Olen kiinnostunut kirpputorin perustamisesta eli työllistäisin itseni.Onko kenelläkään kokemusta kirpputorin perustamisesta,kannattaako se?
Asun pienellä paikkakunnalla ja ei ole mitään kirpputoria,eli kirpputori voisi menestyä aika hyvin,mitä kannattaa ottaa huomioon jos perustaa oman kirpputorin?
kirpputori työ
2
1033
Vastaukset
- mielessä..
Samoin täällä, eli ei se sen kummempaa ole, kuin muukaan kauppa..jos on omat tilat aika riskitön ja itsestähän se on kiinni.. aina voi laittaa lapun luukulle, jos ei jaksa uskoa liiketoimintaan..
Kannattaa silti hieman katsoo mitä alkaa myymään ja ottaa myyntiin..
Ripaus antiikkia nostaa tuottoa kummasti..
Onnea! - dfgfdg
Asuin aiemmin myös pienellä paikkakunnalla (n. 5000 asukasta) ja työskentelin siellä jonkin aikaa kirppiksellä. Omistaja oli perustanut kirppiksen ilman aiempaa yrittäjäkokemusta ja ihan hyvin homma pyöri. Eihän se kai mikään rahasampo ollut, mutta elantonsa siitä sai. Kyseessä oli siis pääasiassa vuokrapöytäkirppis, josta asiakkaat vuokrasi pöytiä ja toivat omia tavaroitaan myyntiin. Jonkin verran oli myös perinteistä käytetyn tavaran ostoa ja myyntiä (lehtiä, kirjoja, leffoja, musaa, pelejä..). Eli mikä jottei. Eiköhän noihin saa jotain starttirahoja tms. tukia kun yrityksen perustaa, ja lisäksi kannattaa kysellä erilaisista yrittäjäkursseista, joissa käydään läpi yrittäjyyteen ja yrityksen peustamiseen kuuluvia juttuja. Eli tsemppiä vaan! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851292
- 1101133
- 761017
- 111952
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693