Olen vuosia toivonut että saisin suoda mahdollisuuden jollekin ihmiselle lapsen saantiin, sillä omassa elämässäni sellaista mahdollisuutta ei ole tullut. Olen myös luovutustarkoituksessa netin kautta parin ihmisen kanssa vuosien saatossa päässyt keskusteluasteelle asti, mutta homma on kariutunut.
Toivon että vielä jossain vaiheessa elämää saisin suoda jollekin ihmiselle mahdollisuuden lapseen. Minulla ei ole vaatimuksia lapsen suhteen, enkä vaadi tunnustamaan isyyttä, homma voidaan pitää anonyyminä. Mutta kelle tahansa en apua anna, vaan ensin hieman tutustuttava, jotta puolin ja toisin mahdollisuus vähän tutustua. Olen 35-vuotias mies Helsingistä, olen avarakatseinen ihminen. Tykkään matkustella, olen työelämässä.
Jos haluaisit lähteä keskustelemaan asiasta lisää, niin tavoitat minut [email protected] . Toivon kaikille rauhallista joulua ja uudenvuoden odotusta. Käyn silloin tällöin täällä lukemassa viestejä, mutta tuota kautta tavoittaa parhaiten.
etsitkö siittiöidenluovuttajaa pk-seudulta
Anonyymi-ap
2
332
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olen miettinyt samaa,että voisin auttaa esim naispareja lapsen saantiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409