Mulla oli kerran lainassa pelle miljoonan yksi kirja jonka lainasin kirjastosta. En omista yhtään Pellen kirjaa.
Levyjä sen sijjaan on monia;
CD levyversio rauhan aika vuodelta 90 jonka olen omistanut noin 13 vuotta. Hyväkuntoinen ja naarmuton levy
CD levy kaikki muuttuu jonka ostin 13 vuotta sitten(lyhyen ajan sisällä ostin useita pelle miljoonan levyjä)
CD levy unabomber jonka olen omistanut noin 12 vuoden ajan
CD levy dharmapummi joka ollut noin 13 vuotta hyllyrivissäni
CD levy pelle miljoona&NUS jonka olen omistanut 13 vuotta ja levy edelleen hyväkuntoinen
DVD levy pelle miljoonaa joka esittää livenä biisejä
Kokoelma CD tähtivaeltaja
Villi lapsi livelevy CD painoksena (hieman ontuvaa livelaulua&soittoa)
Tule kotiin johnny CD (13 vuotta vanha ja toimii edelleen mainiosti!)
pelle miljoona&miljoonaliiga enkelten kaupungissa CD(13 vuotta vanaha)
sadepäivän ihmisiä CD vuodelta 89 ja omistanut sen 13 vuotta
Jos CD jonka omistanut myös 13 vuotta
Radio kebab CD jonka omistanut 11 vuotta
ABC jonka omistan CD versiona jonka ostin 13 vuotta sitten
Avara maa CD levyn ostin aika tarkkaan 12 vuotta sitten
Pelko ja viha on ollut CD versiona 13 vuoden ajan ja edelleen levy toimii eikä naarmujakaan levyssä!
Moottoritie on kuuma CD;n omistanut 13 vuoden ajan
Viimeinen syksy CD löytyy myös minulta (13 vuotta vanha levy)
Matkalla tuntemattomaan CD levy jonka ostin levykauppax:stä 13 vuotta sitten
Rakkaudesta elämään CD levy jonka ostin 13 vuotta sitten
Pelle miljoona-fanit moi kaikki! mitä levyjä teiltä löytyy ja löytyy pelle miljoonan kirjoja
Anonyymi-ap
1
151
Vastaukset
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18176555D
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216755Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562313- 1471867
- 851271
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981065- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.90963- 32850
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon152783