Miksi olen niin ujo

Anonyymi-ap

Se on ihan hirveää. Muuten olen eteenpäin pyrkivä, itsevarma, tosin nyt palaudun. En pysty aloittamaan keskustelua kun pelkään että toinen häipyy paikalta ja taas tuli rukkaset.

16

479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ota muutama ramali alle,pari tivaa ja pullo camppinaa.niin kyllä juttu lähtee.saat samalla naistakin niin paljon kun jaksat painaa.naiset tykkää fiksuinta jutuista.

• Anonyymi

Hieno idea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hieno idea.

Spugen surkea ulosanti

• Anonyymi

Tässä vinkki...mee jämpsän porttiin puremaan munkkia tekarijengiläisten kanssa

• Anonyymi

Ehkä sun kannattaisi harjoitella sillä lailla, että koetat aloittaa keskusteluja monenlaisten ihmisten kanssa eri paikoissa ilman painetta seurustelusta tai rukkasista. Yksi hyvä tapa on se kuuluisa small talk säästä, uutisista... Monesti auttaa myös se, että kysyy keskustelukumppanilta jotain ja jos keskustelukumppani jatkaa keskustelua, osoittaa kysymyksin olevansa kiinnostunut hänen työstään, opinnoistaan, kotipaikkakunnastaan... Ole vain rohkeasti oma, ujo itsesi. Kaikki eivät pidäkään kovaäänisistä päällepäsmäreistä. Ja voihan myös joku toinen ujo ihminen arvostaa aloitettasi. Älä myös pelkää rukkasia, me kaikki olemme niitä pinon saaneet. Kaikkea hyvää sinulle.

• Anonyymi

Jämpsässä ei kannata aloittaa yhtään mitään on sen verran sisäsiittoinen tuppukylä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jämpsässä ei kannata aloittaa yhtään mitään on sen verran sisäsiittoinen tuppukylä

serkun n... mielipide.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

serkun n... mielipide.

Osui ja upposi kjäh kjäh kjäh 🤣😅

• Anonyymi

Huono paikka tämä Jämsä harjoitella sosiaalisia taitoja. Paitsi jos olet paikallisia, niin ehkä sulle vastataan. Muuten on kuin seinille puhuisi.

• Anonyymi

No en oo paikallisia, Ja huomattu on tuo seinille juttelu.

• Anonyymi

Sijaitsetko koneella?

• Anonyymi

Jos näyttää, että tästä vois tulla jotain niin kannattaa avata sepalus ja näyttää millaista olis tarjolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos näyttää, että tästä vois tulla jotain niin kannattaa avata sepalus ja näyttää millaista olis tarjolla.

ella kännistä löysällä m..... todella suloisella eleganssilla.

• Anonyymi

Minä myös olin nuorempana niin ujo etten uskaltanut avata suutani missään. Sain kerran aikuisiällä koulussa esiintyessäni jopa paniikkikohtauksen ja vapisin luokan edessä ja meinasin tukehtua.
      Sitten ammattiin jo valmistuttuani aloin miettiä, miksi olen niin arka. Miksi en koe sanomisiani yhtä arvokkaiksi ja tärkeiksi kuin toisten puheet?.Vaikka tunsin, että minulla olisi paljon asiaa puhuttavana.

Pikku hiljaa aloin rohkaistua ja vähän kerrallaan ottaa osaa keskusteluihin. Tätä en ole katunut vaan huomasin, että mielipiteilläni on merkitystä.

Ymmärrän, että kynnys on suuri, mutta pienin askelin kannattaa totuttautua itselle pelottaviin tilanteisiin, Yllättävin huomio minulle oli se, että samankaltaista itsensä väheksyntää potee moni muukin keskuudesssamme. En siis ollutkaan ainoa.

• Anonyymi

Eli yhteenvetona; Ramalia, ja muita opioideja naamaan ja pari pulloa halpaa viiniä kyytipojaksi sitten kylille poronsarvet päässä ja mulkku esille heilutellen sitä ja työrukkaset käsissä ja munkki huulessa haastattelemaan kaikkia naisia joita vastaan tulee ja välillä itse naurunpyrskähdyksiä päästellen hillua ympäri kylää ja vittuilla kylillä kaikille huutaen slava ukrainiaa. Ja aamulla herätä jostain..
      Olipas antoisa keskustelu.

• Anonyymi

Jep jep otteita skitsofreenikon päiväkirjasta

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      74
      2472
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1792
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1474
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1457
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      259
      1446
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      85
      1272
    7. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      390
      1245
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1225
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      358
      1197
    10. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1185
    Aihe