Kehitysvammaisten puolella asiakkaat

Anonyymi-ap

Kehitysvammaisten puolella jaetaan väärin asiakaat ryhmässä ja tämä tekee käytöshäiriöitä.

Minun kehitysvamma lääkäri paperissa lukee vaikea Adhd tekee kakki ongelmat Lievästi älyllisten kehitysvammaisten ryhmässä, koska minulla on vaikea Adhd takia sosiaaliset taidot vaikean älyllisen kehitysvamman tasolla.

Miksi vaikeasti kehitysvamma ryhmään ei pääse jos ihminen puhuu ja osaa itse t te tehdä ruokaa ja osaa itsenäisesti matkustaa neljällä eri bussilla

Jos vaikea Adhd on Kehitysvamma lääkärin mielestä syy Lievästi kehitysvamma ryhmissä, koska vaikean älyllisen kehitysvamman tasolla on sosiaaliset taidot.

Tämä tekee yli puolella kehitysvamma puolella asiakkaille käytöshäiriöitä.

Ne jotka ovat saaneet vaikean Adhd ja ne puhuu koko ajan mutta sosiaaliset taidot ei ole Lievän älyllisen kehitysvamman tasolla.

Vaikka minä en tarvitse ohjausta kehitysvamma puolella vaikean Adhd takia,mutta kun sosiaaliset taidot on vaikean älyllisen kehitysvamman tasolla haluisin päästä kehitysvamma puolella vaikeasti kehitysvamma ryhmään kun ne joilla pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma ilman Adhd ne sanoo ohjaajien selän takana kuulun vaikeasti kehitysvamma ryhmään.

Kehitysvamma puolella käytös ongelmat tulee minun kohdalla kun minä en pääse vaikeasti älyllisten kehitysvammaisten ryhmään johon ottaa vain jos ihminen ei osaa puhua eikä osaa lukea, kirjoittaa, eikä osaa yksi matkustaa neljällä eri bussilla

Miksi minun on täyttynyt oppia lukemaan, puhumaan, kirjoittamaan, miksi minun on täytynyt oppia maksaa yksin vuokra ym laskut, miksi minun on täytynyt oppia matkustaa neljällä eri bussilla.

Jos sosiaaliset taidot on vaikean älyllisen kehitysvamman tasolla minun pitää saada oikeus päästä vaikeasti kehitysvamma ryhmään vaikka muut taidot on jäänyt älyllisen heikkolahjaisuus tasolle.

0

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
        Ikävä
        29
        2394
      2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
        Ikävä
        370
        2012
      3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
        Ikävä
        18
        1494
      4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
        Ikävä
        52
        902
      5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
        Maailman menoa
        10
        871
      6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
        Ikävä
        52
        783
      7. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
        Ikävä
        54
        711
      8. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
        Kuhmo
        18
        710
      9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
        Ikävä
        25
        689
      10. Olette kyllästyneet

Mutta hyvää huomenta kuitenkin. Mukava päivä tämäkin. 😊⚜️🦌🎄✨❤️
        Ikävä
        135