Mini-LED paneeli on melkoinen virtasyöppö!
Mini-LED ei yleisty läppäreissä
5
204
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, syö akunkeston!
- Anonyymi
Windows hajoitti näköjään itsensä ja myös Biosin! Bios-softan uudelleenasennus ja Ubuntun asennus niin tietokone toimii, niin ja vain Ubuntulla. Winkura vetää bsodia ja välissä väittää olevan liikaa muutoksia tietokoneessa samassa raudassa????? ja niin ei.. ei se *****-softa tietenkään käynnisty!, kummallinen maksullinen käyttis! Joutuisi ostamaan uuden winkuran jotta taas toimisi ***** ***** maksullinen käyttis! Niin kokeilin piraatilla ja se toimii........! Arvatkaa ostanko toista paskaläjällä varustettua tietokonetta ikinä! Kyllä nyt vaan kallistun aina ilmaisen Ubuntun puolelle, tai ostan MACin ja haistatan taas vitut MICROSOFTILLE joka tyrkyttää tuota paskakoodia markkinoille!
- Anonyymi
Applehan himoitsi miniled näyttöjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
14" miniled noin 13W sähköö... ihan liikaa läpsylle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
W11 ei edes tue kuitulähtöä.....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937658
- 403702
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241120
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32983Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27951Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31752Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703