Mitkä joulutratitiot haluat säilyttää

Anonyymi-ap

Vietät sitten joulua yksin sinkkuna tai sukulaisten kesken tai joskus oman perheesi tai kumppanisi kanssa niin mistä joulu asioista haluat pitää kiinni vaikka kultasi tai kumppanisi tuo ehkä uusia asioita mukanaan jotka tärkeitä hänelle mutta mikä sinulle on tärkeitä asioita tai perintöä

19

269

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Läheiset, jouluruoka, joululahjat, joululaulut, joululeffat, joulukuusi ja -koristeet, joulukukka.

• Anonyymi

Pakko kommentoida joululaulut radiosta vai itse hoilottaen

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

🔞 ­­­N­­y­m­­­f­o­­­m­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#181751035

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Haluaisin säilyttää rauhoittumisen ajan, jossa työ ei vie pääosaa hereillä oloajasta.
      Yhteiset tiiviit päivät, joiden aikana tutustutaan paremmin toisiimme mitä normaalin arjen aherruksessa.

AV

• Anonyymi

Joululauluja pitää päästä hoilaamaan, paikaksi sopii kaikki kirkosta kapakkaan.
      Parit pikkujoulut täydellisine jouluaterioineen tai ainakin yhdet. Tonttulakki.
      Lipeäkala, pieni kinkku, riisipuuro ja sekahedelmäsoppa kotiin, niillä pärjää viikon.
      Joulukuusi on plussaa muttei välttämätön. Pari valoketjua, tonttuja ikkunassa, enkelikin ja lumihiutaleita, ovikoriste.

• Anonyymi

Taas pakko kommentoida hoilottaa eikö jouluna ole joulurauha julistettu

• Mu5tasydän

Olen ikäni työskennellyt joulusesonkikeskeisellä (hyi mikä sanahirviö) alalla.

Aina jään kaipaamaan sitä joulurauhaa, kun joskus suoraan töistä laskeutunut joulupöytään. Fiilis jää vajaaksi.

Tänä vuonna onneksi ehtii vähän rauhoittumaan, kun huomenna viimeinen työpäivä ennen jouluaattoa. :)

Kyllä ruokailu perheen kesken on se mistä pidetään kiinni viimeiseen asti. Tänä vuonna saan hakea äidin mukaan tähän tapahtumaan. Aika tiimalasissa käy vähiin hänen kohdallaan. ❤️💔

• Anonyymi

Tarkka-ampujat suojaamassa Joulupukkia, uusi traditio, HOU HOU.

• Meidän perheessä on aina katsottu TV:stä Joulurauhan julistus. Tyttärenikin katseli sitä nettitv:n kautta ollessaan aikanaan vaihto-oppilaana ja vaikka jouluaatto oli siinä maassa vielä ihan arkipäivä.

Vien kynttilöitä hautausmaalle.

Ja kyllä minä joka joulu ainakin kerran teen myös riisipuuroa. - Ne on varmaankin tärkeimmät.

• Anonyymi

En haluaisi luopua mistään traditioistani, mutta se ainoa asia, josta en luopuisi, vaikka toinen sanoisi mitä ... rento ja vapaa, täysin aikatauluttamaton oleminen. Mä en suostuisi vaihtamaan sellaiseen aikatulutettuun jouluun, joka osalla ihmisistä. Sellainen joulu, jossa juostaan kieli vyön alla aikataulun kera aktiviteetista ja kyläpaikasta toiseen, olisi heIvetti. Jouluaattona (mulle jouluaatto on aina vapaapäivä) aamu- ja iltapäivällä on ok jokin kyläily, kuten tänä vuonna menen aattona klo 14 siskolleni syömään. Jouluaattoillasta lähtien aina tapaninpäivän iltaan saakka mä kuitenkin haluan olla VAPAA olemaan ja rentoutumaan millä ikinä tavalla itse haluaan/haluamme. Mä en suostuisi ikinä mihinkään sun vanhemmat, mun vanhemmat, kummitäti, isovanhemmat, jne. aikataulutettuun jouluun. En myöskään suostuisi sellaiseen, että toisella olisi jokin pakko kehittää hirveästi jotain "tekemistä" jouluksi.

• Suorituskeskeinen joulu. Hyi, kuulostaa pahalta.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Suorituskeskeinen joulu. Hyi, kuulostaa pahalta.

Ajattele miehiä jotka joutuu rakasteleen esim 8 kertaa päivässä kun nainwn sanoo hän vaatii ainakin 8 seksituokiota päivässä jouluna mut voi sanoa 12 tai 16 kertaa eli kyllä miehet aika suoritus paineissa on vaik piti viettää rauhallista ja leppoisaa joulua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattele miehiä jotka joutuu rakasteleen esim 8 kertaa päivässä kun nainwn sanoo hän vaatii ainakin 8 seksituokiota päivässä jouluna mut voi sanoa 12 tai 16 kertaa eli kyllä miehet aika suoritus paineissa on vaik piti viettää rauhallista ja leppoisaa joulua

Kauhea sellainen ajatus. Voi miesparkaa.
        Ei vaan onhan se tosi surullista, jos seksistäkin pitää tehdä ja ottaa suorituspaineita. Kummallinen sellainen nainen, joka oikein vaatimalla vaatii seksiä sarjatyö(ntö)nä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan onhan se tosi surullista, jos seksistäkin pitää tehdä ja ottaa suorituspaineita. Kummallinen sellainen nainen, joka oikein vaatimalla vaatii seksiä sarjatyö(ntö)nä.

Semmosii ne naiset on eli seksihirmuja mikään ei riitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks naiset on seksihullui ei mitään muuta mielessä kuin seksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks naiset on seksihullui ei mitään muuta mielessä kuin seksi

En osaa sanoa tuohon muuta kuin varmaan sellainen yleinen puutos voi aiheuttaa tuollaista. Vähän niin kuin nälkä, jano tai väsymys. Kyseessä on kuitenkin perustarpeeksi luokiteltava asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko Välis viedä noi seksisekoilusi johonkin muualle kiitos. Mä ymärrän, että sulla on aina ja jatkuvasti puhe siitä mistä puute, mutta jauha sitä muualla kiitos.

• No ainakin nää vapaa päivät. Ens viikolla pitää vapaata joulupäivä ja tapanin päivä ja viattomien lasten päivä ja sitten seuraavalla viikolla uudenvuoden päivä. Ja loppiainen sattuu nyt lauantaiksi, mutta kauppiaiden pitäs tajuta, että se on pyhäpäivä ja kaupat pitää olla kiinni.

• Anonyymi

Minulle on tärkeintä läheiset, mistä en luovu. Minulle on tärkeää, että niidenkin läheisten on hyvä olla, joiden lähimmät ovat eronneet, karanneet, kuolleet tai suhteet jääneet muuten luomatta. Seuraan huolitaan lisää jäseniä sitä mukaa kun niitä ilmestyy ja jos sellaista tarvitsevat. Onneksi määrä on pysynyt vakiona viimevuodet. En ole aina varma, onko se vaivavansa arvoista.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5137
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      25
      3470
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      38
      2818
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      9
      1972
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1820
    6. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1586
    7. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      260
      1451
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1372
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1356
    10. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      73
      1078
    Aihe