Mitäs lahjoja saitte☕️
Utelias ukko
48
642
Vastaukset
- Anonyymi
Gift to mock the system
- Anonyymi
Why would’nt you throw an item beyond times to the table as a new discovery ay
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Why would’nt you throw an item beyond times to the table as a new discovery ay
And why would’nt you brag about your shady shit all out loud
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
And why would’nt you brag about your shady shit all out loud
Like that would work out either you big fat liar mouthful full of jelly
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18180823y
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Minulle ei kukaan oikein osaa ostaa mitään, joten sain kaksi lahjakorttia ja suklaata.
- Anonyymi
🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🦊🦊🎁🎁🎁🎁🎁🎁🧙♂️🧙♂️🧙♂️🧙♂️🎅🎅🎅🎅🎅🤸🤸♀️🤸♂️🛴🚗🛼🎪🚂🚃🎯💸💸💸💸🎯
- Anonyymi
Kertoisitko mikä tai keihin liittyy tämä kommentti? 😔
- Anonyymi
Ehkä yhden nätin ajatuksen🧚
- Anonyymi
Hän kirjutteli hunajaisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän kirjutteli hunajaisia
Oliko siisti kirjutus, jossa ei kuitenkaan valuvia kuvattu, ku ei olis mahtunut väliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko siisti kirjutus, jossa ei kuitenkaan valuvia kuvattu, ku ei olis mahtunut väliin.
Vastahan tässä lämmitellään, turha on tungeksia yksilöohjauksen väliin, hanki oma personal raineri ja kirjoita muualle sun vaatimaton keikkaraideri pahvikahvi, lainit ja tuplapatukka niin kylläpä jaksaa niska limassa painaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastahan tässä lämmitellään, turha on tungeksia yksilöohjauksen väliin, hanki oma personal raineri ja kirjoita muualle sun vaatimaton keikkaraideri pahvikahvi, lainit ja tuplapatukka niin kylläpä jaksaa niska limassa painaa
Ymmällän, en tunge enää. -Reijo
- Anonyymi
Myrkytetyn kahvipaketin.
- Anonyymi
Villasukkia, lapaset, villapaidan, rahaa, pörrösukat .
Vähän kaikkea tarpeellista. Itse ostin vain lahjakortteja.
- Anonyymi
Sinä mitään saanut
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Laittaisin kuvan todisteeksi, jos voisin.
Laitetaan kohta palstapedon kuva eetteriin niin jokainen voi päätellä saako lahjoja
- Anonyymi
Kirjan, jota toivoin, vähän herkkuja ja pari hyödyllistä juttua
- Anonyymi
👩 Jenni Haukion kirjan❤️
- Anonyymi
Olisin halunnut lämmintä ja pehmeää pakettia. Sain viiskymppiä kirjekuoressa. Jaahas, mitähän sillä saisi, pehmeää ja lämmintä, ei mitään pipoja pipojen perään.
- Anonyymi
Sain toivon kipinän jostakin. Nyt vain pitää toivoa, että se oli häneltä, naiselta. Ego te amo.
- Anonyymi
En saanut mitään.
- Anonyymi
Namiskikkelii Tapanin päivänä jos passsaa
- Anonyymi
Siinä joku löi kaikki kortit kerralla pöytään, vaikea kaivaa ässä hihasta enää
- Anonyymi
Meneekö T-miehelle?
Taulun jossa auringon kukkia ja sanoja..
🌻 IT'S OKAY 🌻
To make MISTAKES 🌻
To have BAD DAYS 🌻
To be less than PERFECT 🌻
To do what's BEST for you 🌻
To be YOURSELF 🌻
Muitakin juttuja jotka palstaan
voi liittää omalla tavallaan..
😊
Sekä useamman veitsen.. 🔪
Joilla saan kuulemma vaikka
purkaa pahaa mieltä ja patoumat puis..
Pääsis myös lekalla ja vasaralla
pistää seinät p*skaks.. ⚒🔨
tuhoamaan rakennuksen.
Kunhan ulkoseinät
ja kantavat osat säästän.
🪨🧱
Ja siis ihan kirjaimellisesti
asuin rakennuksesta puhe. 🏠- Anonyymi
Kiva että aikuinen mies muistaa toteuttaa itseään ja on puitteet siihen👍
löytötavarakukka kirjoitti:
Alatko remppaamaan?
En välttämättä.
Ja siis tolla oikeesti
tarkoitin että pääsisin
Purkamaan vatutuksen sekä
Turhautumisen ja kiukutteluni pois.
❤löytötavarakukka kirjoitti:
Alatko remppaamaan?
Olis ollut kiva kyllä alkaa eräässä tietyssä paikassa remppaamaan....
Eipä voi mitään...
En saanut lahjoja, vaikka olinkin monta vuotta tosi kiltti.
Olisit saanut jos olisin voinut.
Sun lahjat on edelleen täällä mun luona.
Ja on tullut lisääkin...
Kai ne voi muuttolaatikoissa mennä
johkin varastoon kaiken muun mukana....
📦🌲🌵💔
- Anonyymi
Hammasvälisuihkun,kirjan,suklaata ja salmiakkia, kosmetiikkaa,hajuvettä,kasvonaamioita,voiteita ja suihkusaippuaa. Kaulahuivin,glögiä ja pipareita. Hyasintit,kynttilän, Herkku tuotepaketin,missä juustoa ym.
- Anonyymi
Normalin lahjakortin 20 e, käsin tehtyä vanilijatoffeeta ja käsin tehdyn kimallesaippuan. Ja rahaa.
- Anonyymi
En saanut lahjan lahjaa.
- Anonyymi
enemmän sain lahjoja kuin odotin, monta pakettia, ilahduttivat kovasti. uusi yöpaitakin 🙂
- Anonyymi
ja vaikka mitä, en viitsinyt kellekään kertoa, se on salaisuus: avasin paketit ennen klo 9.00 aamulla, ja olin kurkkinut niitä aikaisemmin kun teki mieli suklaata, en löytänyt mutta aattona sieltä löytyi ihanaa suklaata jota ei olisi voinut työaikana syödä 🙂 esitin kaikille etten ole avannut lahjoja ja laitoin vasta illalla kiitos viestin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja vaikka mitä, en viitsinyt kellekään kertoa, se on salaisuus: avasin paketit ennen klo 9.00 aamulla, ja olin kurkkinut niitä aikaisemmin kun teki mieli suklaata, en löytänyt mutta aattona sieltä löytyi ihanaa suklaata jota ei olisi voinut työaikana syödä 🙂 esitin kaikille etten ole avannut lahjoja ja laitoin vasta illalla kiitos viestin.
lapsetkin sai paketit vasta iltapäivästä ja sain kiitos soittoja, mutta itse en coolisti sanonut mitään.
- Anonyymi
Kivasti kaikkee☕️💸🍷
- Anonyymi
Työkaverit muistivat lempipunaviinillä ja yhdellä toisella asialla. Eksä antoi suklaata. Kaikki nuo aivan fine.
Tuo punaviini oli siinä mielessä kiva, että toinen oli oikeasti kuunnellut mitä puhun ja mistä tykkään.
Olen hyvin valikoiva punaviinin suhteen ja vain omaan makuuni paras kelpaa: italialainen luomupunkku Viva Valentina Classico organic 2.
Tuo viini valittiin joskus vuoden viiniksi ja siinä on niin kaunis pullo, että se menee aina jatkokäyttöön kruunukynttilöille. 😊 - Anonyymi
Vaikka mitä ja sitten tämän punkkupullon
https://www.alko.fi/tuotteet/418457/Zensa-Rosso-Organico-2021/ - Anonyymi
Sormee pölläriin. Köyhä Joulu oli.
- Anonyymi
Pienet lumityöt sain lahjaksi. Ei sitä 4 cm enempää ollutkaan. Lahja oli siinä kun ite kolasin ne pois poikkeen. Sai sii tarpeelliist liikuntaa.
Ai niin. Se olikii eilen iltapäivällä.
Ostin joulukortit, mutta jollakii helevetin kassilla ne naulah peiti. Kirjotin ja lähetin ne kolme jotka löytys. - Anonyymi
2 villapaita 👩
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374896- 823476
- 302943
- 612915
- 72709
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 371752
- 181681
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91680- 161574