Mies meni hienoon ravintolaan Helsingissä ja tilatessaan tarjoilijalta Inarin riekkopaistia sanoi:"Voisitteko tuoda linnun ennen laittamista näytille?"Tarjoilija suostui outoon pyyntöön ja vei kynityn riekon tarjottimella pöytään.Mies tunki sormensa riekon perseeseen,veti ulos ja haistoi sitä."Ei tämä ole Inarin riekkoa vaan Kittilän.Haluan nimenomaan Inarin riekkoa"Tarjoilija ymmällään palasi tarjottimen kanssa keittiöön ja kokki antoi uuden linnun jonka piti olla oikealta suunnalta.Taas asiakas tunki sormensa lintuun ja haistoi:"Tämä lintu on Karigasniemeltä,ei kelpaa!"Tarjoilija jo hermostuneena palasi keittiöön ja kertoi asiasta kokille.Kokki suutahti ja marssi pöytään,laski housunsa,näytti karvaista persettään asiakkaalle ja sanoi:"Minut löydettiin vauvana orpona Riihimäen juna-asemalta ja olen aina halunnut tietää mistä olen kotoisin!"
Inarin
riekko
1
2169
Vastaukset
- juha
Jooo...Tää oli musta oiiiiiiikeeen hyvä.
Kiitti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312