Moi klamydia -fanit ! Mitä levyjä teikäin hyllyistä löytyy ja onko klamydia-aiheisia kirjoja

Anonyymi-ap

Onko esim joku klamydian jäsenistä tekeny koskaan kirjaa? Vesku onko hän?

Multa löytyy tällaisia levyjä;

Siittiöt sotapolulla CD;nä ja C kasettina eli naapurin juha kesällä 95 antoi minulle melkein ilmaiseksi siittiöt sotapolulla C kasetin ja sama kasetti löytyy hyväkuntoisena johon sisältyy siis nostalgisia muistoja! Juhaa ärsytti kappale eugenin potta ja juhan muikean irvistyksen kera hah! ja tuolta levyltä omiksi lemppareiksi muodostui kappaleet saksaan, lumihauta ja narkkarirakkautta

Klamysutra CD versio ja c kasetti eli molemmat löythyy! C kasetin mammani osti mulle jouluna 96 joululahjaks pukinkonthiin! Mieluisa muisto siis! Sitä nikon ja jussin luona kuunneltiin usein. Lemppariksi sieltä nousi esille kappaleet tekaripop ja pala rauhaa.

Tippurikvartetti löytyy sekä C kasettina että CD:nä eli etenkin nuoruusvuosina , silloin teinivuosina kolahti lujemphaa, ,mut nykyään ei yhtä lujaa enää kolahda, mikä johtuu osittain levyllä olevista joistakin todella jäykän väkinäisistä kappaleista jotka myös orkesteri esittää turhan väkinäisen jäykästi ja levyltä omiksi suosikeiksi nousevat missä on marko ja hieman kasariheavytyylinen punkrock-biisi hassut esineet eli kasariheavyvaikutteet tulee kappaleen kertosäkeestä

Lahjamattomat kokoelma CD ja C kasettiversiot molempi löytyy ja oikein mieluisia muistoja liittyy ja C kasetin sain isoserkultani kun hän antoi sen mulle ilmaiseksi. Noh sitä tuli kuunneltua vuosien 97-98 aikana taukoamatta ja muistan pikkuveljeni kärsivän ilmeen sillä hänen mielestä ne tuon kokoelmalevyn kappaleet on huonointa klamydiaa kun sävellykset niin yksitoikkoisia, noh kai hän voi olla oikeassa, mut huolimatta yksitoikkoisuudesta, niin itse pidän erittäin paljon ja omia lempparihetkiäni ovat kappaleet rikollinen ihmetelee, ruotsalaisille uusnatsiskineille suunnattu irvailulaulu kråklund pojkar ja nopeatempoinen guru sekä mexico-rock jossa viimeksimainitussa orkesteri myös kumartaa mexicolaiselle musiikille kun käyttää kappaleessa mexicolaistyylisiä melodioita

Ceedee niminen klamydian levy joka löytyy niin C kasettina kuin CD:nä. CD version ostin muutama vuosi sitten. Kasetti toimii tosi hyvin vaikka on 25 vuotta vanaha! Kappaleet hc punk vaikutteinen kemppainen, mäki haluun rocktähdeks, lappuliisa ja ?...?? (se kappale jossa kertsissä lauletahan "elämää ilossa, elämää kurjuudessa, on kapuamista, kapuamista tyhjyydessä, hyväksyn niiden vaihtelun, avaa ensin portin vapauden, portti vapauden ärjymislaululla" niin noista neljästä muodostuu omat suosikit

Kokoelma CD levy klamytologia josta on mulla 2 eri levyä ja se toinen on iänikuisen vanha eli varmaan julkaisuvuonna ostettu ja levyistä CD 1 on ylivoimaisesti paras jossa suosikkihetkinä mm kappaleet kuljukka, juhannuksena ja pilke silmäkulmassa ja cd 2 on hyvä muttei yhtä hyvä kuin cd1 ja cd levyn parhaimmistoon kuuluu saksaan ja narkkarirakkautta ja cd3 on lähinnä juostenkustuja kappaleita täynnä oleva levy joista pahin esimerkki on kappale kansanedusrtaja joka huolimatta siitä että on huono kappale jota inhoan yli kaiken, niin josttain syystä se soi usein päässäni siten että tekee mieli sanoa joku kirosana ja noh mutta on cd 3 levyllä muutama onnistunut hetki toki kuten kantaaottava ironisen tekstin omaava suomineidon elätit jossa tosin on matalaotsainen sanoitus ja uimatouhuja on myös onnistunut , varsinkin kertsin osalta

DVD levy usvaputki( ei paljoa parempaa dvd levyä ole kuin tää! legendaariset ihan ekat keikat jossakin vaasassa jossa pientä häiriköintiäkin muistaakseni on ja vesku joutuu koventamaan eräälle yleisön joukossa olevalle isokokoiselle miehelle ääntä eikä hän meinaa siltikään uskoa veskun kehoitusta ja sitten on ottoja eri vuosien varrelta eri keikkapaikoilta ja mieleen jäänyt hyvin yksi keikka vuodelta 90 jossa vesku pitää päässään pitkälippaista lippalakkia ja esittää kappaleen turha juttu mut harmitus on iso kun en nykyään pysty katsoon tätä dvd kiekkoa kun laitteet ei toimi)

Piikkinä lihassa levy joka sisältää niin DVD kuin CD levymusamateriaa eli keikkataltiointeja. Hieman hakusessa meinaa olla alkuaikojen soittajhien soittotaidot kun varmaan johtuu siitä kun ei olleet pitkään aikaan soittamassa eli etenkin veskun kitaran soitto on pahasti pielessä ja jotenkin toi keikkajutut tolla levyllä ei mene oikein putkeen vaan melko huono on asenne soitossa ja laulussa ja piikkinä lihassa levy sisältää myös urpo jugend studiolevyjulkaisun joka on suoraan sanoen huono eli eipä siellä hyviä biisejä taida olla kuin tasan kaksi eli kujanjuoksu ja nilkit

Los celibatos joka C kasettina(vuonna 98 pekka antoi sen mulle ilmaiseksi) ja ostin noin alle puoli vuotta sitten siitä CD version myös koska ehkä hieman kyllästyin siihen kelaamiseen, jatkuvaan kelaamiseen ja levyltä poimittuja herkkumusapaloja ovat hieman hc punk kitarariffin mieleen tuova paavo puolukka, juhannuksena, viidakkolaulu ja hilpeän hauska englanninkielinen i still love you

Tango de lirium joka löytyy niin C kasettina kuin CD;nä. Pekka antoi ilmaiseksi C kase

2

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tango deliriumilta ei nouse kovin montaa lempparia mut ainaki nimibiisi ja kosketus. Varsin väkinäisiä lauluja.

      Livelevy kötinää CD (94) jossa leppoisat soundit joka keikkaottokappaleessa ja erityisen hyvin livenä vetää orkesteri kappaleet veroparatiisiin, kuljukka ja naama puutuu(jossa kitaristi äityy ihan huikean omaperäiseen kitarasooloon joka on täysin eri kitarasoolo kuin levyllä)

      Livelevy Split levy himmelachungperkele CD jossa klamydian ja saksalaisen punk yhtye die lokalmatadore livekeikkaesitykset. Mamma osti sen mulle joululahjaksi vuonna 2001 jouluaattona.

      Masturbaatio ilman käsiä C kasetti+ CD ja C kasetti toimii yhä vaikka 30 vuotta vanha. Kuljukka ja metanol man on jotenkin omaa luokkaansa biiseinä ja myös hullunhauskan hulvaton urheilutapaturma(sen muistaakseni laulaa yhtyeen alkuperäinen rumpali kape pitkäsalo)

      Rujoa taidetta CD (äidin lempparilevy klamydian tuotannosta ja minä sanoisin että siellä noin keskikastissa tämä levy ja parhaimpia teoksia ovat niilo ahkio joka poliittinen biisi kuin myös nimibiisi rujoa taidetta ja lähtijän geenit)

      XXLLVI CD levypainosversio joka on ihan jees, muttei enempää.

      kokoelma sound pack joka on kieltämättä aika erikoisista valinnoista koostettu kokoelmalevy(ei oikein putoa minulle tää julkaisu!)

      Zulunpohjalta vuosimallia 99 levy josta mulla kaksi CD levyä ja toinen vanhempi niistä on mennyt rikki. Varmaan liikaa saanut auringonvaloa. Toisen ostin jokunen vuosi takaperin kirpputorilta. Oikein mainio myöhempi klamydian levy jossa herkkuhetkinä ehdottoman hauska sinipirjo golanin leski kuin myös soita ja tilaa(aika musiikillisesti rankka kappale) , nimibiisi zulunpohjalta, hullujen kuningas ja kun sun paukkusi mä join joista viimeksimainitun kertosäkeen kuulen aina väärin = kun sun paukkusimaa join

      klamytapit löytyy CD:nä ja kansivihkot on todella kuluneet, mut vaik levy on tosi vanha niin se pyörii moitteettomasti ja tää levy ei sitten kolahda oikein millään mut ainakin ryssä mun leipääni ja koomikko tahtomattaan on ihan ok tason biisejä

      Punktsipum CD joka ei putoa oikein syliini mut joskus nuorempana mä tykkäsin tästä melkoisen paljon mut nykyään tuntuu oudolta se ajatus että oon tykännyt tästä joskus ja eipä tässä montaa lempparia ole paitsi suomi on sun (ei ole yltiöisänmaallinen biisi) ja itseäni vaivaan ja musiikillisesti rankka biisi nimeltä kannibaalin bakkanaalit jossa kappaleessa on mustaa huumoria)

      tyhmyyden ylistys CD mut eipä ole kovin erikoinen levy mut ainaki pienen pojan elämää on ok veto samoin kuin ennusmerkit(jota laulan kotona aika usein) ja musiikillisesti melko rankka,heavytyylinen soffalla sekä pidän myös biisistä vihaan loskaa vaikka kertosäkeen loppu onkin hieman kömpelöstisävelletty kun sanat ei svengaa melodian kanssa sitten pätkääkään

      Aikuisilta kielletty CD = ei kovin hyvä julkaisu mut levyn alkupuoli menettelee mut loppuosa on huonohkoa

      Loputon luokkaretki CD= siellä täällä onnistumisia, mut myös siellä täällä joko tylsiä tai onnettomia räpellyksiä ja levyltä lemppareikseni muodostuvat kappaleet yksi laki, punks not dead ja suomalainen tarina, mutta loput on vähän semmosta musakamaa ettei niitä tule juuri koskaan kuunneltua ja esim paras perse ja pala elämää on niin karmeita että melkein hermot menee kun jos kuuntelisi nykyään ne

      Letoisa lewinsky singlelevy CD versiona joka sisältää kappaleen letoisa lewinsky jossa on ihan hyvä torvi ja sisältääpä levy myös kaksi räppiversiota klamydian biiseistä kemppainen techno&räp-versiona ja biisi nimeltä räppiä räp-versiona jossa kuuluu myös rankka soitto

      Rockperry live 2003 CD = ei mee putkeen soitto, ei ei ei ja ei.Liian laimeeta soittoa mun makuuni! Missä on asenne, missä on rankkuus? Missä on soundit? Liian muovimaiset soundit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3013
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2354
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2102
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1933
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1797
    6. 163
      1234
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe