Mopoa miettimässä

Anonyymi-ap

13v poika täällä. Olen etsimässä mopoa sitä varten että voin hieman päivitellä ja opetella ajamaan sillä, mopokottia odotellessa. Aikaa on mopokortin hankintaan vielä 1v 5kk joten aikaa on :D mutta ne jotka ovat omistaneet tai omistavat mopon, mikä olisi hyvä ostaa ja mitä kokemuksia teillä niistä on. Itsellä on skyteam manki mielessä ja budgetti olisi noin 1000-3000€

9

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosiaan tämä on minun kirjoittama viesti ja tein käyttäjän jälkeenpäin joten kirjoitan tämän kommentin niinsanotuksi kirjanmerkiksi

    • Anonyymi

      Gilera smt/rcr on ihan hyvä mopo uusille ja kokeneimmillekin käyttäjille ja hienoahan se on mutta normaalistikin siellä löytyy putkesta muutama kuri niin ne voi ottaa pois jos ajat yksityisellä alueella ja myös suuttimen voisi sen jälkeen vaihtaa 85 mutta HUOM TÄMÄ ON LAITONTA TIELIINKENTEESSÄ JA SITTEN LÄHTEE KORTTI KUUSEEN JA SAKKOJA

      • ei lähe kortti jos vaan kurit ottaa pois


    • Anonyymi

      Jos sulla on budjetti 1000-3000e niin elä osta skyteam mankia. Saat hyvä kuntosen orkkis mankin tuolla hinnalla joka paljon luotettavampi ja hienompi. Toisaalta jos budjetti on noin korkee nii sitte saat periaattees minkä vaan ostettuu. Jos enduro mallista pitäis joku valita nii kannattaa Espanjalaisia miettiä. (Rieju, drac, gilera,derbi)

    • Anonyymi

      Itellä on 2012vm Rieju MRT ja toimii kun unelma.
      28 000km ajettu ja on toiminu moitteettomasti pitkän aikaa. Osto hinta oli 900e

    • Anonyymi

      Jos kyykkymopoa haet niin mankeista voin sanoa sen verran että ne uudenmallin ruiskumankit ovat aika paskoja. Ne ovat hyvin vaikeita muokata ja korjata, ovat myös herkempiä hajoamaan esim. kaatuessa. Ja sitten "isot mopot", rieju/drac ovat ihan hyviä. Detsikin hyvä mutta rupeavat olemaan aika vanhoja koska niitä ei enään valmisteta

      • ruiskumankia on just päinvastoin helppo muokata ja korjata


      • Anonyymi
        mankipoika kirjoitti:

        ruiskumankia on just päinvastoin helppo muokata ja korjata

        Kyllä ne kaasarimankit ainaki halvemmaksi tulee. Ecu virit maksaa jo reilusti yli 100


    • Skyteam manki on hyvä. nykyään jos uutena meinaat ostaa maksaa semmosen 2000e. helppo ainaki opetella ajaa ku pieni ja jos kaatuu ei satu nii pahasti ja keuliminenki on suht helppoo tommosella jos haluat kokeilla. Ja jos haluat virittää nii mitä ruiskuun tulee niin esim rattaita vaihtamalla onnistuu tai nopeudenrajottimen ostamalla nii ja myös vapari ilmanputsari sekä rajottamaton imukaula.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11241
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3133
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2984
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2177
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1938
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1785
    7. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1754
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    9. 85
      1738
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe