Kehitysvammaisten puolella jaetaan väärin asiakaat ryhmässä ja tämä tekee käytöshäiriöitä.
Minun kehitysvamma lääkäri paperissa lukee vaikea Adhd tekee kakki ongelmat Lievästi älyllisten kehitysvammaisten ryhmässä, koska minulla on vaikea Adhd takia sosiaaliset taidot vaikean älyllisen kehitysvamman tasolla.
Miksi vaikeasti kehitysvamma ryhmään ei pääse jos ihminen puhuu ja osaa itse t te tehdä ruokaa ja osaa itsenäisesti matkustaa neljällä eri bussilla
Jos vaikea Adhd on Kehitysvamma lääkärin mielestä syy Lievästi kehitysvamma ryhmissä, koska vaikean älyllisen kehitysvamman tasolla on sosiaaliset taidot.
Tämä tekee yli puolella kehitysvamma puolella asiakkaille käytöshäiriöitä.
Ne jotka ovat saaneet vaikean Adhd ja ne puhuu koko ajan mutta sosiaaliset taidot ei ole Lievän älyllisen kehitysvamman tasolla.
Vaikka minä en tarvitse ohjausta kehitysvamma puolella vaikean Adhd takia,mutta kun sosiaaliset taidot on vaikean älyllisen kehitysvamman tasolla haluisin päästä kehitysvamma puolella vaikeasti kehitysvamma ryhmään kun ne joilla pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma ilman Adhd ne sanoo ohjaajien selän takana kuulun vaikeasti kehitysvamma ryhmään.
Kehitysvamma puolella käytös ongelmat tulee minun kohdalla kun minä en pääse vaikeasti älyllisten kehitysvammaisten ryhmään johon ottaa vain jos ihminen ei osaa puhua eikä osaa lukea, kirjoittaa, eikä osaa yksi matkustaa neljällä eri bussilla
Miksi minun on täyttynyt oppia lukemaan, puhumaan, kirjoittamaan, miksi minun on täytynyt oppia maksaa yksin vuokra ym laskut, miksi minun on täytynyt oppia matkustaa neljällä eri bussilla.
Jos sosiaaliset taidot on vaikean älyllisen kehitysvamman tasolla minun pitää saada oikeus päästä vaikeasti kehitysvamma ryhmään vaikka muut taidot on jäänyt älyllisen heikkolahjaisuus tasolle.
Kehitysvammaisten puolella asiakkaat
Anonyymi-ap
0
100
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1742057
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,851489Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821414Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta121182Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita401066Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2101003- 42918
- 96854
- 85815
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49785