Mikä sai pojan ajelemaan arkiiltana Äidin luokse ? Illat on pitkiä kaupungissa ja jotenkin tuli halu lähteä sinun luokse.Vai halu se pisti Pojan liikkeelle.Keitetään kahvit ja vaihdetaan kuulumiset.Ilta kului todella nopeasti,lähennellen puolta yötä.Olin tekemässä lähtöä,kun Äiti pyysi jäämään yöksi.Sammutin valot ja kävimme sylikkäin samaan sänkyyn.Äiti makasi alasti ja hänen kätensä oli tarttunut kyrpääni.
-Janne haluatko rakastella Äidin kanssa ? Haluanko.Käteni kosketteli Äidin mirriä,josta pienet ja isot häpyhuulet oli posliinia.Häpykukkulan päällä oli karvoitus.Paljas liha kiihotti minua ja halusin nuolla emättimen huulia.Hyvä Poika,saatana sä osaat nuolla.ääntely ja huuto nousi jo kovaksi.Janita nuorempi sisareni heräsi.
-Mitä vittua täällä touhutaan.Saatana broidi nussitko sä mutsia.Nyt ylös sieltä ja minun huoneeseen.Janita otti korvasta kiinni ja vei omaan huoneeseen.
-Saatana jätkä,eikö me olla sovittu,että jos haluat rakastella,niin minä anna sinulle.
Tähdetkin sulki silmänsä,kun ajelin yöllä kotiin.
Toiveiden täyttymys.
Anonyymi-ap
1
5028
Vastaukset
Haaveissaan sisarukset ajattelevat, kuinka herttasoitteellista ja sulosoitteellista olisi ihanehtia ja yhtyä sisaruksen kanssa, mutta eivät siihen hellittelyyn kirosanat kuulu. 🌹👀
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486348Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki824429- 484015
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t213306- 1973010
- 402742
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132629törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202586- 1531566
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3261519