Reklamaatio

Anonyymi-ap

Hei!
Voiko yritykselle tehdä reklamaation jos ilmanvaihtokoneen asetukset on säädetty niin että kulutus on moninkertaistunut? Huomasin, että suodattimien vaihdon jälkeen asetuksia oli muutettu ja nyt sähköä on mennyt kuukaudessa usean kuukauden sähköjen verran!!

8

328

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä tahansa voi tehdä. Eri asia, kannattaako.

• Anonyymi

Totta. Miksei tätä kannattaisi? Normaalisti mulla sähkönkulutus alle 100 kwh/kk. Nyt mennyt lähemmäksi 400 kwh/kk täysin tyhjästä. Opiskelijan tuilla ei paljoa naurata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta. Miksei tätä kannattaisi? Normaalisti mulla sähkönkulutus alle 100 kwh/kk. Nyt mennyt lähemmäksi 400 kwh/kk täysin tyhjästä. Opiskelijan tuilla ei paljoa naurata.

Voithan sinä tehdä valituksen vaikka kymmenelle yritykselle. Tai sadalle. Mikä estää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voithan sinä tehdä valituksen vaikka kymmenelle yritykselle. Tai sadalle. Mikä estää.

No joo, lähinnä nyt mietin tuota firmaa, jonka työn jälkeen sähkönkulutus nousi pilviin. En mä jaksa turhista valitella. Mut toi nyt ylittää jo kohtuuttomuuden.

• Anonyymi

Marraskuussa tuli eteläänkin pakkaset, jolloin IV-koneen tuloilman jälkilämmitys alkaa kuluttaa sähköä enemmän. Ihan samoilakin säädöillä.

• Anonyymi

Juu, huomasin vaan että sitä jälkilämpöjuttua oli säädetty 15 pykälää ylöspäin ilman että asiasta olisi minulle mainittu. Nyt sitten mennyt toista kuukautta sähköä 4 x normaalin kuukauden kaikki sähköt. Eli kyse ei ole samoista säädöistä, vaan sitä tehoa(?) oli laitettu 4 kertaa suuremmaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, huomasin vaan että sitä jälkilämpöjuttua oli säädetty 15 pykälää ylöspäin ilman että asiasta olisi minulle mainittu. Nyt sitten mennyt toista kuukautta sähköä 4 x normaalin kuukauden kaikki sähköt. Eli kyse ei ole samoista säädöistä, vaan sitä tehoa(?) oli laitettu 4 kertaa suuremmaksi.

Säädä itse jälkilämmitystä pienemmälle. Älä kuitenkaan alle 12 C ettei tulisi kosteusvaurioita liian kylmästä tulokanavistosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Säädä itse jälkilämmitystä pienemmälle. Älä kuitenkaan alle 12 C ettei tulisi kosteusvaurioita liian kylmästä tulokanavistosta.

Eikö noissa pitäis sitten olla joku varoitustarra tms. joka sanois että minkä alle ei kannata säätää. Eihän noista säädöistä voi muuten tietää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      48
      2298
    2. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      145
      1853
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      57
      1851
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      107
      1436
    5. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      24
      1221
    6. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      54
      1130
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      68
      1055
    8. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      1028
    9. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      54
      857
    10. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      102
      851
    Aihe