Eli siis mikä bändi ja laulu kyseessä on eli kappaleessa lauletaan mm näin =
"voi kun kaikilla ois rahaa ja mukavaa, nopeita naisia ja autoja, paitsi köyhillä joilla ei oo mitään, kun ne ei näe mitään eikä tiedä mitään sillä he ei koskaan voi ymmärtää mitä elämä on"
"voi kun mua joskus laulattaa, kun ihmiset aina valittaa, ei oo varaa matkustaa, omistaakaan jakaa mitään vaan, ja päästää oikee elämää maistamaan"
"voi kun mua joskus pelottaa, että kommunismi vallan saa, kaikki tasataan tehtaat, autot, naiset , lapset ihan kuka vaan, nyt alko vallankumous"
mikä bändi ja laulu kysseessä kun äitee oli nauhoittanu joskus radiosta C kasetille
4
246
Vastaukset
- Anonyymi
Kappaleessa lauletaan mm näin;
"mua joskus alkaa naurattaa, kun ihmiset aina valittaa, ei oo varaa matkustaa, omistaan jakaa mitään vaan, jokainen oman onnen salattaa, tekee töitä ja rallattaa ja jos onnistaa , voi saada rahat poikimaan, voi mua joskus pelottaa, että kommunismi vallan saa, ja kaikki tasataan tehtaat, autot, naiset , lapset ja vanhukset, nyt alko vallankumous"- Anonyymi
Siinä lauletaan myös näin että "ja kohta pääsee oikee elämää maistamaan"
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18177165n
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ihan sieltä 90 luvun alusta asti on ollu iso mysteeri tämä yhtye ja laulu sillä oon yrittäny sitä kuumeisesti etsiä youtuben kätköistä mutten ole löytänyt.
Eli siis mikä yhtye ja laulu on kyseessä??????
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann5113519Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1702476- 1522406
Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä81808Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel481790Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k141545Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1811504Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2131496Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien281380- 101323