Savoy Palacen viikkotarjous matkamessuilla

Anonyymi-ap

Viime vuonna matkamessuilla myytiin viikon pätkiä Savoy Palace hotelliin n 500 eurolla. Minulle jäi kuva, että kauppaan ei liittynyt mitään sitoumuksia osallistua lomaosakkeiden markkinointiin tms. Ihan varma en kuitenkaan ole tästä, koska en silloin ollut oikeasti mitään ostamassa. Matkamessut ovat taas tulossa. Sama naispuolinen kauppias lienee taas paikalla. Tietääkö joku jotain tästä toiminnasta?

6

1252

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä niihin liittyy lomaosakekauppaa.Olen vuosikausia myös seurannut heidän toimiaan matkamessuilla,turvallisen välimatkan päästä.Olen Madeirafani ollut jo 40 vuotta,asuntokauppa siellä tuttua,mutta lomaosakekauppaan ei kannata seota.

• Anonyymi

Ja nyt 1-2 viikon kuluessa ei kannata lähteä,tulossa on päiväkausien kaatosateet.

• Anonyymi

Nyt oli tarjous 980eur 7 yötä. Ja ilmeisesti pitää osallistua ”tervetulotilaisuuteen” eli esittelyyn.

• Anonyymi

Möivät matkoja 2 eri tiskillä. Hinta oli erittäin houkutteleva. Kysyin yhdeltä myyjältä, joutuuko kaupassa lomaosakemyynnin kohteeksi? Hän vastasi, että kyllä. Toisella tiskillä oli vastaus, että ei ole enää lomaosakemyyntiä vaan nyt myydään "jäsenyyttä". En saanut selvää vastausta, että jäsenyyttä mihin. Erittäin epäilyttävää toimintaa.

• Anonyymi

Ei sen pitäisi tulla yllätyksenä, että kyllä ne siellä lomaosakkeita myy. Ja myyjänä on vielä Mika, joka myy joskus aika pitkään...

Se taas voi tulla yllätyksenä, että osa Savoy Palacen esittelyviikon ostaneista joutuukin Nextiin. Matkassahan noilla ei ole eroa kuin muutama sata metriä, mutta tasossa on sitäkin enemmän. Savoy Palace on oikeasti viiden tähden paikka ja Next, vaikka onkin juuri remontoitu, on ehkä kolmen ja puolen.

• Anonyymi

Kyllä hintaan kuuluu esittelyyn osallistuminen. Mitään ostopakkoa toki ei ole. Ja itse koimme esittelyn hyvinkin asialliseksi (Mika). Heillä on sillä tapaa hyvä systeemi, että voipi ostaa 9/19 viikkoa. Ei jää perikunnalle taakaksi :-). Jos ostaa tulee osaksi Interval- maailman laajuista järjestelmää, missä n 4000 vaihto/extra viikkoa mahollisuutta ympäri maailmaa vuorilta kaupunkeihin. Eikä ekstraviikkoihin tarvi kerätä pisteitä, vaan niitä voi vapaasti käyttää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1376
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1263
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      102
      1013
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      849
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      743
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      626
    7. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      556
    8. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      7
      556
    9. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      512
    Aihe