Eli siis mikä bändi ja laulu kyseessä on eli kappaleessa lauletaan mm näin =
"voi kun kaikilla ois rahaa ja mukavaa, nopeita naisia ja autoja, paitsi köyhillä joilla ei oo mitään, kun ne ei näe mitään eikä tiedä mitään sillä he ei koskaan voi ymmärtää mitä elämä on"
"voi kun mua joskus laulattaa, kun ihmiset aina valittaa, ei oo varaa matkustaa, omistaakaan jakaa mitään vaan, ja päästää oikee elämää maistamaan"
"voi kun mua joskus pelottaa, että kommunismi vallan saa, kaikki tasataan tehtaat, autot, naiset , lapset ihan kuka vaan, nyt alko vallankumous"
mikä bändi ja laulu kysseessä kun äitee oli nauhoittanu joskus radiosta C kasetille
4
276
Vastaukset
- Anonyymi
Kappaleessa lauletaan mm näin;
"mua joskus alkaa naurattaa, kun ihmiset aina valittaa, ei oo varaa matkustaa, omistaan jakaa mitään vaan, jokainen oman onnen salattaa, tekee töitä ja rallattaa ja jos onnistaa , voi saada rahat poikimaan, voi mua joskus pelottaa, että kommunismi vallan saa, ja kaikki tasataan tehtaat, autot, naiset , lapset ja vanhukset, nyt alko vallankumous"- Anonyymi
Siinä lauletaan myös näin että "ja kohta pääsee oikee elämää maistamaan"
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18177165n
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ihan sieltä 90 luvun alusta asti on ollu iso mysteeri tämä yhtye ja laulu sillä oon yrittäny sitä kuumeisesti etsiä youtuben kätköistä mutten ole löytänyt.
Eli siis mikä yhtye ja laulu on kyseessä??????
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741