Se on kamalaa ja ihanaa enkä tiedä mitä hän siitä ajattelee.
Olen lähes varma että hän tietää. Sinuun mies, sinuun.
Olen rakastunut häneen
99
3025
Vastaukset
- Anonyymi
Veikkaan näkyy naamasta.
- Anonyymi
Olen aika pokerinaama joten ei välttämättä. Tekemisistä hän sen tietää tai niin luulen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aika pokerinaama joten ei välttämättä. Tekemisistä hän sen tietää tai niin luulen.
Kyl se paistaa kauas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun toisen eteen on tehnyt sydänjuuriaan myöten paljon töitä ja toinen sen tajuaa, sehän on suunnaton rakkaudenosoitus - herkistymistä odotettavissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun toisen eteen on tehnyt sydänjuuriaan myöten paljon töitä ja toinen sen tajuaa, sehän on suunnaton rakkaudenosoitus - herkistymistä odotettavissa.
En ole tehnyt sydänjuuriani myöten töitä hänen eteensä. Emme ole suhteessa enkä ole mikään ahdistelija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina se pokerinaama ei oo pysyny. (Sen suudelman jälkeen :D) Mikä on ollu kiva huomata ;) Ihanan avulias oot ollu. Vastaan kuten kaivatulle jos oisit hän. Kova ikävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina se pokerinaama ei oo pysyny. (Sen suudelman jälkeen :D) Mikä on ollu kiva huomata ;) Ihanan avulias oot ollu. Vastaan kuten kaivatulle jos oisit hän. Kova ikävä.
En ole hän. Miksi minä täällä kirjoittelisin jos oltaisiin jo suudeltu.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Se mitään tiedä. Kuvittelet vaa harhoissas.
- Anonyymi
Hän tietää 🧡
- Anonyymi
Ole hyvä, pidä hyvänäs. Huomasin kyllä väliintunkijan. Nainen
- Anonyymi
Et huomannut. Tämä on anonyymipalsta jossa käy ihmisiä kaikkialta Suomesta ja eri ikäluokista. Sinä et huomannut yhtään mitään. Mutta niin pidänkin jos hän sitä haluaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et huomannut. Tämä on anonyymipalsta jossa käy ihmisiä kaikkialta Suomesta ja eri ikäluokista. Sinä et huomannut yhtään mitään. Mutta niin pidänkin jos hän sitä haluaa.
Onnea teille. Sen hetken ku kestää. Tiesithän että hän ottanut yhteyttä minuun, eri sanoilla kun ehkä kertonut, jos edes kertonut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnea teille. Sen hetken ku kestää. Tiesithän että hän ottanut yhteyttä minuun, eri sanoilla kun ehkä kertonut, jos edes kertonut.
Haloo nyt siellä. Yritin sanoa että tässä on ihan eri mies kyseessä.
- Anonyymi
Luulet vaan olevas nainen!
- Anonyymi
Minä aloittaja olen nainen enkä tiennyt tunteideni kohteen olevan olemassakaan vuosikymmeniä siten. 🧡
- Anonyymi
No odottelen,milloin soitat...
- Anonyymi
Hyvä kysymys. Milloin mä soitan..
- Anonyymi
((()😳😯😬()))
- Anonyymi
Hieno kuva onko siinä joku viesti?
- Anonyymi
Missä näette?
- Anonyymi
No mikäpä se siinä sitten. m>n
- Anonyymi
Eipä siinä mitään. Ikävä vaan vaivaa.
- Anonyymi
Nimet?
- Anonyymi
Never!
- Anonyymi
Iät...
- Anonyymi
82 ja 25
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
82 ja 25
TroIIi vastasi.
- Anonyymi
Onko kuvia nähtäväksi?
- Anonyymi
Hevosaiheiset kuvat kiinnostavat...
- Anonyymi
Tavismies vai tosimies?
- Anonyymi
Alpha Chad Charles..
- Anonyymi
Mitä eroa niillä on? Minusta tavikset on tosimiehiä.
- Anonyymi
Panomies
- Anonyymi
Milloin olette nähneet viimeksi
- Anonyymi
Tänään 🧡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään 🧡
Sama paikka kuin aina?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama paikka kuin aina?
Yleensä niin, ei ihan aina.
- Anonyymi
Jouluna -86
- Anonyymi
Kerro tarkemmin niin tiedän sitten tervehtiä..naiselle
- Anonyymi
Hän tervehtii jo nyt.
- Anonyymi
Sehän on hieno asia! Ei kamala.
- Anonyymi
Kamalaa on se että hän ei ole tässä lähellä nytkään halauksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko sitä? Oikeesti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko sitä? Oikeesti?
Haluan ja paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan ja paljon.
Se pitää toteuttaa sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se pitää toteuttaa sitten.
Pitää ja monta kertaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä lupaan että pääset halaukseen vielä ja saat olla niin kauan kuin haluat ja jaksat. Ja kun et jaksa, pääset taas..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä lupaan että pääset halaukseen vielä ja saat olla niin kauan kuin haluat ja jaksat. Ja kun et jaksa, pääset taas..
Ihanasti sanoit. Tuli hymy kun ajattelin että olet hän. Jaksaisin ikuisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanasti sanoit. Tuli hymy kun ajattelin että olet hän. Jaksaisin ikuisesti.
Niin mäkin toivon että olisit hän. Ja olisit tässä vieressäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mäkin toivon että olisit hän. Ja olisit tässä vieressäni.
Se olisi kaikki mitä toivon tällä hetkellä, jos hän olisi vieressä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olisi kaikki mitä toivon tällä hetkellä, jos hän olisi vieressä.
Niinpä. Pelkkä toive ja haave lämmittää, mutta uskon ihmeisiin ja kahden toisille tarkoitetun ihmisen vielä saavan toisensa.
- Anonyymi
I feel the same way
- Anonyymi
Same feeling anyway - my way yours way.
- Anonyymi
Jos olisit hän, minä ajattelen ihan samoin. Ja vielä sen hänelle aion kertoa, jos mahdollisuuden saan.
- Anonyymi
Samoin sanoisin hänelle. Kerron kaiken hänelle joskus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin sanoisin hänelle. Kerron kaiken hänelle joskus.
Minullakin olisi niin paljon kerrottavaa. Ehkä lähennyn hänen kanssa vielä jollain tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minullakin olisi niin paljon kerrottavaa. Ehkä lähennyn hänen kanssa vielä jollain tavalla.
Samaa minäkin toivon. Enkä tiedä miksi se on niin hankalaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa minäkin toivon. Enkä tiedä miksi se on niin hankalaa.
Niin kuin aloituksessa oli, loppujen lopuksi ei tiedä mitä toinen ajattelee. Onko tunne vain itsellä, kuvitteleeko kaikenlaista. Peittelee ja haaveilee vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kuin aloituksessa oli, loppujen lopuksi ei tiedä mitä toinen ajattelee. Onko tunne vain itsellä, kuvitteleeko kaikenlaista. Peittelee ja haaveilee vaan.
Kuulostaa tutulta - noin se on.
- Anonyymi
Oot varmaan rakastunut muhun.
Rauhoitus pikkusen neiti, siellä on marketissa kinkkua nakkipakkojen alakerrassa, vasemmasta oikealla, käys katsomassa. Oot varma rakastunut.
Kyttä!kyhtä kyttiä!
https://m.youtube.com/watch?v=avv2IIdDnnk - Anonyymi
Ei rakkaudessa ole mitään kamalaa tai hävettävää. Ei siitä kukaan ikävästi ajattele, voi asiasta hämmästyä, olla iloinen ja tuntea samankaltaisia tunteita tai ajatuksissaan alkaa rakentamaan romanttisia tapaamisia, ja nähdä yhteenkuuluvuutta naiseen. Eikä ihminen onnistu piiloittamaan vahvoja tunteita, ne näkyvät ja paljastuvat pienissä hetkissä ja katseissa, rakastuneen on hyvin vaikea olla huomaamatta tai huomioimatta kohdetta, joka on läheisyydessä. Rakkaudessa on valtava voima, joka tekee ihmisen heikoksi ja alttiiksi hauskoille tapahtumille, jotka liittyvät rakkauden kohteeseen. Siitä ja muistakin asioista, jotka tahtoisi unohtaa, aikuinen ihminen selviää ja uskaltaa olla oma rakastunut itsensä. Rakkaudessa parasta on, tämän hyvin normaalin tunteen jakaminen ihmisen kanssa joka tuntuu omassa mielessä täydelliseltä valinnalta.
https://youtu.be/Y5Kk5qP5efg- Anonyymi
Wau ! Ihana ! olisipa Mulle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä hän kirjoittaa yleisellä tasolla eikä osoita sanojaan kenellekään tietylle. T: ap
aaw ihanaa, oispa noin 🥰 siunattua joulun aikaa sulle ystäväin tuntematon 😇
- Anonyymi
Ööö
- Anonyymi
Lähesty varovasti kutsu vaikka kahville
- Anonyymi
Mistäpä tiedät etten jo kutsunut.
- Anonyymi
Älä Kata ressaa
- Anonyymi
Olet saavuttamaton. Tiedän sen. Turhaa varmaan ylistääkään, mutta muutama kaunis sana ei varmaan haittaakaan.
- Anonyymi
Joku on sinulle saavuttamaton mutta minä en hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku on sinulle saavuttamaton mutta minä en hänelle.
Millaista ihmistä kaipaat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaista ihmistä kaipaat
Kirjoitin tuon aloituksen jo ennen joulua. En jaksa tänään ajatella asiaa. Vastaan ehkä joskus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitin tuon aloituksen jo ennen joulua. En jaksa tänään ajatella asiaa. Vastaan ehkä joskus.
Et keksi mies toisin sanoen, että mitä hööpöttäisit tällä kertaa, mies on sekä tumma, että vaalea että nuori että vanha ym
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et keksi mies toisin sanoen, että mitä hööpöttäisit tällä kertaa, mies on sekä tumma, että vaalea että nuori että vanha ym
Aloitus on naiselta miehelle, jos kuka ei ymmärtänyt. Varmasti löytyy jotain palstoja selkosuomella, että sinäkin ymmärrät paremmin. Tsemppiä hei!
- Anonyymi
Kaiken kieltävälle naiselle. Kyllä sen nyt näkee! Oot aika huono valehtelee
- Anonyymi
Miten niin kaiken kieltävälle? Selvennätkö?
- Anonyymi
Lähes varma? Kun et selvästikään ole varma, niin eikö kannattaisi kertoa tämä suoraan hänelle itselleen? Et sinä menettäisi mitään, vaikka kertoisit.
- Anonyymi
Voi siinä menettää jotain jos toinen on hitaampi ja säikähtää liian suoraa toimintaa.
- Anonyymi
Oon tullu siihen lopputulokseen että unohdan ihastukseni. En vaan kestä enää sitä, ettei mistään tule kuitenkaan mitään. Tein muuvini, niin turhaa kaikki.
- Anonyymi
Turhaa ei yleensä ole mikään.
- Anonyymi
Ok. tuo 22:01 ei sitten ole aloittajan kommentti.
- Anonyymi
Kannustan sinua luovuttamaan kun olet noin päättänyt. Luovuta vaan. Keskinkertaiset tunteet johtaa vaan suruun, varsinkin jos se toinen rakastaisi sinua. Luovuta.
- Anonyymi
Rakastan vain itseäni tiedän.
- Anonyymi
Sitä on liikkeellä.
- Anonyymi
En usko että hän on sellainen eli ei tämä sinuun liity taaskaan.
- Anonyymi
Rakastan Sinua Enkelini...Vain Sinua
- Anonyymi
Niin minäkin Rakastan vain sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin Rakastan vain sinua.
Tuo ei ole aloittaja. Minä rakastan vaan häntä miestä enkä usko tuota kommentoijaa häneksi. Älkää sotkeko näitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei ole aloittaja. Minä rakastan vaan häntä miestä enkä usko tuota kommentoijaa häneksi. Älkää sotkeko näitä.
Laita postaukseesi "ap" niin ei tarvi vinkua joka toiseen kommenttiin, että ei ole aloittaja tuokaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita postaukseesi "ap" niin ei tarvi vinkua joka toiseen kommenttiin, että ei ole aloittaja tuokaan...
En laita. Laita sinä että sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukavaa, että edes joku ulkopuolinen jaksaa teutaroida tämän huomionkipeän miespuolisen aloittajan kanssa, joka pyörittää toistoa samasta draamasta, että muka olisi jotain reviirikiistaa, harmi et joku on riittävän hölmö ottamaan osaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En laita. Laita sinä että sivusta.
En ole kirjoittanut tähän ketjuun aiemmin. On vain turhauttavaa lukea tuota sinun valitustasi joka ikisessä ketjussa, jonka aloitat. Muuta tyyliäsi, keskustelupalsta ei sinun pillisi mukaan tanssi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kirjoittanut tähän ketjuun aiemmin. On vain turhauttavaa lukea tuota sinun valitustasi joka ikisessä ketjussa, jonka aloitat. Muuta tyyliäsi, keskustelupalsta ei sinun pillisi mukaan tanssi.
Minä sanon jokaiseen viestiin ettei ole minulta jos joku esittää olevansa minä. Minua ei kiinnosta sinun turhaumasi. Jätä lukematta :) Ei kiinnosta mielipiteesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsos kun vaikka sinua turhauttaa niin keskustelupalsta ei tanssi sinunkaan pillisi mukaan :)
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😋 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi018174723bm
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2685761Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill651909- 1801720
- 1191201
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä131151Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181551047Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71026Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41931RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49921Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288912