Tuomaan markkinoilla ihmiset ovat jonottaneet yli tunninkin "hittipuuroa".
Annoksia on myyty 600 päivässä. Riisipuurossa on paahdettua voita,
runsaasti täytteitä, muun muassa kirpeitä punaherukoita ja kinuskikastiketta.
Linkissä on kuva puurosta.
https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000010076797.html
Uskon sen olevan herkullista. Muistissani on lapsuudesta riisi-omenapuuro,
jota syötiin sellaisenaan tai johon laitettiin sokeria ja kanelia päälle maun mukaan.
Se oli herkullista, mutta se on tykkänään unohtunut.
Onko se kellekään tuttu ?
Syötkö jouluisin riisipuuroa ? Entä sekahedelmäkeittoa tai -kiisseliä ?
Voisiko hittipuurosta" tulla uusi joulun perinnepuuro ?
7
144
Vastaukset
Teen joskus omenariisipuuroa. Hyvää on.
Syön riisipuuron yleensä puolukkasurvoksen kanssa, ripaus kanelisokeriseosta vielä päälle. Mumsfilibabba.- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
En keittele riisipuuroa juuri koskaan, aina se lähes palaa pohjaan
ja kattilanpohjan peseminen on yhtä tuskaa.
Yritin kerran riisi-omenapuuroa, mutta se ei onnistunut.
Minkälaisia omenoita siihen pitäisi laittaa ja missä vaiheessa ?
Omenanpalat ei saisi ihan muusiksi hajota puuron joukkoon.- Anonyymi
En söisi riisipuuroa. Ulkomaan tyhjää ruokaa.
Ohrapuuro kotimaassa kasvatetusta ohrasta ja minä ostin juuri ja aion keittää lähiaikoina. Rokotusta suurimoista 15min kattilassa. Uunipuuroa en tee.
Aion keittää jatkossakin ohrasta. Kauraleipää syön paljon.
Lapsena sai uunipuuroa ternimaidosta. Tuoreet lakat soilta. Maito oli luomua.
Ei ollut vauva piikkejä 1950 luvulla. Olin lähes 20v kun polio yms pistettiin koulussa ja opiskelun aloitusten aikaan 70 alussa. Sokeripala jälkeen 1980 luvun alussa alkoi hengitystieinfektiot. 1990 luvulla erehdyin ottamaan flunssapiikin.
Lääkkeissä ja ruuassa tulleet kaikki myrkyt sitten. Olimme luottavaisia kun emme tienneet miten asiat olivat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En söisi riisipuuroa. Ulkomaan tyhjää ruokaa.
Ohrapuuro kotimaassa kasvatetusta ohrasta ja minä ostin juuri ja aion keittää lähiaikoina. Rokotusta suurimoista 15min kattilassa. Uunipuuroa en tee.
Aion keittää jatkossakin ohrasta. Kauraleipää syön paljon.
Lapsena sai uunipuuroa ternimaidosta. Tuoreet lakat soilta. Maito oli luomua.
Ei ollut vauva piikkejä 1950 luvulla. Olin lähes 20v kun polio yms pistettiin koulussa ja opiskelun aloitusten aikaan 70 alussa. Sokeripala jälkeen 1980 luvun alussa alkoi hengitystieinfektiot. 1990 luvulla erehdyin ottamaan flunssapiikin.
Lääkkeissä ja ruuassa tulleet kaikki myrkyt sitten. Olimme luottavaisia kun emme tienneet miten asiat olivat.Saarioisten ohrapuuro on hyvää. Yhdestä kulhosta tulee itselle 2 ateriaa: 1,5 min. kuvun alla mikrossa ja se on siinä.
- Anonyymi
Maistaisin mielelläni hittipuuroa.
- Anonyymi
Minulla on keliakia, joten puuroista syön vain kaura- ja riisipuuroa, vaihdellen eri lisukkeilla. Ja tykkään molemmista tosi paljon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623