Ukrainalaiset Kokkolassa

Anonyymi-ap

Hyvät ukrainalaiset Kokkolassa. Suomalaiset ovat ottaneet teidät turvaan, asuttaneet, syöttäneet, ja kaikki on teille ilmaista. Teidän käyttäymisenne, on ala-arvoista elättäjiänne kohtaan kaupassa,kadulla, ja esim. Kokkolan uimahallissa...mihin te pääsette , veronmaksajien kustannuksella.Painukaa helvettiin täältä,ja viekää venäläiset sukulaisenne mukananne.

40

1523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistähän se johtuu, että uimahallissa ilmenevä varastelu on lisääntynyt valtavasti...

      • Anonyymi

        Ja tämä tilasto löytyy mistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämä tilasto löytyy mistä?

        Ihmisten valituksista, omakohtaisista kokemuksista ja Puskaradiossa kirjoittavista
        ihmisistä, omalla nimellään. Varastelu on valtavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisten valituksista, omakohtaisista kokemuksista ja Puskaradiossa kirjoittavista
        ihmisistä, omalla nimellään. Varastelu on valtavaa.

        Joo, jos et laita kenkiäkin kaappiin, ne pöllitään.


    • Anonyymi

      Kyllä nuoret rintamakarkurit saisivat mennä puolustamaan maataan.

    • Anonyymi

      Myyvät viinaa jo aika avoimesti minnarin parkkipaikalla. Peräluukku pystyssä, ja handeli on siinä. Näitä sitten ihaillaan, ja autetaan.

      • Anonyymi

        Noin 14-15 vuotiaita asiakkaita riittää jonoksi asti. Mitähän muuta siellä kaupataan...


    • Anonyymi

      Ennen hyväksyin nämä pakolaiset,mutta nyt on ääni kellossa muuttunut.Teillä on sota maassanne ,mutta miksi muut jäivät auttamaan taistelijoita ja te pakenitte.Olen seurannut sotaa alusta asti ja tiedän siellä olevan asuntoja todella monelle ukrainan pakolaiselle.Ihmettelen myös näitä miespuolisia rintamakarkureita jotka tulevat helareiden ruuan jakoon Mersulla ja Bemareilla.Sodan loputtu rintamamiehet toden näköisesti etsii nämä käsiinsä ja kohtalo on sinetöity.

    • Anonyymi

      Samaa katsellut. On bemarit, nahkatakit, ja kultaa kaulassa. Ukraina on iso maa, mahtuuhan sinne sivummalle. Koivuhaassa kävellään kullanvärisissä toppatakeissa, viini/hanapakkaukset käsissä pitkin pyöräteitä 3 rinnakkain, eikä aiotakkaan väistää muita. Heineken kaljalaatikoita myydään pimeästi auton perästä. Näitä sitten ihaillaan, ja kun totuus tulee ilmi, pitäisi mennä hoitoon, kelaan ym. Näiden rottien auttajan ovat kuin helluntailaiset, ei voi uskoa mitään muuta kuin omaa agendaa.

    • Anonyymi

      Samaa toivon persuilta. Eritoten kansan valitsemilta entisiltä ja nykyisiltä valtuutetuilta ja arvon puolueen jäseniltä.

      Menkää venäjälle. Siellä ei haittaa vaikka pöntöt jää vetämättä ja pesemättä perässänne.

      Osaamista ei tarvita ei johtamiseen, ei esimiestyöhön, ei terveydenhuoltoon, ei minkäänlaiseen työntekoon tai työyhteisöosaamiseen. Sen kun vain hupsutatte menemään omaa kohellustanne.

    • Anonyymi

      Aloittajan tyyli on aika kärjekäs, mutta kyllä asia on niin, että näiden mainittujen henkilöiden käytös on aika neukkulaista.

    • Anonyymi

      Herää kysymys? Miten tähän saa vedettyä mukaan PerusSuomalaiset?

      • Anonyymi

        Ei mitenkään.


      • Anonyymi

        Aloittaja


      • Anonyymi

        Vtuttaa persujenkin käytös, heistä ei ole tänne jetään kivittämään.


    • Anonyymi

      Leivonnaisia myyvät, korjaavat autoja ja tekevät kakkuja tilauksesta. Ja ties mitä viinan myynnin lisäksi muuta. Harmaa talous rehottaa, eikä ketään kiinnosta. Kaikki pitäisi saada ilmaiseksi. Ymmärrän että kotinsa ja kaiken ovat jättäneet, mutta siitä huolimatta.

      • Anonyymi

        "Saavutetuista eduista ei luovuta:.....


    • Anonyymi

      Komppaan aloittajaa,itse olin myös tekemässä vapaaehtoistyötä.2022.sodan jälkeen.majoitettiin.ruokittiin pyrittiin etsiin työpaikkaa heille.koulua lapsille jne. avustus työtä
      Nyt nämä Ukrainalaiset kantavat viinaa tänne .eilenkin sain pullon Ikrainalaista vodkaa .eikö rahaa ole parempaan laittaa?sitten loisivat tekemättä mitään.häiritsevät Suomalaisia perheitä tunkeutumalla vodkapullon kanssa .Ja mikä kummallisinta ,ne ketkä pakolaiset statuksen omaavat on töissä niin käyvät Ukrainassa lomalla ja hoitamassa asioitaan .koska Ukrainassa on kaikki halvempaa ja parempaa
      .En puolusta somaleja ja muita jallajalloi mutta ei ne pakolaiset käy lomailemassa kotimaassaan kun ovat tänne päässeet

      • Anonyymi

        Käyttävät systeemiä härskisti hyväkseen. Loppukoon jo nyyhkytarinat lehdissä ja kaikenlainen sinisilmäsyys täällä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyttävät systeemiä härskisti hyväkseen. Loppukoon jo nyyhkytarinat lehdissä ja kaikenlainen sinisilmäsyys täällä!

        Ovat ilmasella lomalla täällä, täys ylläpito ja sosiaalietuudet. Toitottavat kovaan ääneen, että aikovat jäädäkin. Eikös nää tilapäissuojeltavat vois potkasta täältä sinne, mistä tulivatkin.


    • Anonyymi

      Jokapaikassa on näille rahankeräyksiä. Auta ukrainalaisia... ulos täältä !

      • Anonyymi

        Niin, Ukrainahan on varastelulle ja vilungille perustuva läpeensä korruptoitunut yhteiskunta. Yrittävät samaa täällä.
        .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, Ukrainahan on varastelulle ja vilungille perustuva läpeensä korruptoitunut yhteiskunta. Yrittävät samaa täällä.
        .

        Kuten myös jokainen venäläinen,Latvia,Liettua jne. Geenit laittaa suippolakit varastamaan, vaikka ne ei itse haluaisikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten myös jokainen venäläinen,Latvia,Liettua jne. Geenit laittaa suippolakit varastamaan, vaikka ne ei itse haluaisikaan.

        Niin, tuossa ylempänä ihmeteltiin, että mistähän uimahallissa ilmenevä varustelu johtuu. On uudehko ilmiö. Mutta eihän sitä saa sanoa ääneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tuossa ylempänä ihmeteltiin, että mistähän uimahallissa ilmenevä varustelu johtuu. On uudehko ilmiö. Mutta eihän sitä saa sanoa ääneen.

        Siis varastelu.


    • Anonyymi

      Eikös ne nyt virossa aio käydä nämä "rintamakarkurit" läpi ja laittaa takaisin ukrainaan.
      Ihmettelen kyllä itsekin samaa kun miehet parhaassa iässä täällä tallustelee.
      Takaisin ei taida olla menemistä jos uutisiin on luottaminen.

    • Anonyymi

      Millainen mahtoi olla niiden karjalaisten asenne, jotka joutuivat evakkoon Neuvostoliiton hyökkäyksen takia? Olen nuoremman polven ihminen mutta en ole kertaakaan kuullut, että olisivat huonolla käytöksellään ärsyttäneet niitä suomalaisia, jotka ojensivat auttavan kätensä.

      • Anonyymi

        Nämä karjalaiset evakossa olivat suomalaisia, mutta ukrainalaiset ovat slaaveja ihan eri mentaliteetin omaavina. Evakot asutettiin, mutta ukrainalaiset ovat täällä ihan eri statuksella ja useat heistä käyttävät asemaansa vieraina väärin. Evakot eivät olleet vieraita.


    • Anonyymi

      Todennäköisesti tilanne on juuri toisin päin kun yllä on annettu ymmärtää. Juuri nato on nykyukrainalaisten takana, ja jos he häviävät, niin nato on yksi aktiivisempia ukrainalaisten pakolaisten "kotiuttaja" pitkin natomaita.

    • Anonyymi

      Te rasist

      • Anonyymi

        Te rabulist.


      • Anonyymi

        Njet, me patriotist.


    • Anonyymi

      Ei ole pitkään aikaan ollut näin hyvää keskustelun avausta.tällä palstalla ja asiasta.olen itsekkin katsellut kuinka hyväkuntoisia venäjää puhuvia nuoriamiehiä meillä täällä on viettämässä laatuaikaa.

      • Anonyymi

        Ei täällä oikeasti ole juuri montaa kremlin tukijaa. Luultavimmin tehtailet sönkötyksiäsi jostain muualta. Yksi oikeasti mahdolinen tyyppi saatat olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä oikeasti ole juuri montaa kremlin tukijaa. Luultavimmin tehtailet sönkötyksiäsi jostain muualta. Yksi oikeasti mahdolinen tyyppi saatat olla.

        Taidat olla mies joka keksi ruudin ;)


      • Anonyymi

        En todellakaan hekumoi millään ryssän valloituksella mutta miksei Ukrainalaiset ole kotimaassaan auttamaasa Ukrainaa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan hekumoi millään ryssän valloituksella mutta miksei Ukrainalaiset ole kotimaassaan auttamaasa Ukrainaa ?

        kyl sie voit karkuun juosta kyl hyö peräst tulee mut jos sie et lähe mihkään minkä ne siul voi . Antero Rokka Tuntematon sotilas.Sitä tarvittais Ukrainassakin eikä pelkästään toisten apua.


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe