Vieläkö 80+ ihailemme jotain idolia.

Patrick Swayze On ollut minulle kaikkein komein ja ihanin. Katselen hänen esiintymisiään usein netistä.
Kaiken lisäksi hänen vaimonsa on suomalainen, Patrickin vei syöpä ihan liian varhain.
Laulajista kuuntelen mielelläni Dean Martinin Wiskin polttamaa ääntä ja muita saman ikäluokan laulajia Harry Belafonte ym...
Kun haluan hiljentyä niin kuuntelen lahjakkaan laulajamme Laila Kinnusen laulamana laulaua "Tiet".
On paljon muutakin. Mutta ei nukuta niin kirjoittelin.

13

388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä minä niin Veikko Lavia ihailin. Miehekäs Suomalainen aito ja osasi laulaa konstailematta.

• Anonyymi

Romy Schneider oli minun idolini lapsena . Kun sai käydä katsomassa Sissi filmejä elokuvissa , voi miten kaunis hän oli mielestäni .
      Aikuisena ei oikein ole ollut idoleita mutta moni laulaja in kyllä mieleen , mutta ei enää sitä idoli tunnetta .
      mutta kun Dimash Kudaibergen laulaa laulun joutsenista niin se om mahtavaa kuunneltavaa , hän kykenee laulamaan kaikki skalat harvinainen kyky jota ei monella ole .

• Anonyymi

Pomiisikoira Rexin isäntä, Gedeon Burkhard on kyllä symppis itävaltalainen.

Ja etenkin Rexiä näyttelevät koirat ovat aivan ihania!
        1. Santo vom Haus Ziegelmayer.
        2. Rhett Butler (tällä hetkellä tulevissa jaksoissa).

Myös kanadalaisen sarjan "Hudson ja Rex" koiranäyttelijä Diesel vom Burgimwald on uskomattomann ilmeikäs. Diesel on Santo vom Haus Zigelmayerin jälkeläinen, en muista missä 15. polvessa mahtaa olla.

"Hudson ja Rex" muuten jatkuu taas telkussa ihan uudenvuoden alusta (2. tammikuuta) alkaen. 🐕‍🦺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pomiisikoira Rexin isäntä, Gedeon Burkhard on kyllä symppis itävaltalainen.

Ja etenkin Rexiä näyttelevät koirat ovat aivan ihania!
        1. Santo vom Haus Ziegelmayer.
        2. Rhett Butler (tällä hetkellä tulevissa jaksoissa).

Myös kanadalaisen sarjan "Hudson ja Rex" koiranäyttelijä Diesel vom Burgimwald on uskomattomann ilmeikäs. Diesel on Santo vom Haus Zigelmayerin jälkeläinen, en muista missä 15. polvessa mahtaa olla.

"Hudson ja Rex" muuten jatkuu taas telkussa ihan uudenvuoden alusta (2. tammikuuta) alkaen. 🐕‍🦺

Santo vom Haus Ziegelmayer, Tobias Moretti:
        https://youtu.be/mdsNRbgU0ms?si=-g1M0yuNptRjFqT6

Tässä kuvia molemmista Rexeistä:
        https://youtu.be/RKY0t1Rwmb4?si=mi7mXPh7nonUSsi2
        *

• Anonyymi

• Anonyymi

Itselläni ei ole tainnut koskaan olla ketään julkkisidolia.

Ihailen kyllä monia, eli pidän monista näyttelijöistä, mutten mitenkään erityisesti palvo heitä.

• Anonyymi

Ihan tällä viikolla luin jo edesmenneestä tv-kuuluttaja Tuula Rosenqvististä artikkelin. Joku rouva oli aikoinaan lähettänyt hänelle kirjeen, jossa pyysi, että josko Tuula voisi olla vähemmän viehättävä tv:ssä. Rouvan puoliso oli niin ihastunut Tuulaan, että se haittasi heidän perhe-elämää.
      Jäin ihan miettimään ulkonäkökysymystä. Ihmisiä kohdellaan erilailla ulkonäön perusteella jo pienestä pitäen.
      Kevin Cosner ja Clint Eastwood nyt alkoi.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Miten niin mieleen? Eihänn siinä sexkste ä
        kerrota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin mieleen? Eihänn siinä sexkste ä
        kerrota.

No jatkuvasti jottai häärää , mie oon taas vähän Aakustin tapainen :(

Gubbe 74

• Anonyymi

Rin Tin Tin oli eka ohjelma, jonka näin -59.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2384
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2002
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1494
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      52
      882
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      871
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      700
    8. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      53
      700
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25