niin kutsun sut kahville. Uskallatko? Olisi sinun vuoro nyt.
Jos toivotat mulle hyvää uutta vuotta
86
1261
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää uutta vuotta!
- Anonyymi
Tervetuloa kahville! (Hän oikea voisi laittaa ihan muuta kautta ja saisi kutsunkin muuta kautta)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tervetuloa kahville! (Hän oikea voisi laittaa ihan muuta kautta ja saisi kutsunkin muuta kautta)
Sähän voit laittaa sen kutsun ilmeisestikin myös oikeaa kautta, jos oikein ymmärsin tuosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kautta yleensä? 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähän voit laittaa sen kutsun ilmeisestikin myös oikeaa kautta, jos oikein ymmärsin tuosta?
Niin voisin ja laitankin, jos hän toivottaisi uutta vuotta oikeaa kautta. Kuten sanottu vuoro olisi hänellä. Saatan kyllä toivottaa silti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kautta yleensä? 🙂
Tekstareita on liikkunut joskus 📲
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekstareita on liikkunut joskus 📲
Siis sosiaalisen median kautta? Sähköposti? Vai ihan viestillä? 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tekstari ole yleisesti tunnettu ihan mobiilitekstiviestinä? Ei siis some, ei sähköposti.
sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain tekstareita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tekstari ole yleisesti tunnettu ihan mobiilitekstiviestinä? Ei siis some, ei sähköposti.
sivustaJuuri näin. Tekstari on tekstari vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Tekstari on tekstari vain.
Mekin ollaan joskus vaihdettu tekstareita.
- Anonyymi
Kalastelua... älkää menkö näihin ansoihin
- Anonyymi
Harhaiset hädissään taas. Hän ei ole tuollainen. Hän on mukava kiva ihminen ja kestää vähän leikkisyyttäkin ilman panikointia. Mene sinä peiton alle piiloon ettet astu ansoihisi.
- Anonyymi
Trollaavan miehen kevyttä höpöttelyä, kukapa näihin suhtautuisi sillä tavalla virtaviivaisesti, jotkut suhtautuu tähän huuhaapalstaan aivan liian ryppyotsaisesti, tämä on keskustelupalsta, ei sellainen falski senssikanava mitä kuvaa palstamies yrittää tästä luoda, koska sillä ei ole muutakaan paralleelia mihin kiinnittyä.
- Anonyymi
Ookko se haiseva?
- Anonyymi
Toivota sinä mulle niin toivotan sulle. Tää nyt koskee sitä yhtä jota en vielä nää, kyllä se keksii. Siinä on jotain ja mietin, olenko se minä joka sitä ohjaa.
- Anonyymi
Me ollaan nähty hänen kanssaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me ollaan nähty hänen kanssaan.
Missä olette nähneet? 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä olette nähneet? 🙂
Vähän siellä ja täällä 😍
- Anonyymi
En toivota kenellekään uutta vuotta. Ei ole ketään kenelle haluaisin toivottaa!
- Anonyymi
Enkä tiedä edes kiinnostuksen kohteeni nimeä, joten jos vain sattuisimme sattumalta kohtaamaan voisin toivottaa hänelle hyvää uutta vuotta.
- Anonyymi
Sitten ette toivota. Se on oma asianne. Minä saatan hänelle laittaa vaikka hänen vuoro olisi tavallaan.
- Anonyymi
Kukaan ei ole ansainnut mitään siunauksia, se on just näin nyt loppu se kerjuu
- Anonyymi
Ja visst min smörrebröd
- Anonyymi
Söin voileipää äsken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Söin voileipää äsken.
It’s not an omen or not even omena for you ätmi
- Anonyymi
En juo kahvia enkä naisten kanssa ala millekään.
- Anonyymi
Hänpä juo.
- Anonyymi
Onko aloitus mieheltä/naiselta, naiselle/miehelle?
- Anonyymi
Miehelle on naiselta.
- Anonyymi
Hyvää uutta vuotta sinulle!💫
En halua kahvikutsua. En tykkää kaupankäynnistä ihmissuhteissa. Sorge.- Anonyymi
Jos haluu saada on pakko antaa. Muista se.
- Anonyymi
Se on tungettelua jos toinen laittaa aina. Ihmissuhteita rakentaessa on pakko olla itsekin aktiivinen tai toinen olettaa ettet halua koko ihmissuhdetta. Opettele antamaan myös.
- Anonyymi
Todistajien läsnäollessa toivotan sinulle hyvää uutta vuotta. Oikeessa elämässä voisin toivotella jopa naapureillekin, varmuuden vuoksi, kun tekee niin mieli kahvia.
- Anonyymi
Näsäviisasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näsäviisasta.
Mikä täällä on viisasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä täällä on viisasta.
Että todistajien läsnä ollessa muka. Nehän väittää täällä että olet ihan joku muu. Niin ne aina täällä tekee. Todistajat todistelee päin sieniä täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että todistajien läsnä ollessa muka. Nehän väittää täällä että olet ihan joku muu. Niin ne aina täällä tekee. Todistajat todistelee päin sieniä täällä.
Päin seiniä todistelee.
- Anonyymi
Eikö sulla sitten ole itsellä kahvinkeitintä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ehkä sanoin väärin kun ajattelin että hekin on ihmisiä. Itse todistan ainakin sanomaani.
- Anonyymi
Tottakai toivotan,hyvää uuttavuotta Rakas.
- Anonyymi
Tarkoitin ihan oikeassa elämässä vain minulle. Ei täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin ihan oikeassa elämässä vain minulle. Ei täällä.
No kuolleekko täällä kirjoittelee,sano paikka ja aika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuolleekko täällä kirjoittelee,sano paikka ja aika.
Ei tarvita aikoja ja paikkoja kun voi laittaa viestin ihmiselle suoraan palstan sijaan.
- Anonyymi
Batman
- Anonyymi
Robinia unohtamatta.
- Anonyymi
Kysyin kerran häneltä aamukahvia. Mielestäni en mistään ruikuttanut. Antoi ymmärtää että ruikutan, koska "en malttanut odottaa että hän tuo kahvin". No ei se ollut kyllä kahvia nähnytkään. Mutta olin hiljaa, kuten olin jo usein katsonut parhaaksi. Mistä helvetistä sellainen äärimmäinen naisviha juontaa?? Ei ainakaan minusta. Toivon että verisuoni katkeaa yöllä, eikä tarvitse herätä tähän pskaan enää aamulla. Good Night, sleep tight.
- Anonyymi
Olet siis lähetellyt hyviä uuden vuoden toivotuksia jo useamman vuoden?
Surullista jos ei toinen ole koskaan huomioinut niitä eikä lähettänyt takaisin.- Anonyymi
En ole lähettänyt hänelle uuden vuoden toivotuksia vielä koskaan. Hän vastaisi jos olisin laittanut :) Kyse on muusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole lähettänyt hänelle uuden vuoden toivotuksia vielä koskaan. Hän vastaisi jos olisin laittanut :) Kyse on muusta.
Onko hän lähettänyt sinulle -toivotuksia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hän lähettänyt sinulle -toivotuksia?
Ei ole lähettänyt mutta on toivottanut jotain joskus.
- Anonyymi
Eikun sä kirjoitat minulle kun et edes mun viimeisempään viestiinkään vastannut t-mies
- Anonyymi
...toisinpäin oli.
- Anonyymi
Olet sinä siis tmies vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...toisinpäin oli.
10:58 oli sivusta kuten myös tuo 5:45 (aika aikaista).
- Anonyymi
Hyvää uuttavuotta V****!
- Anonyymi
Kiitos! Samoin sinulle! ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos! Samoin sinulle! ☺️
Aloittaja ei ole V. Tiedoksi hänelle kenelle aloitus!
- Anonyymi
Jippii ja kyllä toivotan ja uskallan.
- Anonyymi
Olisi mukavaa nähdä kahvikupposen merkeissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi..si..si..si, lämmin ja ihana tuoksu valtaa mielen ja kielen. Parasta tietenkin nähdä omin silmin ja laittaa mielikuvitusta pienemmälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olisi. Missä kahvittelisit mieluiten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olisi. Missä kahvittelisit mieluiten?
Ihan mieluiten autossa vaikka mäkkärin drive innissä. Saisi istua vierekkäin ja voisi jutella tuijottamatta toista.
- Anonyymi
Happy New Year Honeyy M...a
- Anonyymi
Paskalääkettä aina tarjotaan.Eikö tosiaan muuta tarjota?
- Anonyymi
Näin on, kyllä on paree olla kampaviinerit kermat ja kaikki jos meinaa maanitella johonkin kustomoituun patenttiratkaisuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on, kyllä on paree olla kampaviinerit kermat ja kaikki jos meinaa maanitella johonkin kustomoituun patenttiratkaisuun
Eikö puhuin kahvista😆
- Anonyymi
Sulle en tarjoaisi mitään.
- Anonyymi
Tarkoittaako tuo vuoroisuus, että hän on kutsunut aiemmin?
- Anonyymi
Ei vaan minä toivotin joulut ensin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan minä toivotin joulut ensin.
Jos se oli tänä jouluna, niin ei sitten mitään:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se oli tänä jouluna, niin ei sitten mitään:)
Hän toivotti ensin kasvotusten mutta minä muulla tapaa :)
- Anonyymi
Rakas ystävä, sinä tiedät, että voit tulla kahville ihan kutsumatta.
Olen sanonut tämän sinulle. Naiselta miehelle.- Anonyymi
Onks sulla koti - ikävä
- Anonyymi
Aloitus on naiselta.
Laita vaan mies viestiä! - Anonyymi
Hyvää uuttavuotta!
E nainen, haluan sun kanssa kahville.- Anonyymi
Väärä aloitus.
- Anonyymi
Eveliina laita viestiä!
- Anonyymi
Tervetuloo sufeel vaa. Tuo " piirakka " tullessas. Uuttavuotta hyvää, jos sellaista vietät. Minä en vietä se on vain päivä muiden joukossa. Otapa mesen ta wapin kaut yhteyksii, jos et soittaa uskalla tai lähetä savumerkkejä vaikka.
- Anonyymi
Itseasiassa minä olin pyytämässä häntä kahville enkä odotellut kutsua. Meseä en käytä enkä ole käyttänyt vuosiin joten tuskinpa olen tuttusi.
- Anonyymi
Toivotan hyvää loppuvuotta ja todella parempaa Uutta Vuotta !!!!
Onnellisia aikoja, romanttisia hetkiä ja ennenkaikkea terveyttä ja sopu kaikkien kanssa!
Metsäpirtistä. - Anonyymi
No sehän on ylihuomenna. Aatto, uuden vuoden kylläkin.
Mutta ensimmäinen päivähän se on 1.1.2024. Niin sitä uutta vuotta.
Mutta tiijjätkö,?
Me ollaan taittu syyö ittemme jo sairaakski.
Niinku ehkä mä ja sä.
Mutta en mä jos en kipuja tunne niin en sitten valita.
Jännä, etten mä osaa oikein miesten luo kahville tulla, ettimisessä oikeestaan että kenen naisenkaan.
?
Yhen naisen (no, hänkin luultavasti entinen tyttö...,,:::))) mä onneks pääsin käymään.
Kutsui ite.
En mä sua hetikään kuitenkaan milloinkaan unohda vaikka ei nyt välttämättä aina ensimmäisenä tulis kahvit mieleen...??
Mutta, no , ei aina heti sekään.
You know.
What I mean. Hei, oikein hyvää ja siunattua uutta vuotta sulle rakas ystäväin 😇, olet aina mielessäin 🥰
- Anonyymi
Hyvää Uutta Vuotta M-naiselle!
- Anonyymi
En ole M ja aloituksessa tarkoitettiin että toivottaa jollekin oikeasti oikeassa elämässä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2665720Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill651899- 1801710
- 1191201
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä131151Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181551047Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71016Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41931RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49911Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288902