Persujenko tämäkin pitää hoitaa

Anonyymi-ap

Kuuntelin illalla uutisista, että Suomeen voi jäädä oleilemaan kielteisestä päätöksestä huolimatta. Voi uusia hakemuksen vaikka kuinka monta kertaa. Sisäministeri kertoi, että 800 henkilöä tälläkin hetkellä leikkii virkamiesten kanssa. Aikaa ja rahaa palaa. Miten tämä voi olla Suomessa mahdollista, kun muissa maissa ei ole? Nyt lakia ollaan muuttamassa. Onko kaikkien epäkohtien ja vääryyksien oikominen persujen tehtävä.

27

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei siihen muut pysty.

    • Anonyymi

      Onko avauksen valeuutinen ihan Kremlistä tullut Suomeen? Sille haisee pahoin.

      • Anonyymi

        Älä ärstytä yhtään enempää vihervassari.


    • Anonyymi

      Vihreiden tavoite on se, että kaikkia saavat jäädä.

      • Anonyymi

        Varmaan sekin on heidän tavoitteensa, mutta yliopistojen politiikka kertoo, että tavoite on ollut vielä paljon laajempi sosialismi.


      • Anonyymi

        Samoin vassareiden (Andersson).


    • Anonyymi

      Mikä tässä niin vaikeeta on. Jos maahan tulee nuoria miehiä niin ei muuta kun tehdas pystyyn ja hommiin.

      • Anonyymi

        Älä jutta viitsi. Rahatehdasko taas käyntiin, kun nykyhallitus on sen toimintaa juuri ajamassa alas. Viisikko kumppaneineen sai kyllä rahaa maailmalle ihan kiitettävästi, mutta samalla Suomi romahti. Nyt tuli sekin konkreettisesti todistettua, että persut ovat ainoita, jotka tämän maan asioista välittävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jutta viitsi. Rahatehdasko taas käyntiin, kun nykyhallitus on sen toimintaa juuri ajamassa alas. Viisikko kumppaneineen sai kyllä rahaa maailmalle ihan kiitettävästi, mutta samalla Suomi romahti. Nyt tuli sekin konkreettisesti todistettua, että persut ovat ainoita, jotka tämän maan asioista välittävät.

        Vain Persut? Äärioikeiston suuruudenhulluutta


    • Anonyymi

      Hoitakaa perusnatsit suomalaisten asiat ensin kuntoon, niinhän te joskus lupasitte.

    • Anonyymi

      Eikös se nyt ole persujen hommia, kun kerran siellä hallituksessa ovat.
      Vai onko taas tyhjää höpinää.

      • Anonyymi

        Näinhän se menee. Viisikko laajensi rahan jakamisen koskemaan kaikkia, ketään ei palautettu jne. Se hyvä puoli tässä todella on, että nyt paljastuu kuinka surkeita kepu, sos ja muut vassarit olivat.


    • Anonyymi

      Riikka Purran irvistys kertoo, että persuilla on nyt helvetin vaikeaa.

      • Anonyymi

        Minusta hänen ilmeensä kertoo peräänantamattomuudesta ja isänmaallisuudesta. Toki siitä paistaa huoli kepun ja sossujen vastuuttomuudestakin. Päällimmäisenä olen aistivinani siitä kuitenkin pyynnön ”Herätkää suomalaiset todellisuuteen”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta hänen ilmeensä kertoo peräänantamattomuudesta ja isänmaallisuudesta. Toki siitä paistaa huoli kepun ja sossujen vastuuttomuudestakin. Päällimmäisenä olen aistivinani siitä kuitenkin pyynnön ”Herätkää suomalaiset todellisuuteen”.

        Minusta Purran ilme kertoo henkisistä ongelmista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta Purran ilme kertoo henkisistä ongelmista.

        Sittenhän teillä on paljon yhteistä.


    • Anonyymi

      PERSU on vielä viisas ja pistää rajat kiinni ja heittää kaikki lusmut ryssille ruuaksi👿

      • Anonyymi

        Ai tuota R sanaakin voi jo taas käyttää. Kyllä se mulle sopii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai tuota R sanaakin voi jo taas käyttää. Kyllä se mulle sopii.

        Katselin juuri netistä presidenttiehdokkaiden henkilökuvia vaalean pojan vetämänä. Todelliset vaihtoehdot ovat minun listallani nyt Sari, Jussi, Mika ja Ale


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katselin juuri netistä presidenttiehdokkaiden henkilökuvia vaalean pojan vetämänä. Todelliset vaihtoehdot ovat minun listallani nyt Sari, Jussi, Mika ja Ale

        Voittajan Stubb leirissä on jo hyvä olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katselin juuri netistä presidenttiehdokkaiden henkilökuvia vaalean pojan vetämänä. Todelliset vaihtoehdot ovat minun listallani nyt Sari, Jussi, Mika ja Ale

        Mitä haluat tällä tiedolla viestittää? Kun ei ketään kiinnosta sun listas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä haluat tällä tiedolla viestittää? Kun ei ketään kiinnosta sun listas.

        Jo hävinneen lista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä haluat tällä tiedolla viestittää? Kun ei ketään kiinnosta sun listas.

        Ketään ei kiinnosta, kiinnostihan sinuakin niin paljon, että poltit hihasi. Tänä päivänä aika monia kiinnostaa muiden kuin vassareiden mielipiteet, mutta nekin ovat vapaaehtoisia luettavia. Kiitos kuitenkin kun ärähdit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketään ei kiinnosta, kiinnostihan sinuakin niin paljon, että poltit hihasi. Tänä päivänä aika monia kiinnostaa muiden kuin vassareiden mielipiteet, mutta nekin ovat vapaaehtoisia luettavia. Kiitos kuitenkin kun ärähdit.

        Sulla on hyvin aikaa tottua häviöön vaalien suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on hyvin aikaa tottua häviöön vaalien suhteen.

        Minä kunnioitan demokraattisia päätöksiä. En ryhdy keksimään lakkoaiheita, jos ehdokkaani ei tulekaan valituksi.


    • Anonyymi

      Kuka äänestää natsia, toinen natsi?

    • Anonyymi

      Perussuomalaisille pitää ymmärtää äänestää yli 50 perosentin kannatus suomi ei muuten pelastu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      139
      5868
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3575
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1915
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1396
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1388
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe