Sallassa olisi sekarotuisia koiranpentuja! Emä: Dreever, Isä: Sekarotuinen. 3 urosta ja 1 narttu. Luovutus 29.6.05 alkaen, varaa omasi! Jos koteja ei löydy raukat lopetetaan... :( Minulta voi kysellä mailin kautta kuvia (laitan ilmoituksen kaverin puolesta) ja tässä mun kaverin isän numero: Risto/040-7346105/Salla.
Annetaan suloisia sekarotuisia koiranpentuja!
11
7477
Vastaukset
- köhköh
Onko noi pennut vahinkoja? Nimittäin jos ne on tahallisia ja lopetetaan jos ei saa koteja, niin huh huh!!!
Toinen asia, minkä ikäinen olet? Tai no, tärkeämpää, minkä ikäinen tämä kaverisi on, jonka pentuja ne ilmeisesti ovat? Kuka niitä pentuja hoitaa? Kaverisiko? - ---
ole ilmoitus apulassa?
- mitä rotuja
pentujen isässä on?
- ElvisAaron
Oikein taas tyypillistä näille paskahousuille. Ilmoituksessa on puhelinnumero mutta eiväthän nämä oliot uskalla soittaa. Täällä vaan kitistään.
- MARIA SAVOLAINEN
onko viellä niitä sekarotuisiakoiranpentuja paljonko ne maksavat
- LKJASHÖIAFJKÖ
huomhuom, ilmotitus on vuodelta 2005 ja siinä lukee että "ANNETAAN"
- Milzu12
lähetä mulle kuvia
- Milzu12
Hei koira ihminen lähetä mulle kuvia
- dfghjkloiuytgfd
Hei haloo pennut luovutettu jo 5-6 vuotta sitten!
- Milla12
Minä varaisin yhden jos sopii
- Anonyymi
Koska tämä ilmoitus on tehty?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892