Kuinka kauan joulukinkun pitää olla uunissa?
joulukinkun paisto
13
257
Vastaukset
- Anonyymi
kinkun paisto lyhyesti
Paista ensin 30 min 200 °C, sitten 100 °C n. 1,5 h per kilo. Tarkkaile paistomittaria! Kypsän kinkun sisälämpö on 74 °C.
Huom! Muista ottaa kinkku sulamaan hyvissä ajoin ennen paistamista, ensin pakkasesta jääkaappiin ja edelleen jääkaapista huoneenlämpöön n. 5 tuntia ennen paistamista. Jääkaapissa kinkku saa sulaa n. puoli vuorokautta per painokilo.- Anonyymi
Jos haluaa tosi mureaa kinkkua, niin sisälämpö 80 astetta !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
10 kg kinkku 30 h uunissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jep pitää mittari käydä hakemassa😀
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#181772791
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Älä syö kinkkua. Ajattele sitä possua, joka tapettiin.
- Anonyymi
ei sen ole pakko olla uunissa!
- Anonyymi
Juti laittaa sinappi+korppujauhokuorrutuksen!
- Anonyymi
tuli erittäin onnistunut vielä sinappihuntu korpuujauholla ja valmista . HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE !
- Anonyymi
jaahas ja eikun syömään .hyvää joulua !
- Anonyymi
Hyvää tuli ohjeilla! Kiitos ja ihanaa joulua kaikille!❤️❤️❤️
- Anonyymi
joulua kaikille!❤️
- Anonyymi
peliitat nousuun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713125
- 922885
- 512125
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201585- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51348Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311- 191304
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232