Se on ihan hirveää. Muuten olen eteenpäin pyrkivä, itsevarma, tosin nyt palaudun. En pysty aloittamaan keskustelua kun pelkään että toinen häipyy paikalta ja taas tuli rukkaset.
Miksi olen niin ujo
16
501
Vastaukset
- Anonyymi
Ota muutama ramali alle,pari tivaa ja pullo camppinaa.niin kyllä juttu lähtee.saat samalla naistakin niin paljon kun jaksat painaa.naiset tykkää fiksuinta jutuista.
- Anonyymi
Hieno idea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieno idea.
Spugen surkea ulosanti
- Anonyymi
Tässä vinkki...mee jämpsän porttiin puremaan munkkia tekarijengiläisten kanssa
- Anonyymi
Ehkä sun kannattaisi harjoitella sillä lailla, että koetat aloittaa keskusteluja monenlaisten ihmisten kanssa eri paikoissa ilman painetta seurustelusta tai rukkasista. Yksi hyvä tapa on se kuuluisa small talk säästä, uutisista... Monesti auttaa myös se, että kysyy keskustelukumppanilta jotain ja jos keskustelukumppani jatkaa keskustelua, osoittaa kysymyksin olevansa kiinnostunut hänen työstään, opinnoistaan, kotipaikkakunnastaan... Ole vain rohkeasti oma, ujo itsesi. Kaikki eivät pidäkään kovaäänisistä päällepäsmäreistä. Ja voihan myös joku toinen ujo ihminen arvostaa aloitettasi. Älä myös pelkää rukkasia, me kaikki olemme niitä pinon saaneet. Kaikkea hyvää sinulle.
- Anonyymi
Jämpsässä ei kannata aloittaa yhtään mitään on sen verran sisäsiittoinen tuppukylä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jämpsässä ei kannata aloittaa yhtään mitään on sen verran sisäsiittoinen tuppukylä
serkun n... mielipide.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
serkun n... mielipide.
Osui ja upposi kjäh kjäh kjäh 🤣😅
- Anonyymi
Huono paikka tämä Jämsä harjoitella sosiaalisia taitoja. Paitsi jos olet paikallisia, niin ehkä sulle vastataan. Muuten on kuin seinille puhuisi.
- Anonyymi
No en oo paikallisia, Ja huomattu on tuo seinille juttelu.
- Anonyymi
Sijaitsetko koneella?
- Anonyymi
Jos näyttää, että tästä vois tulla jotain niin kannattaa avata sepalus ja näyttää millaista olis tarjolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos näyttää, että tästä vois tulla jotain niin kannattaa avata sepalus ja näyttää millaista olis tarjolla.
ella kännistä löysällä m..... todella suloisella eleganssilla.
- Anonyymi
Minä myös olin nuorempana niin ujo etten uskaltanut avata suutani missään. Sain kerran aikuisiällä koulussa esiintyessäni jopa paniikkikohtauksen ja vapisin luokan edessä ja meinasin tukehtua.
Sitten ammattiin jo valmistuttuani aloin miettiä, miksi olen niin arka. Miksi en koe sanomisiani yhtä arvokkaiksi ja tärkeiksi kuin toisten puheet?.Vaikka tunsin, että minulla olisi paljon asiaa puhuttavana.
Pikku hiljaa aloin rohkaistua ja vähän kerrallaan ottaa osaa keskusteluihin. Tätä en ole katunut vaan huomasin, että mielipiteilläni on merkitystä.
Ymmärrän, että kynnys on suuri, mutta pienin askelin kannattaa totuttautua itselle pelottaviin tilanteisiin, Yllättävin huomio minulle oli se, että samankaltaista itsensä väheksyntää potee moni muukin keskuudesssamme. En siis ollutkaan ainoa. - Anonyymi
Eli yhteenvetona; Ramalia, ja muita opioideja naamaan ja pari pulloa halpaa viiniä kyytipojaksi sitten kylille poronsarvet päässä ja mulkku esille heilutellen sitä ja työrukkaset käsissä ja munkki huulessa haastattelemaan kaikkia naisia joita vastaan tulee ja välillä itse naurunpyrskähdyksiä päästellen hillua ympäri kylää ja vittuilla kylillä kaikille huutaen slava ukrainiaa. Ja aamulla herätä jostain..
Olipas antoisa keskustelu.- Anonyymi
Jep jep otteita skitsofreenikon päiväkirjasta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2712310En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831011Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n55989- 108980
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81931- 44861
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21848Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67746Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299694- 33687