajureita on vaikea löytää näinä päivinä

Fazer jos tulisi pörssiin voisin harkita alkuhuuman jälkeen

voisi särpiellä hurmejuomat kanssa korppien

16:27
        Onko nimimerkkisi Bloody Mary?
        Beng
        Osta Fasun klassikot. Onhan sekin eineen verran sijoitus.

• Anonyymi

Koska olen suvatseva, näkisin että ruokalahjat kuuluisivat vain ja ainoastaan maahantulleiden muutenkiin runsaisiin ruokapöytiin.

Tämän näen ruokakaupassa kun paksut somalimatamit työntelevät ylitäysiä ostoskärryjään,,olenpa nähnyt useammallakin kärryllä kerralla haalattavan
      eikä niitä tarvotse omasta pussista maksaa.

• Anonyymi

ne vetelevät jalkojaan ei nouse tossu maasta ja puhelin on hunnun ja huivin välissä ja
        pölöttävät somaliaan ja ties minne sosiaalhuollon laskuun tärkeitä asioidessaan myös laskuun

• Anonyymi

16:38
        Harrastatko mitään muuta kuin ihmisten kyttäämistä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

16:38
        Harrastatko mitään muuta kuin ihmisten kyttäämistä ?

Jotkut ne kyttää sellaistaki, että kenelle Atria lahjoittaa jouluruokapaketin. :))))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut ne kyttää sellaistaki, että kenelle Atria lahjoittaa jouluruokapaketin. :))))

Eikös tämä Atria-juttu ole ihan julkinen.
        Onkohan sillä jotain kytköstä hallitukseen.
        Sopii tuohon Orpon ja Purran aikaansaamaan ilmapiiriin.
        Beng

• Tellukka
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös tämä Atria-juttu ole ihan julkinen.
        Onkohan sillä jotain kytköstä hallitukseen.
        Sopii tuohon Orpon ja Purran aikaansaamaan ilmapiiriin.
        Beng

Julkisiahan ne on kauppaostoksetkin.
        En minä ainakaa ole mitään salaa kähveltänyt.
        Meinaa olla melkein liiankin julkisia, kun saa silmä tarkkana vahtia, ettei hihnalta lähde ostoksia vieraisiin kasseihin samalla kun itse räplään maksaa niitä.

• Anonyymi

osmaleita ei tarvi kytätä ne mölisevät luureihin ja vyöryvät kuormineen

sinä maksat

• Anonyymi

Ja etuilevat suorastaan törkeästi kaupan jonosda. Oppineet köyttämään hyväkseen
        sitä "rasisti" sanaa, jota laukovat oikein mielellään.

Ja sellaiseksi nimeämistähän pelkää jo jokainen...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2394
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2012
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1494
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      52
      902
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      871
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      54
      711
    8. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      710
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25
      689
    10. Olette kyllästyneet

Mutta hyvää huomenta kuitenkin. Mukava päivä tämäkin. 😊⚜️🦌🎄✨❤️
      Ikävä
      135