Käärijän tavoite

Anonyymi-ap

Seura, ote haastattelusta:

”Tavoitteeni on, että voin viiden vuoden kuluttua lähteä omaan pikku asuntoon Thaimaahan eikä tarvitse tehdä päivääkään rehellistä työtä. Se on mun tavoite, mutta katsotaan, tuleeko siitä mitään. Musaa teen niin kauan kuin se on hauskaa ja nautin siitä.”

Näin siis nykynuorison ideaalikuva elämästä...

28

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yhden miehen puheita ja sinä vedät hienon johtopäätöksen :))))))))))))

• Anonyymi

On erittäin hölmöä tää sinun":))))))))))))".
        Se kertoo sinusta ja aatemaailmastasi kaiken.
        Sorry: - sinulla ei ole kulttuuria,
        Sanon suoraan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On erittäin hölmöä tää sinun":))))))))))))".
        Se kertoo sinusta ja aatemaailmastasi kaiken.
        Sorry: - sinulla ei ole kulttuuria,
        Sanon suoraan.

Sinulla ei ole kykyjä keskusteluun, miksi vaivaudut ??

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

😍 ­­­N­­­y­­­m­f­­o­m­­­a­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

"Nykynuorison ideaalikuva elämästä" on se, minkä he ovat iäkkäämmiltään saaneet ja oppineet. Jotta mitä sanomista, kun iso osa potulasta haaveilee aivan samoin.

• Anonyymi

Jospa mietittäissin sitä, mitä meillä sodan jälkeisellä lapsilla/nuorisolla oli.

Tää tälläinen ......... on täysin outoa ............

Mitä me tarkoitettiin "rehellisellä työllä", se ei missään nimessä ollut tätä mitä Käärijä kuvailee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa mietittäissin sitä, mitä meillä sodan jälkeisellä lapsilla/nuorisolla oli.

Tää tälläinen ......... on täysin outoa ............

Mitä me tarkoitettiin "rehellisellä työllä", se ei missään nimessä ollut tätä mitä Käärijä kuvailee.

Käärijällä on Käärijän työ, hän tekee sitä aivan tosissaan ja tienaa sillä leipänsä eikä käsittääkseni ole mitenkään epärehellinen eikä roisto. Miksi halveeraat jonkun tekemistä ja toimintaa? Ei se sinun hommiasi yhtään paremmaksi tee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käärijällä on Käärijän työ, hän tekee sitä aivan tosissaan ja tienaa sillä leipänsä eikä käsittääkseni ole mitenkään epärehellinen eikä roisto. Miksi halveeraat jonkun tekemistä ja toimintaa? Ei se sinun hommiasi yhtään paremmaksi tee.

No enpähän tiedä sitä "työnä".
        Arvostan enemmän raskaan työn tekijää, maanviljelijöitä ym.

Eivätkä näyttele kieltään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No enpähän tiedä sitä "työnä".
        Arvostan enemmän raskaan työn tekijää, maanviljelijöitä ym.

Eivätkä näyttele kieltään.

Monet työn raskaan raatajat ottavat myös lepo- ja vapaa-aikansa varsin raskaasti = "raskas työ, raskaat huvit" - ja näyttävät muutakin kuin kielensä sekopäisenä riehuessaan. Siis miten ovat parempia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monet työn raskaan raatajat ottavat myös lepo- ja vapaa-aikansa varsin raskaasti = "raskas työ, raskaat huvit" - ja näyttävät muutakin kuin kielensä sekopäisenä riehuessaan. Siis miten ovat parempia?

itä höliset?

Ei ota maanviljelijä, kyllä tekee ahkerasti työtä, ei oo raskaat huvit, eikä näytä kieltä.
        Vapaa-aikansa menee levätessä, että jaksaisi taas seuraavana päivänä.
        Talvella tukkimetässä ja teitä auraamassa pakkasessa.
        Eikä näytä kieltään, eikä muutakaan!

Oon seurannut ja nostan erittäin korkealle myssyäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

itä höliset?

Ei ota maanviljelijä, kyllä tekee ahkerasti työtä, ei oo raskaat huvit, eikä näytä kieltä.
        Vapaa-aikansa menee levätessä, että jaksaisi taas seuraavana päivänä.
        Talvella tukkimetässä ja teitä auraamassa pakkasessa.
        Eikä näytä kieltään, eikä muutakaan!

Oon seurannut ja nostan erittäin korkealle myssyäni.

Tiedän kyllä menneiltä ajoilta monta maajussia, joille maistui iloliemi paremmin kuin hyvin. Jotta mitä itse hörhöilet?

• Anonyymi

Jetrokin esitteli poikiensa kanssa kellojaan ja Jetro sanoi olevansa eläkkeellä 40 vuotiaana, sen verran rahaa olisi tienattu. Rulettia pärjääkseen pyöritteli, vaimoa laulattaa. Kokovartalomies kovilla, kulissit kuosissa.

• No mikäs siinä, kunhan itsensä elättää ilman mitään "taiteilijan tukia".
      Jos joku tienaa elantonsa rumaa kieltään näyttämällä, niin siitä vaan.
      Ruotsissa eräs julkkis tuli kuuluisaksi kiroilemalla. Nyt naamaansa näkyy joka puolella ja kansa taputtaa ja hehkuttaa häntä.

Konstit on monet. Minulle kyllä on kelvannut "rehellinen työ", mutta jokainen taaplaa tyylillään. Pääasia, ettei se taaplaaminen tule kalliiksi veronmaksajille.

• Anonyymi

Kyllähän se näyttää tulevan ku ei Ruotsilla ole varaa maksaa eläkkeitä niille jotka senkin hyvin voinnin ovat luoneet.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän se näyttää tulevan ku ei Ruotsilla ole varaa maksaa eläkkeitä niille jotka senkin hyvin voinnin ovat luoneet.

On minulle ainakin tullut eläke ihan säännöllisesti tililleni.
        En tosin menisi väittämään yksin luoneeni Ruotsin hyvinvointia.

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

On minulle ainakin tullut eläke ihan säännöllisesti tililleni.
        En tosin menisi väittämään yksin luoneeni Ruotsin hyvinvointia.

Onhan se hyvä sinulle jos tulet toimeen sillä eläkkeellä mitä saat Ruotsista.

Minä vaan tiedän kymmenen vuoden työpanoksetta sveea mamman hyväksi, miten korkealle se arvostettiin nyt eläkkeiden muodossa.
        Vertailuna voin käyttää huonommin palkatuista töistä Suomessa, joista saan eläkkeitä huomattavasti paremmin kun kymmenen vuoden työpanoksessa Ruotsista.
        Ja paljon, paljon lyhyemmältä työssä olo-ajasta

• Anonyymi kirjoitti:

Onhan se hyvä sinulle jos tulet toimeen sillä eläkkeellä mitä saat Ruotsista.

Minä vaan tiedän kymmenen vuoden työpanoksetta sveea mamman hyväksi, miten korkealle se arvostettiin nyt eläkkeiden muodossa.
        Vertailuna voin käyttää huonommin palkatuista töistä Suomessa, joista saan eläkkeitä huomattavasti paremmin kun kymmenen vuoden työpanoksessa Ruotsista.
        Ja paljon, paljon lyhyemmältä työssä olo-ajasta

No etpä sinä sitten ole itseäsi kovin paljon työllä rasittanut elämäsi aikana, jos Ruotsissa teit kymmenen vuotta töitä ja Suomessa vielä paljon, paljon vähemmän.
        Niilläkös sinä sossun tuilla olet elänyt muun aikaa? Ei sitten ihmekään, että pännii, kun ne sinuakin elättäneet livistävät Sveitsiin verorahoineen.

Kyllä minä eläkkeelläni pärjään, sillä olinhan työnsyrjässä kiinni 44 vuotta.
        Olen tyytyväinen vaatimattomaan elämään, enkä kadehdi minua rikkaampia, sillä itse he ovat omaisuutensa ansainneet, eikä se minulta ole pois.

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

No etpä sinä sitten ole itseäsi kovin paljon työllä rasittanut elämäsi aikana, jos Ruotsissa teit kymmenen vuotta töitä ja Suomessa vielä paljon, paljon vähemmän.
        Niilläkös sinä sossun tuilla olet elänyt muun aikaa? Ei sitten ihmekään, että pännii, kun ne sinuakin elättäneet livistävät Sveitsiin verorahoineen.

Kyllä minä eläkkeelläni pärjään, sillä olinhan työnsyrjässä kiinni 44 vuotta.
        Olen tyytyväinen vaatimattomaan elämään, enkä kadehdi minua rikkaampia, sillä itse he ovat omaisuutensa ansainneet, eikä se minulta ole pois.

Ei tartte tulla sinun nenäkkäästi arvioimaan, minkä verran kukakin on itseään "töillä rasittanut".
        Mistäs kummasta tuomitset tuonkin, että muka "sossu" on elättänyt?

Suomalaista diskriminoidaan Ruotsissa. Tehtaaseen, sairaalaan, siivoomaan ja kaupan kassalle kelpaa kyllä.

Suo siellä, vetelä täällä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tartte tulla sinun nenäkkäästi arvioimaan, minkä verran kukakin on itseään "töillä rasittanut".
        Mistäs kummasta tuomitset tuonkin, että muka "sossu" on elättänyt?

Suomalaista diskriminoidaan Ruotsissa. Tehtaaseen, sairaalaan, siivoomaan ja kaupan kassalle kelpaa kyllä.

Suo siellä, vetelä täällä.

Jonkunhan nuokin työt on tehtävä.

Yksikään noista mainitsemista töistä ei ole halveksumisesi arvoinen, etenkin kun itse tuossa kirjoitit: "Vertailuna voin käyttää huonommin palkatuista töistä Suomessa, joista saan eläkkeitä huomattavasti paremmin kun kymmenen vuoden työpanoksessa Ruotsista.
        Ja paljon, paljon lyhyemmältä työssä olo-ajasta".
        Onko sinua siis diskriminisoitu Suomessa, kun kelpasit siellä vieläkin huonommin palkattuihin töihin kuin Ruotsissa?

• Anonyymi

Noin sitä pitää tehdä, eikä olla täällä vapaaehtoinen vanki, ja rahoittaa sossu-pummeja.

• Anonyymi

Kääriän tekemiset eivät minulle kuulu.
      Toivon menestystä. Nuori mies on symppis ja nöyrä.
      Saahan hän palkita itseään.
      Siinä ohessa työllistää muitakin.
      Beng
      Tulkoon muita positiivisia ilmiöitä Suomeen. Niitä harvoja muuten contra ahdistavan hallituksen.

Ajatelkaas. Meillä on hallitus, mistä enemmistö ei tykkää yhtään. Kaatukoon.

• Anonyymi

Nöyrä?

Jos rupeen näyttään kieltä, niin olen silloin nöyrä?
        Hän joka ei näytä kieltään ei ole nöyrä, vaan on röyhkeä ja ei missään nimessä symppis?

Totta tosin tuo, että muiden tekemiset ei kuulu sinulle.
        Miksikähän silloin tulla arvostelemaan kaikkia muita?

Ohessa työllistää muitakin?
        Jopa on jalo näkökulma! Niin ja saa jokainen muukin palkita itseään, viettää loppuelämän esim. tekemättä mitään rehellistä työtä?

• Onhan sitä yritetty kaataakin, mutta kun vain vähemmistö on ollut sen kaatamisen puolesta.

• Anonyymi

Ajatelkaas!
        Meillä oli pääministeri, josta enemmistö ei tykännyt lainkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nöyrä?

Jos rupeen näyttään kieltä, niin olen silloin nöyrä?
        Hän joka ei näytä kieltään ei ole nöyrä, vaan on röyhkeä ja ei missään nimessä symppis?

Totta tosin tuo, että muiden tekemiset ei kuulu sinulle.
        Miksikähän silloin tulla arvostelemaan kaikkia muita?

Ohessa työllistää muitakin?
        Jopa on jalo näkökulma! Niin ja saa jokainen muukin palkita itseään, viettää loppuelämän esim. tekemättä mitään rehellistä työtä?

12:38
        Älä nyt kieleen tartu. Se nyt kuuluu tuohon imitsiin. Pikkujuttu pintahaava.
        En ole kuullut, että Kääriä olisi mitään vilpillistä tehnyt, joten kait hän on viihdyttämisellään tehnyt rehellistä työtä. Liekkö artistilla ollut hiljaista ennen Euroviisusta tullutta menestystä.
        Beng
        Taidat olla se häijy Paarma, joka odottaa päästä puremaan. Hirveän katkera purkaus sinulta.
        Täytyyhän tämä nykyaikaakin ymmärtää.
        En minä mitää Katria jaksa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

12:38
        Älä nyt kieleen tartu. Se nyt kuuluu tuohon imitsiin. Pikkujuttu pintahaava.
        En ole kuullut, että Kääriä olisi mitään vilpillistä tehnyt, joten kait hän on viihdyttämisellään tehnyt rehellistä työtä. Liekkö artistilla ollut hiljaista ennen Euroviisusta tullutta menestystä.
        Beng
        Taidat olla se häijy Paarma, joka odottaa päästä puremaan. Hirveän katkera purkaus sinulta.
        Täytyyhän tämä nykyaikaakin ymmärtää.
        En minä mitää Katria jaksa.

Kauhea mikä ihminen sinä olet!Jos lie joku paarma täällä, niinoikein tekee sinulle.
        Kumma luulajainen!
        Sinussa ei ainakaan ole sitä nöyryyden hyvettä eikä sympaattisuutta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauhea mikä ihminen sinä olet!Jos lie joku paarma täällä, niinoikein tekee sinulle.
        Kumma luulajainen!
        Sinussa ei ainakaan ole sitä nöyryyden hyvettä eikä sympaattisuutta!

15:52
        Mitä räksytät. Pahantahtoinen huutelija metsämökistä. Ja ikä oli?
        Beng
        Kun minä kehun Kääriää, niin olen kauhea.....

• Anonyymi

Ammatit muuttuu ja hienoa, että Kääriällä on työ josta ansaitsee. Vaikuttaa mukavalta ihmiseltä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2394
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2012
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1494
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      52
      902
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      871
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      54
      711
    8. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      710
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25
      689
    10. Olette kyllästyneet

Mutta hyvää huomenta kuitenkin. Mukava päivä tämäkin. 😊⚜️🦌🎄✨❤️
      Ikävä
      135