Jutta Urpilainen tekee

Anonyymi-ap

joulupuuronsa aina samalla reseptillä.

38

619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tähän uutiseen kuului lisänä kuva keittiöstä.

    • Anonyymi

      Tukee kampanjointia tietysti tällaiset jutut. Pullantuoksuisessa kotirouvassa kun on samaistumispintaa ja kerää sympatiapisteitä huomattavasti runsaammin kuin joku itsensä rautakangella ahteriin upottamalla jäykistänyt kuiva ja etäinen poliitikko.

    • Anonyymi

      Eikös hän jo sopan keittänyt aikoinaan Kreikan kanssa.

      • Anonyymi

        Mikä soppa ja mitä osaat kertoa siitä?


    • Anonyymi

      Jos se on hyvä resepti.

    • Anonyymi

      Afrikantähden on vaikea jättää hillotolppaa muista ei välitä eikä muista mielipiteistä.

      • Anonyymi

        Hah, tuo verkkosukka-akka ei osaa keittää edes kauravelliä...
        Menisi muka opettaja suomenkielen peruskurssille yhdessä vanhempiensa kanssa...


      • Anonyymi

        Niin Saarikko teki ne sämpylät vaalien alla.

        Ja hävisi .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin Saarikko teki ne sämpylät vaalien alla.

        Ja hävisi .

        Nämä emannukset eivät ymmärrä, että naiset ovat miehiä koulutetumpia tämänpäivän Suomessa, eikä kukaan pidä leipomista minkäänlaisena meriittinä. Tyttöoppilasksi tällä ehdokkaalla oli surkeat yopaperitkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä emannukset eivät ymmärrä, että naiset ovat miehiä koulutetumpia tämänpäivän Suomessa, eikä kukaan pidä leipomista minkäänlaisena meriittinä. Tyttöoppilasksi tällä ehdokkaalla oli surkeat yopaperitkin.

        Ei tällainen tue kampanjointia, vaan karkottaa viimeisenkin ,joka edes harkitsee äänestävänsä.


    • Anonyymi

      saarikko ja jutta vois jättää ihan joulupuuro väliin ja antaa sen vaikka köyhälle
      suomalaiselle.

      • Anonyymi

        viikoksi tiskaamaan ja siivoaman köyhien jouluruokailuihin jos kerta pitää teeskennellä.

        annikan ja jutan kyökit ja reseptit ei kiinnosta ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        viikoksi tiskaamaan ja siivoaman köyhien jouluruokailuihin jos kerta pitää teeskennellä.

        annikan ja jutan kyökit ja reseptit ei kiinnosta ketään.

        Eikä sun mielipiteet


      • Anonyymi

        Kylläpä olet fiksu!


      • Anonyymi

        Se joulupuuro on niin edullinen puuro että sen saa köyhä ja rikas valmistettua ihan itse, ilman apua.
        Ja ne ylimääräiset kilot ei haittaa heitä itseä eikä pitäisi haitata sinuakaan.


    • Anonyymi

      Niinhän se joulupuuro tehdään samalla reseptillä riisipuuro!

    • Anonyymi

      Voihan sitä tehdä samalla presetillä mutta syökö sitä kukaan?

      • Anonyymi

        Ehkäpä se joulupuuro alkaa olla jo mennyttä perinnettä. Joskus pula-aikoihin saatoin olla jopa luksusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä se joulupuuro alkaa olla jo mennyttä perinnettä. Joskus pula-aikoihin saatoin olla jopa luksusta

        Nykyään kakarat pitää viedä mäkkärille syömään, kun muu ei enää kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään kakarat pitää viedä mäkkärille syömään, kun muu ei enää kelpaa.

        Ei voi käsittää, että EU johtaja haluaa kuvansa lehteen puurokattilan äärellä.

        Odotamme presidenttiehdokkaalta jotain, mitä ei jokainen osaa. Voi hyvät hyssykät sentään tätä tasoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään kakarat pitää viedä mäkkärille syömään, kun muu ei enää kelpaa.

        Kyllä kelpaa jouluna riisipuuro lapsille, nuorisolle iästä riippumatta kuuluu perinteisiin.


    • Anonyymi

      Joillain voi palaa joulupuuro kattilan pohjaan kiinni. Ei kaikki osaa. Sitten täytyy liotella sitä kattilaa ja kärykin on kauhee.

    • Anonyymi

      Jatkossa Jutta keittelee Pekka Haavistolle kaurapuuroa kotiapulaisena presidentin linnassa...!

      • Anonyymi

        korkeintaan kalterit ikkunassa.


    • Anonyymi

      Peppu ei koskaan pressaks pääse eikä tutta.

    • Anonyymi

      Jutasta pressa.

      • Anonyymi

        Eipä taida kannatus riittää. Nämä vaalit eivät suosi venäläismielisiä mielipiteitä kaksoiskansalais-asiassa.


    • Anonyymi

      Jospa mäkkäri myis joulunaikaan riisipuuroo,silakoita,rosollii...niin kakarat söis niitä koska some maailma käskee ,eihän meillä ole omaa tahtoa.

      • Anonyymi

        Vanhan kansan makunystyrät lienee paremmin tottunut noihin homelaatikoihin.


    • Anonyymi

      Halosen puuroa.Ei maistu .

    • Anonyymi

      Riisipuuron kehittämisessä ei mitään kummempaa reseptiä tarvita, jollei ole ihan peukalo keskellä kämmentä.

    • Anonyymi

      Noo, seniorikansalaisten makunystyrät on tottunut paremmin petäjäisen makuun.

      • Anonyymi

        Kokkolan on kai tulossa kolme uutta " mäkkäriä", eli terveys menee jatkossa vielä nopeammin nuorisolta kuin nykyään.

        Nykyään kp nuortmen fyysinen kunto on Suome n huonoin .

        Sanoisin, että jälkimmäinen ei ole nuorten vika.
        Kaupunki, jopa koulut satsaavat vain kilpaurheilluun kun pitäisi satsata kuntoliikuntaan.


    • Anonyymi

      Mitäs puuroa Jutta käy keittelee Billeberggien kokouksissa🤫🤫

      • Anonyymi

        Vouh kanan vaikutelma esiintymisestä .


    • Anonyymi

      Tätä akkaa ei ois pitänyt ikinä politiikkaan edes päästää

      • Anonyymi

        Demarimiehet on laittanu sinne akan, koska kukaan miehistä ei halua hävitä.


      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä. Ahne ihminen joka on vain rahan takia ylipäätään mukana. Toki yli puolet suomen poliitikoista on semmosia. Että hyvin sopii joukkoon. 😀


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1072
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      973
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe