Idän pikajunaan suuntana putinismi terroristi valtio
Karkoitus järjestelmä terroristi venäläisille Suomesta
16
464
Vastaukset
- Anonyymi
Toi sama Naton oma Bäckman terrorisoi fanaattisilla "pahaVenäjä" -jutuillaan LPR palstaakin.
- Anonyymi
Hänellä ei taida kaikki olla ihan kunnossa..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä ei taida kaikki olla ihan kunnossa..?
Suomessa asuvat Venäläiset saisi muuttaa takaisin Venäjälle , vai onko niin että siellä he kuolisi nälkään ja kylmyyteen kun Valtio ei elätä heitä kuten Suomessa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa asuvat Venäläiset saisi muuttaa takaisin Venäjälle , vai onko niin että siellä he kuolisi nälkään ja kylmyyteen kun Valtio ei elätä heitä kuten Suomessa ?
Ei se valtio kaikkia elätä täälläkään. Venäläinen työkaverini elättää ihan itse itsensä työstään saamalla palkallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se valtio kaikkia elätä täälläkään. Venäläinen työkaverini elättää ihan itse itsensä työstään saamalla palkallaan.
Venäläinen työkaveri on paha ihminen , Hyväksyy kaikki Venäjän teot ja uskoo Putinin valheisiin ja valehtelee itsekin.
Hän on täysin Kremlin aivopesemä ihminen.
Näin se asia vaan on jos haluaa ja pystyy oikeaan totuudenmukaiseen ajatteluun. - Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ehei karkoiteta, mutta jonkinlainen kesskkitysleiri olisi sopiva...
- Anonyymi
Jo Suomessa on aseistettu 15.000 naista, miestä erikois osasto venäläisten likvidoimiseen jotka asuvat Suomessa. Venäläiset tuhotaan Suomesta. Eli teurastetaan pois.
- Anonyymi
Toi ei ole ihan normaalia puhetta.
- Anonyymi
Nyt on Suomessa on aseistettu 15.000 naista, miestä erikois osasto venäläisten likvidoimiseen jotka asuvat Suomessa. Venäläiset tuhotaan Suomesta. Eli teurastetaan pois.
- Anonyymi
Meijän emännällä ei ainakaan oo mitään asetta. Kaulin kyl löytyy.
- Anonyymi
Norja kertoo saaneensa noiden rajanylittäneiden mukana Venäläisiä jotka vakoilevat reilusti Norjan yhteiskuntaa . Noinhan se lie Suomessakin että desantteja ne kaikki ovat .
- Anonyymi
Meillä Suomessa on aseistettu 15.000 naista, miestä erikois osasto venäläisten likvidoimiseen jotka asuvat Suomessa. Venäläiset tuhotaan Suomesta. Eli teurastetaan pois.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882