Miksei ole Irak-palstaa?

johannes19

Miksei Aasian-matkailun yhteydessä voi keskustella Irakiin suuntautuvista matkoista, joita monetkin, kuten minä, toisinaan harrastavat. Maahan suorastaan tulvii historiaa ja vaikka turvallisuusriskit ovat jokseenkin todellisiakin, eivätkä vain hysteeristen höpötystä, on kaikki sen arvoista.

Esimerkiksi otettakoon vaikkapa se keikka, kun sain eräältä suorastaan ällistyttävälyä paikallishorolta elämäni piparikyydit - eikä maksanut paljon:

Ja hän vei minut hengessä erämaahan. Siellä minä näin naisen istuvan helakanpunaisen pedon selässä; peto oli täynnä pilkkaavia nimiä, ja sillä seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.

Ja nainen oli puettu purppuraan ja helakanpunaan ja koristettu kullalla ja jalokivillä ja helmillä ja piti kädessään kultaista maljaa, joka oli täynnä kauhistuksia ja hänen haureutensa riettauksia. Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistusten äiti".

Osuva nimi naiselle, jonka todellakin tapasin nimenomaan Bagdadissa, ennen muinoin suuren ja mahtavan Babylonin tienoilla. Siinä oli porttojen portto! Todellinen ammattilainen! Suosittelen häntä - ja useimpia muitakin paikallisia kissoja.

Mutta muistakaa käyttää kumia!

Sillä Irakia laittomasti miehittävät jenkkisotilaat ovat tuoneet omasta maastansa muassansa kaikenlaisia pöpöjä, joiden aiheuttamat harmit voivat olla elinikäisiä, tai jopa aiheuttaa kuoleman.

4

782

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aasia-palstalle

      Jospa Irak-matkailu keskustelu käytäisiin Lähi-Itä palstalla, eikä Aasia-palstalla.

      • johannes19

        Esimerkiksi Irankin on sekä Lähi-itä- että Aasia-palstoilla. Miksi Irak, Iranin naapurimaa, joka samaan tapaan kuuluu maantieteellisesti sekä Aasiaan että Lähi-itään, ei olisi keskusteltavissa Aasia-palstalla?

        Sinulla ei ole mielipiteellesi minkään maailman perustetta! Sen kuin tyydyt toteamaan, että keskustelu tulisi ohjata sinne, missä sitä tällä hetkellä voidaan käydä, ilman että taistelet todellista epäkohtaa vastaan. Sinä lienetkin niitä tyyppejä, jotka syövät puuroa, johon minä olen kussut, koska siihen, että puuro on kusista, ei voi - muka - vaikuttaa.

        On syytä nousta kapinaan!

        Ja tämänkaltaisilta minusta näyttivät hevoset ja niiden selässä istujat näyssä: ratsastajilla oli tulipunaiset ja tummansinervät ja tulikivenkeltaiset haarniskat; ja hevosten päät olivat kuin leijonain päät, ja niiden suusta lähti tuli ja savu ja tulikivi.


      • Kontulation
        johannes19 kirjoitti:

        Esimerkiksi Irankin on sekä Lähi-itä- että Aasia-palstoilla. Miksi Irak, Iranin naapurimaa, joka samaan tapaan kuuluu maantieteellisesti sekä Aasiaan että Lähi-itään, ei olisi keskusteltavissa Aasia-palstalla?

        Sinulla ei ole mielipiteellesi minkään maailman perustetta! Sen kuin tyydyt toteamaan, että keskustelu tulisi ohjata sinne, missä sitä tällä hetkellä voidaan käydä, ilman että taistelet todellista epäkohtaa vastaan. Sinä lienetkin niitä tyyppejä, jotka syövät puuroa, johon minä olen kussut, koska siihen, että puuro on kusista, ei voi - muka - vaikuttaa.

        On syytä nousta kapinaan!

        Ja tämänkaltaisilta minusta näyttivät hevoset ja niiden selässä istujat näyssä: ratsastajilla oli tulipunaiset ja tummansinervät ja tulikivenkeltaiset haarniskat; ja hevosten päät olivat kuin leijonain päät, ja niiden suusta lähti tuli ja savu ja tulikivi.

        Irak = Kari (Toivonen? Jäi eläkkeelle. Mänty? Pohjalaisessako vielä? Salmelainen? Missä on Kari Salmelainen?)

        Niin paljon kysymyksiä, niin vähän pillua.


      • johannes19
        Kontulation kirjoitti:

        Irak = Kari (Toivonen? Jäi eläkkeelle. Mänty? Pohjalaisessako vielä? Salmelainen? Missä on Kari Salmelainen?)

        Niin paljon kysymyksiä, niin vähän pillua.

        Viimeksi kun Salmelaisen Karin näin, oli tuo juurikin Irakissa, hyvässä lihassa ja hyvässä punssissa. Takatukka oli hieman venähtänyt siitä, mihin oltiin Napakympissä totuttu...

        Jos hieman tarkentaisin sitä, missä päin Irakia tapasimme, voin todeta ylimalkaisesti, että olimme molemmat intiimineuvolassa, onnistuttuamme päivittämään kuppamme paikallispillujen avustuksella.

        Juuri siksi minä aloinkin kirjoitella tälle palstalle.

        Etteivät muutkin unohtaisi kumin käyttöä maassa, jossa saastaisen valloittajan, jota perkeleeksi ja saatanaksi kutsutaan, kivikovan kullin penetroituminen ihanan kuumaan ja märkään, vastahakoisen tyttösen vittuun on jokapäiväistä elämää! On välttämätöntä puhua intiimihygieniasta, sillä sukupuolivalistus alkaa intiimihygieniasta!

        Ja minä näin pedon nousevan merestä; sillä oli kymmenen sarvea ja seitsemän päätä, ja sarvissansa kymmenen kruunua, ja sen päihin oli kirjoitettu pilkkaavia nimiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2188
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2046
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1951
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe