Hei!
Voiko yritykselle tehdä reklamaation jos ilmanvaihtokoneen asetukset on säädetty niin että kulutus on moninkertaistunut? Huomasin, että suodattimien vaihdon jälkeen asetuksia oli muutettu ja nyt sähköä on mennyt kuukaudessa usean kuukauden sähköjen verran!!
Reklamaatio
10
260
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tahansa voi tehdä. Eri asia, kannattaako.
- Anonyymi
Totta. Miksei tätä kannattaisi? Normaalisti mulla sähkönkulutus alle 100 kwh/kk. Nyt mennyt lähemmäksi 400 kwh/kk täysin tyhjästä. Opiskelijan tuilla ei paljoa naurata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Miksei tätä kannattaisi? Normaalisti mulla sähkönkulutus alle 100 kwh/kk. Nyt mennyt lähemmäksi 400 kwh/kk täysin tyhjästä. Opiskelijan tuilla ei paljoa naurata.
Voithan sinä tehdä valituksen vaikka kymmenelle yritykselle. Tai sadalle. Mikä estää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voithan sinä tehdä valituksen vaikka kymmenelle yritykselle. Tai sadalle. Mikä estää.
No joo, lähinnä nyt mietin tuota firmaa, jonka työn jälkeen sähkönkulutus nousi pilviin. En mä jaksa turhista valitella. Mut toi nyt ylittää jo kohtuuttomuuden.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Marraskuussa tuli eteläänkin pakkaset, jolloin IV-koneen tuloilman jälkilämmitys alkaa kuluttaa sähköä enemmän. Ihan samoilakin säädöillä.
- Anonyymi
Juu, huomasin vaan että sitä jälkilämpöjuttua oli säädetty 15 pykälää ylöspäin ilman että asiasta olisi minulle mainittu. Nyt sitten mennyt toista kuukautta sähköä 4 x normaalin kuukauden kaikki sähköt. Eli kyse ei ole samoista säädöistä, vaan sitä tehoa(?) oli laitettu 4 kertaa suuremmaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, huomasin vaan että sitä jälkilämpöjuttua oli säädetty 15 pykälää ylöspäin ilman että asiasta olisi minulle mainittu. Nyt sitten mennyt toista kuukautta sähköä 4 x normaalin kuukauden kaikki sähköt. Eli kyse ei ole samoista säädöistä, vaan sitä tehoa(?) oli laitettu 4 kertaa suuremmaksi.
Säädä itse jälkilämmitystä pienemmälle. Älä kuitenkaan alle 12 C ettei tulisi kosteusvaurioita liian kylmästä tulokanavistosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säädä itse jälkilämmitystä pienemmälle. Älä kuitenkaan alle 12 C ettei tulisi kosteusvaurioita liian kylmästä tulokanavistosta.
Eikö noissa pitäis sitten olla joku varoitustarra tms. joka sanois että minkä alle ei kannata säätää. Eihän noista säädöistä voi muuten tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla362466- 372431
- 951741
Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511300Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?861291Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau51185Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?2731061- 551013
- 27750
Kumpi teistä rakastui ensin?
Sinä vai kaipaamasi henkilö (jos siis tunteet ovat molemminpuolisia)? Tai jos kyse ei ole vielä rakkaudesta, niin kumpi36747