Lasten jatkuva riehuminen

Anonyymi-ap

Meillä on 4 v ja 5 v lapset, jotka nykyään riehuu jatkuvasti. Oon ihan loppu tähän jatkuvaan meteliin ja hälinään omassa kodissa. Mitään ei voi tehdä lasten kanssa eikä mua kiinnosta enää edes yrittää. En jaksa sitä riehumista. Nykyään ei voi enää lukea iltasatua, pelata lautapeliä tai tehdä yhtää mitään. Lapset käy heittelee toisiaan tavaroilla, nauraa ja räkättää ja juoksee ympäriinsä eikä pysty keskittyy mihinkään muuhun kun siihen riehumiseen. Jos voidaan erottaa lapset ja oon vaan toisen kanssa niin kaikki sujuu niin hyvin ja helposti. Mut kahdestaan heidän kanssaan esim. Kauppaan lähteminen, leipominen tai mikä vaan on ihan kamalaa. Isompi on erityislapsi, on päiväkodissa erityisessä tuessa ja epäillään autismia. Pienempi oli ennen niin kiltti, nykyään matkii isompaa eikä enää suostu pukea ulos itse, kun huomaa että isompaa puetaan. Hänkin haluaa ilmeisesti huomiota ja nauraa ja räkättää ja heittelee vaatteita. Isompi ei pysty keskittyy pukemiseen, hänen ajatukset on esim eteisen sähköjohdoissa. Tästä syystä on tuskaa yrittää lähtee lasten kanssa ulos vaikka joka päivä mennään. Molemmat pitää pukea ja ne juoksee karkuun ja heittelee vaatteitaan yms. Mitä voi tehdä? Tuntuu et oon jo ihan masentunut ja haluisin vaan muuttaa pois lasteni luota kun haluaisin hetken hiljaa ja rauhaa. Oon aina yrittänyt olla niin hyvä äiti, haluaisin leikkiä ja tehdä lasten kanssa, yrittänyt aina järjestää että heillä olis kivaa. Ei voitu edes koristella joulukuusta kun lapset heitteli koristeita ympäriinsä ja kuusikin melkein kaatui.

2

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nuo iät ovat lapsilla niitä vilkkaimpia. Itse 4 lasta kasvattanut, ja muista että ääntä ja vauhtia riitti. Jos helpottaa ajatus, että kohta alkaa toisen koulutaival, niin tilanne rauhoittuu. Vuosi lasta kasvattaa, on sanonta. Kun jaksaa viedä eteenpäin viel muutaman vuoden, niin ei ne enää samalla lailla riehu, vaan alkavat tasoittua. Ja kun tietty ikä tulee vastaan, niin sitten niitä ei näy enää ollenkaan, kun köhnöttävät omissa huoneissaan😆

      • Anonyymi
        UUSI

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍒 ­­N­­­y­­m­­­f­­o­­­m­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18184154u

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe