Miten saan kanin syliin

Anonyymi-ap

Minulla on 4-vuotias kääpiöluppakorva ja puoleksi leijonaharja entisen omistajan mukaan. Kani on ollut minulla ehkä joku neljäviikkoa ja se on hyvin utelias,tulee aina katsomaan kun puuhaan jotain huoneessani tai kun annan hänelle ruokaa. Kani uskaltaa olla lähelläni ja tökkii nenällä minua ja joskus jopa nuolee minua. Mutta kun koitan ottaa kania syliin oikealla tavalla niin se kerkeää jo lähteä pakoon. En tiedä johtuuko tämä minun epävarmuudesta vai mistä. Koitan olla aina mahdollisimman varma ottaessani kania syliin mutta se kerkeää aina mennä pakoon.😕

5

576

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla on koht 4v kääpiöluppa poitsu ja seki on tollanen ollut aina pikkusesta saakka! Pystyn ottamaan sen vain nappaamalla, tietenkin satuttamatta sitä! Mutta otat sen napakasti ja ”nopeasti” niin pitäisi toimia. Jos se räpistelee ei saa päästää ettei se opi pääsemään pois!

• Anonyymi

Miksi se pitää ottaa syliin? Anna kanin olla vapaana. Ajatteles jos sinut joku jättiläinen kaappaisi kiinni ja painasi rintaansa vasten ja vielä suukottaisi, eli uhkaisi syödä.
      Suu on kanin mielestä vaarallinen, samoin kädet jotka ovat kuin . kanin mielestä , kuin petolinnun jalat pitkine kynsineen. Sylin välettely on itsesuojeluvaisota, ei muuta.

• Anonyymi

Ei ole harvinaista, että kanit epäröivät nousta, varsinkin jos he eivät ole tottuneet siihen pienestä pitäen. Käytä herkkuja tai suosikkiruokia luodaksesi positiivisia assosiaatioita. Tarjoa herkkuja ollessasi lähellä ja siirry vähitellen herkkujen tarjoamiseen, kun kosketat tai nostat <a href="https://tunnelrun.io/home">tunnel rush</a> kania.

• Anonyymi

When jumping over rugged terrain, the automobile can fly. Avoiding crashes requires landing skills. https://leveldevil2.io

• Anonyymi

Kani säihkähtää vaistomaisesti jos yrität siepata sen korkealle syliin. Se muistuttaa saalistajaa joka nappaa kanin kynsiinsä.
      Tuo on hyvä merkki että kani hakeutuu seuraasi ja nuolaisee sinua! Ala viettämään aikaasi lattialla. Kani ihastuu kun ihminenkin laskeutuu korkealta yläilmoista "kanin tasolle". Makoile lattialla ja lue vaikka kirjaa hissukseen niin kani tulee ehkä kylķeesi rapsutettavaksi. Idea on siis siinä että makoilet rentona "välinpitämättömänä" etkä liikaa tarkkaile Kania koska kani voi tulkita innokkaan tarkkailun väijymisenä. Kani voi puskea otsaa otsaasi vasten, mikä on kanin tapa osoittaa hellyyttä, tavallaan kanin "suukko".
      Istu lattialla niin kani voi kömpiä itse syliisi varsinkin jos houkuttelet sen makupalalla. Monet kanit tykkää kun omistaja istuu lattialla.
      kun kani on sylissä, älä purista sitä tai halaa. Kani on herkkä saaliseläin jonka vaistot voi pamahtaa päälle ja kani voi lamaantua esim. keho painautuu litteäksi ja korvat menee tiukasti luimuun. Eli leikkii kuollutta jotta saalistaja päästää irti. Kani on ihan onnessaan kun rapsutat sitä päälaelta tai otsasta! Se on paras kaninrapsutuspaikka. Kun kani alkaa viettämään laatuaikaa sylissäsi lattialla, se oppii myös könyään sohvalle syliisi.
      Muista edetä kanin tahtisesti. Ole itse se "passiivinen osapuoli" ja anna kanin johtaa ja viedä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      298
      6588
    2. Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia

Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai
      Maailman menoa
      49
      5786
    3. Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)

No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j
      Maailman menoa
      184
      5236
    4. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      61
      4033
    5. Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä

ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan
      Maailman menoa
      38
      3318
    6. Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto

Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava
      Maailman menoa
      5
      3293
    7. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      52
      3227
    8. Töppö-persut ovat todella tyhmiä

sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan
      Maailman menoa
      29
      2998
    9. Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %

Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739
      Maailman menoa
      11
      2222
    10. Mitäpä ostaisin ja lähettäisin Metsa Manille joulupäkitsiä?

Vähän vaikea miettiä ja keksiä eikä pelkkää rahalahjaa oikein kehtoo. Kertokaapa te?
      Tuusniemi
      38
      998
    Aihe