Joululahja.

Anonyymi-ap

Ei tule Joulu tähän taloon tänä vuonna.Talon lainat oli hoitamatta,ulosotto ja häätömääräys vuoden loppuun mennessä.Oltiin Marraskuussa 2022,Leenan asiat oli paremmin kuin huonosti.Pakkohuutokauppa oli todennäköisiesti edessä.Kaikesta selvitään kun ollaan vahvoja yhdessä,lupasin Leenalle.
-Kiitos Juha että tulit käymään ja autat minua,miten voin edes kiittää sinua ?
-Kiitoksen aika on sitten,jos tästä vielä joskus selvitään.
Halattiin vielä eteisessä.Olin aina halunnut imeä korvanlehteä ja kaulaa.Tiesin,että Leena piti siitä
-Nyt lähe menee alkaa pillu kostumaan.
Seuraavana päivänä menin pankkiin ja hoidin erääntynet maksut ja loppulainan pois.
Jouluun oli vielä aikaa,mutta koska kaikki oli hoidettu.Piti vain soittaa Leenalle.
-Leena
-Juha täällä moi.Saanko tulla illalla käymään sinun luona ?
-Minulla tulee Miesystävä illalla,mutta jos haluat tulla sen jälkeen.Soitan sinulle sitten.
Kello läheni jo puoltayötä.No kerkiää ne paperit myöhemminkin.
Soitto tuli kuitenkin
-Vieläkö olet kiinnostunut tulemaan tai haluatko vielä näin myöhään.
-Tulen.
Tuossa on Joululahja sinulle,mutta saat avata sen vasta sitten kun olet yksin.Leena tunnusteli kirjettä ja aavisti mitä se pitää sisällään.Koska laskut ja kirjeet oli hävinnyt käynti jäjkeen.
Kerroin,että ehkä kaikki on hoidettu,mutta sen tiedät sitten kun avaat kirjeen.
-Koskaan en pysty maksamaan sitä sinulle takaisin,kun minulla ei ole kuin tämä posliini.
-Onko sitä posliinia naitu tänä iltana ?
-On ,haluatko sinäkin sitä.
Makuuhuoneen hämärässä paloi vain himmeä valo.
-Oletko pitkään halunut minua.Miltä se tuntuu nyt naida omaa siskoa ?
-Olet varmaan tiennyt,miksi olen käynyt sinun luona.
-Anna tulla,anna tulla.Saat laskea sisään.Aah lämmintä spermaa.
-Kiinnostaisiko alkaa seurustelemaan minun kanssa.Vai onko estoja oman siskon kanssa.
-Ei ole estoja,enemmänkin haluja sinua kohtaan.
Vappuna kihlasin Leenan ja Maaliskuussa meitä on kolme.

0

1860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        128
        4815
      2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        30
        3056
      3. Haluan jutella kanssasi Nainen

        Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
        Ikävä
        16
        1777
      4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

        Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
        Seinäjoki
        22
        1740
      5. Onko mies niin,

        että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
        Tunteet
        18
        1591
      6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

        Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
        Ikävä
        71
        1451
      7. Miksi näin?

        Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
        Maailman menoa
        18
        1218
      8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

        Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
        Kotimaiset julkkisjuorut
        10
        1189
      9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

        Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
        Maailman menoa
        17
        1157
      10. Haluisin suudella ja huokailla

        ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
        Ikävä
        16
        1147
      Aihe