Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kauko röyhkän levyjä löytyy iso nippu minulta ja mitäs levyjä on teillä röyhkän faneilla

Anonyymi-ap

Mitä levyjä omistatte? Entä omistatteko yhtään Röyhkän kirjoja? Hänhän on myös taidokas kirjailija ja parhaimmillaan ollut 80-luvulla taidokas kappaleiden tekijä(säveltäjä-sanoittaja)

No joskus kirjastosta lainasin hänen pari kirjaa, mut en omista yhtäkään hänen kirjaa. Kreikkalainen salaatti on hyvä kirja!

Tässä röyhkä-levyt jotka omistan;

Jumalan lahja CD(93 ) joka on suoraan sanoen karmean huono sillä kaikki kappaleet on niin karmean monotonisia ja tappavan tylsän mitäänsanomattomia mutta vanha laulu saksalaisten tuho on ainoa hyvä biisi

Pikku enkeli vuodelta 86 CD levy joka ollut minulla 13 vuotta ja levy toimii edelleen eikä pätki ollenkaan ja suosikkihetket kappaleet pikku enkeli, tien päällä rokkiraita, salaperäiset ja tunnelmalliset ruosteinen kuu ja talo meren rannalla sekä svengaava rokkibiisi vihaiset miehet(marat marat)

Tyttöjen ystävä (92) CD levy jossa nimibiisin lisäksi kappaleet saanut ja hän toiselta puolelta on ainoat hyvät musapalat

Vuoden 85 maa on voimaa CD kiekko joka ollut minulle 13 vuoden ajan ja poimia sieltä ne lempparit kuten peke, sukellan taivaalle ja keskiyön juna

Vuoden 84 lauralle CD joka ollut minulla 13 vuotta. Levy toimii hienosti. kappaleet lauralle, minå kävelen, metsä, kuollut osa ja autiomaa on hyvät musahetket minulle

Vuoden 81 uusia tansseja CD levy joka 13 vuotta ollut minulla ja sieltä nousee esiin nimibiisin lisäksi kanerva (ulkomaalainen coveri on siis tämä), keskinkertaisuutta ja eräs instrumentaalinen laulu

Vuoden 87 mieluummin vanha kuin aikuinen CD jossa bonuksena paha maa EP levy. On ollut 13 vuotta minulla. Matkustaa, soitellaan, kolme asetelmaa ja mieluummin vanha kuin aikuinen on hyviä hetkiä ja paha maa levyltä hyvät hetket ovat olen messias, pois valoista ja väärässä filmissä

Vuoden 90 jokotai CD (omistanut 13 vuoden ajan) ja bonuksena mutta, mutta EP jolta nousee esiin kappaleet mutta, mutta ja huutoa puistossa ja jokotailta nostan esille kappaleet edgar allan poe ja suuri silmä sekä kakkosraita

Vuoden 91 kaksi koiraa CD levy jolta nousee esiin kaksi koiraa, musta satu ja verkossa ja tää levy ollut 13 vuotta minulla

Vuoden 97 tähti lCD levy joka on kehno ja on ollut minulla 13 vuotta.

Kauko röyhkä&riku mattilan CD levy löytyy jonka nimeä en muista, mut sisältää mm kappaleen anna ja tää levy ihan ok jonka omistanut noin 6 vuotta

Etelän peto CD jonka ostin levyn julkaisuvuonna ja ei kyl oo kovin hyvä levy

Levy nimeltä mikkihiiren myöhemmät vaiheet CD jonka ostin 13 vuotta sitten. Hyviä hetkiä ovat miljoonapulu, mimio, sanovat että olen homo ja preerian kuu

onnenpäivä CD vuodelta 83 jonka ostin 13 vuotta sitten ja suosikkejani kappaleet kotona, herra majuri, ei sinne, onnenpäivä ja nivelet

steppaillen CD levy jonka ostin 13 vuotta sitten ja suosikkihetket ovat nimibiisi , yhdeltä viimeistään pois, ihmisen paras ystävä ja dora

vuoden 88 studiolevy ihmelapsi jolta nousee esiin kappaleet valehtelija, crescendo ja tuntemattomalle ja levy on ollut minulla 13 vuotta eli vanha levy

7

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei löydy mitään röyhkää meikäläiseltä.

      • Anonyymi

        Aha okei mut kiinnostaako ollenkaan ? Voin valottaa hieman eli kertoa minkätyylistä on hänen musa ja toki onhan sun heleppo löytää hänen musaa kun esim youtubesta löytyy hänen biisejä.

        Hän on tehnyt poprokkia, amerikan rokkia, alternativerokkia, western rokkia, art punkkia, new wavea, contemporary folkkia, suomirokkia, post-rockia, post-punkia, punkahtavaakin rokkia, rootsrokkia, rockabilly-rokkia ja psykedeelistä rokkia ja parissa kappaleessa yhdistelee tangoa rokkiin.

        Tässä hänen kappaleita joita voisin suositella eli 10 biisiä;

        1.Kauko Röyhkä-Kanerva (tämä on alunperin ulkomaalainen laulu josta hän teki cover-version)

        2.Kauko Röyhkä-Kotikaupunkini(punk-tyylinen rock-kappale)

        3.Kauko Röyhkä-Lauralle(akustinen poprock-rakkauslaulu)

        4.Kauko Röyhkä-Mutta, mutta(hieman shamanistinen ja goottityylinen soulahtava ja svengaava poprock-kappale)

        5.Kauko Röyhkä-Tien päällä(nopeatempoinen rokkiraita jossa väliosa menee rockabilly tahtilajia jokseenkin tai ei ehkä ihan rockabilly mut sinne päin hieman)

        6.KAuko Röyhkä-Mieluummin vanha kuin aikuinen(psykedeelinen rock-biisi jossa ominaista on tietynlainen minimalismi eli melodiasävellaji ei muutu turhan paljoa vaan pysyy melko vakiona alusta loppuun)

        7.Kauko Röyhkä-Olen messias(psykedeelistä rokkia jossa sanoituksessa röyhkä kertoo sen mielipiteen jossa on se psykologinen näkökulma että ihminen parhaiten on oman itsensä herra eli tuntee itsensä parhaiten eli kappaleessa ei ole kyse narsismista/itserakkaudesta vaikka jotkut , jopa aika monet sen tulkitsi virheellisesti joskus kauan sitten)

        8.Kauko Röyhkä-Paska kaupunki(kappaleessa viittaa röyhkä kotikaupunkiinsa ouluun tietääkseni mut voin olla väärässäkin)

        9.Kauko Röyhkä-Helvetti(hieman folk tyylinen hyvin melankolinen ja synkkä kappale niin tekstin kuin sävelmelodian muotoasultaan)

        10.Kauko Röyhkä-Kotona(nopeatempoinen western rock-biisi)


      • Anonyymi

        "Me halutaan olla nee**reitä" löytyy.


    • Anonyymi

      Kauko on rankka ja tyly jätkä, mutta riittääkö tylyys kuitenkaan Kailaan runoihin tai millenniaalityttösiin?

      • Anonyymi

        Ai rankka ja tyly mut ei kai mulkku kuitenkaan? Eli mitä mieltä Kauko on ihmisistä jotka on takuueläkkeellä henkisten ongelmien takia? Onko tietoa sulla mitä hän ajattelee sellaisista ihmisistä? En kai usko että kovin monet musantekijät on äärioikeistolaisia tai kommunisteja. En usko.


      • Anonyymi

        mulla kun elämä romahti oikeastaan jo neljän vuoden vanhana. Tapahtui jokin karmea juttu kerhossa. Sitten lopullinen romahdus tapahtui kun jätin koulut. Työelämässä en ole ollut paljoa. Vuosikaudet on tullut kuunneltua Röyhkän musaa. Vuoden 2010 aikana ostin 10 eri Kauko röyhkän levyä. Kaikki CD formaattimuodossa. Muistaakseni kaikki Röyhkä musaostokset onkin minulla CD levymuodossa. Kaikkein paras Räyhkä julkaisu on minun mielestäni onnenpäivä ja erityisesti onnenpäivä levyn kappaleet kotona ja nivelet. Mikkihiiren myöhemmät vaiheet oli aikoinaan vihattu ja vain tosi harva osti sitä levyä tuolloin mutta panisin sen kakkossijalle eli etenkin kappaleet mimio, miljoonapulu, sanovat että olen homo ja preerian kuu tekee vaikutuksen.

        Röyhkä oli noin kolmella ekalla studiolevyllä kansakunnan suuri ärsyttäjä. Pian hän alkoi rustaamaan vähemmän provosoivia tekstejä. Hän osasi hämmentää soppaa tehokkaasti. Näin luulen kun monia hermostutti hänen provosoiva tyyli kun hän osas sanoa ne asiat niin provosoivasti.

        Mutta, mutta- biisiin liittyy hyvä , joskin hieman pelottava muisto eli oltiin vanhempien työreissulla mukana(keltainen hiace pakettiauto) ja porkkalan kylän valkoinen puutalo(jossa oli matonkutojia) niin sieltä vanhempani ostivat mattoja. Niin pihassa oli iso mänty jonka latvaa tuijotin pilkkopimeässä talvi-illassa auton takapenkiltä ja samaan aikaan kuuluin röyhkän mutta, mutta-biisin kohta "puussa kasvaa paha kukka", niin hetken tuntui jopa hieman karmivalta. Äiti oli nauhoittanu sen kappaleen radiosta C-kasetille. Ei kai yleensäkään röyhkän biisit ole olleet niitä kaikkein radioystävällisimpiä mutta sen äitee oli radiosta saanu nauhoitettua C-kasetille niinb kappaleen alkunauhoitus oli epäonnistunut eli noin 20 sekunnin ajan kappale kuuluu hitaana kun nauha jotenkin oli mennyt huonoksi mut sitten se jatkui normaalilla tempolla.

        Röyhkä kirjoitti facebookissa omalla musasivullaan paljon juttuja. Olin siellä mukana antamassa kommentteja. Muistanpa hyvinkin!

        Hän on myös tullut tunnetuksi hyvänä kirjailijana. Esim kreikkalainen salaatti on tosi hyvä kirja. Hyvää tarinan kerrontaa jossa tarinan kerronnassa on sellaista tarkkaa ja täyteläisen maukasta kerrontaa&havainnointia ja kertoo asiat yksityiskohtaisen tarkasti ja herkullisesti.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2434
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1788
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1581
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1515
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe