Pölläniemen katuvalot

Anonyymi-ap

Mikä lienee tarkoitus ettei Pölläniemessä pala katuvalot koko joulun aikana!

17

1010

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ekkönä vielä tiijä ???? sitä harjoitellaan jo valojensammutusta, kukahan sammuttaa viimmeisen tuijun kylältä, kysyn vaan ??????

    • Anonyymi

      Eikö siellä oo se hautausmaa? Ei sinne valoja tarvi ku oo ihmisiäkkää..

    • Anonyymi

      Mulla on autossa omat valot, näkee hyvin. 🙄

    • Anonyymi

      Ihmettelin samaa. Pimeänä oli juuri siihen aikaan kun lenkkeilijöitä on eniten liikkeellä. Onhan se vaarallista kulkea pimeässä. Sama kylätiellä, parhaimpaan lenkkeilyaikaan klo 15-16 ei varmasti pala mikään tuikku missään.

    • Anonyymi

      Taaskaan ei ole Pölläniemessä katuvaloja ,sammui kello 16.Kenen päätös tämä on et täällä ei ole katuvaloja!jospa joku vaivautuu vastaamaan.

    • Anonyymi

      Kysypä vaikka kunnasta ni saat tietoa vastauksen sisältöön.

      • Anonyymi

        Ilmoita meille kansalaisille jos saat kunnasta vastauksen. Se olisi todella harvinaista ja ainutlaatuista, jos kunta vastaa kansalaiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmoita meille kansalaisille jos saat kunnasta vastauksen. Se olisi todella harvinaista ja ainutlaatuista, jos kunta vastaa kansalaiselle.

        Kyllä tavallinen kansalainen saa vastauksen, liekö TURHAKKEELLA olla toisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmoita meille kansalaisille jos saat kunnasta vastauksen. Se olisi todella harvinaista ja ainutlaatuista, jos kunta vastaa kansalaiselle.

        Itseäni ei paskan vertaa kiinnosta kenenkään katuvalot mutta sen tiedän että faktaperäistä vastausta ei tältä räkytyspalstalta tule. Sen takia kunnasta kysyminen tai sinne asiasta ilmoittaminen edistäisi asiaa huomattavasti paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseäni ei paskan vertaa kiinnosta kenenkään katuvalot mutta sen tiedän että faktaperäistä vastausta ei tältä räkytyspalstalta tule. Sen takia kunnasta kysyminen tai sinne asiasta ilmoittaminen edistäisi asiaa huomattavasti paremmin.

        Ei ainakaan Turhakkeelta saa muuta kuin kepufobia vastauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmoita meille kansalaisille jos saat kunnasta vastauksen. Se olisi todella harvinaista ja ainutlaatuista, jos kunta vastaa kansalaiselle.

        Vastaus saatu: jollakin kauniit jouluvalot niin ollut yhteydessä kuntaan et katuvalot pitää sammuttaa Pölläniemen alueelta.!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tavallinen kansalainen saa vastauksen, liekö TURHAKKEELLA olla toisin?

        tuahae voi olla puolangan presidentti kunhan kepun hirmuvalta kaatuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaus saatu: jollakin kauniit jouluvalot niin ollut yhteydessä kuntaan et katuvalot pitää sammuttaa Pölläniemen alueelta.!!!

        Onhan siellä hienoja jouluvaloja mutta liikenneturvallisuus tulee huomioida. Nyt on useita vaaratilanteita pölläniemessä sattunut.


    • Anonyymi

      Taas pölläniemi pimeänä. Mitä tämä on?

      • Anonyymi

        Luukku N.o 24 pitää näkyä loppiaiseen


      • Anonyymi

        Kepulointiahan se on.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe