kirpputori työ

kiinnostaa

Olen kiinnostunut kirpputorin perustamisesta eli työllistäisin itseni.Onko kenelläkään kokemusta kirpputorin perustamisesta,kannattaako se?
Asun pienellä paikkakunnalla ja ei ole mitään kirpputoria,eli kirpputori voisi menestyä aika hyvin,mitä kannattaa ottaa huomioon jos perustaa oman kirpputorin?

2

1033

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielessä..

Samoin täällä, eli ei se sen kummempaa ole, kuin muukaan kauppa..jos on omat tilat aika riskitön ja itsestähän se on kiinni.. aina voi laittaa lapun luukulle, jos ei jaksa uskoa liiketoimintaan..
      Kannattaa silti hieman katsoo mitä alkaa myymään ja ottaa myyntiin..
      Ripaus antiikkia nostaa tuottoa kummasti..
      Onnea!

• dfgfdg

Asuin aiemmin myös pienellä paikkakunnalla (n. 5000 asukasta) ja työskentelin siellä jonkin aikaa kirppiksellä. Omistaja oli perustanut kirppiksen ilman aiempaa yrittäjäkokemusta ja ihan hyvin homma pyöri. Eihän se kai mikään rahasampo ollut, mutta elantonsa siitä sai. Kyseessä oli siis pääasiassa vuokrapöytäkirppis, josta asiakkaat vuokrasi pöytiä ja toivat omia tavaroitaan myyntiin. Jonkin verran oli myös perinteistä käytetyn tavaran ostoa ja myyntiä (lehtiä, kirjoja, leffoja, musaa, pelejä..). Eli mikä jottei. Eiköhän noihin saa jotain starttirahoja tms. tukia kun yrityksen perustaa, ja lisäksi kannattaa kysellä erilaisista yrittäjäkursseista, joissa käydään läpi yrittäjyyteen ja yrityksen peustamiseen kuuluvia juttuja. Eli tsemppiä vaan! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1846
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      111
      952
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe