2010 elämää...

Anonyymi-ap

Kuten sanoin en ole kiinnostunut ruuanlaitosta yhtään, tiedän kyllä että maggi on suomessa myynnissä, samoin knorr, en ole kiinnostunut thaimaan kielestä, tunnen muutaman farangin joka on ollut thaikun kanssa aviossa paljon pidempään kuin minä ja vaimoni, yksikään heistä ei osaa lukea eikä kirjoittaa thaita, sinä osaat muutaman vuoden avioliitolla, siinä on miettimistä miten aikasi riittää kaikkeen, kerätä muutamassa vuodessa miljoona omaisuus, kuin vielä 2017 elelit velaksi, nyt olet maksanut satojen tuhansien velat firmallesi, nostanut palkkaa tai pääomatuloa vuosina 2018-2020 maksanut niistä verot ja muu maksut, kerännyt 1.6 miljoonan pankkisaldo, osaat englannin, lukea ja kirjoitta thaita sekä sokerina pohjalla vaikuttaa palstalla joka päivä useita tunteja, lisäksi sinulla on kaksi ala-ikäistä pentua, ja na it vaimosi 21 senttiselläsi joka päivä kolme kertaa tunnin, sinulla poika on tuo ajanhallinta hanskassa, ennen vai jälkeen stestopiikin...

12

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaisi kiinnostua ruoanlaitosta, niin oppisit samalla jotakin ravintoarvoista ja siitä mitä pitää syödä minkäkin verran ja mitä ei. Ei tuollaiseksi porsaaksi tulla kuin tyhmyyttään ja laiskuuttaan. Asennevamma.

Järjenjuoksusi ei riitä arvioimaan mitä on "voida" ja mitä on "tehdä", ja mitä eroa niillä on.

Voisin tehdä monia asioita, mutta en tee. Pystyn myös tekemään monia asioita, mutta en tee.

Olet niin käsittämättömän tyhmä että jos joku harrastaa jotakin, niin sinun näkökulmastasi se vie koko elämän ja sitä tehdään koko ajan.

Huippu-urheilijoillakin on vain pieni jakso elämästä, milloin on mahdollista olla huipulla iän puolesta lajista riippuen. Joissakin lajeissa alamäki alkaa jo alle parikymppisenä.

Sen huippujakson elämänkään aikana ei suinkaan treenata koko aikaa, sellainen ei sovellu ihmisen fysiikalle vaan vaaditaan palautumista.

Lajista riippuen viikossa ei voi juurikaan treenata 14-20 tuntia enempää. Jäljelle jää 154 - 148 tuntia viikosta, jolloin ei treenata.

Sinulla ei ole ystäviä. Täytyy olla todella saamaton ja tyhmä, jos aikoo loppuelämänsä viettää Thaimaassa ja ei opettele kieltä, siinä ei tee kuin itselleen kiusaa ja julistautuu tyhmäksi.

Erakoidut, etkä pääse mukaan sukuun oikeasti ja niin juuri sinulle on käynyt ettet tule toimeen vaimosi suvun kanssa vaan epäilet heitä ahneiksi roistoiksi. Näin olet kertonut.

Minulle päätös opetella kieli kunnolla tuli sillä sekunnilla kun mentiin naimisiin ja se on selvää että se oli loppuelämän päätös. Haaveilin jo aiemmin vielä perhe-elämästä ja talonrakennuksesta ja sain sen kaiken samassa paketissa,

Ymmärrän kyllä että laiska, tyhmä ja ylimielinen paksukainen ei vaivaudu vaimonsa takia opettelemaan thaita, koska et arvosta häntä mutta olet kuitenkin riippuvainen ja pakkomielteinen hänestä. Se lukee hänen somessaan.

Samaten vaimosi ei arvosta sinua eikä Suomea ja on helvetin tyhmä, kun ei 15 vuodessa oppinut suomenkieltä.

Minä olin ensimmäisen kerran markkamiljonääri vuonna 1995. Se sisälsi 900 000 markan talon ja puolisen miljoonaa kahisevaa. Kaikki todella kovalla työllä.

Euromiljonääri olin ekan kerran silloin kun eurot tuli. Oli 1,6 miljoonaa euroa tilillä ylimääräistä ja 300 000 euron talo, puolenmiljoonan euron mökki, prätkät, autot, moottorikelkka ja mökillä pikkuinen vene.

Lisäksi laitoin vapaaehtoiseen sijoituspohjaiseen yrittäjäeläkkeeseen tuohon aikaan kohtalaisen summan rahaa kuukausittain. Sitä paukkunut tilille elokuusta lähtien.

2010 tein ekan keikan "isoille pojille" alusta loppuun ja se meni niin hyvin että pääsin heti vakituiseksi asiamieheksi. Keskimäärin 350 000 euroa joka vuosi viivan alle, jonka nostelin pääomatuloina.

Siitä voit laskea mikä oli pääomani 13 vuotta myöhemmin. Sillä rahalla ostelin 1,7 miljoonan euron kohteen ilman senttiäkään lainaa. Jatkuvat pöpinäsi osakaslainoista ei muuta näitä faktoja miksikään.

Kun kohteeni on aikanaan myyty ja viimeiset duunit laskutettu tällä erää, omaisuuteni liikkuu 6-9 miljoonan euron paikkeilla ja siitä on jokaikinen veroeuro maksettu joilla elätetään kaltaisiasi laiskoja hedonisteja jotka sairastuu sitten laiskuuttaan.

2010

• Anonyymi

Meinaatko ihan oikeasti että alan 63 vuotiaana vielä opiskelemaan ruuanlaittoa kun en ole nähnyt sitä tarpeelliseksi koskaan ennenkään, en olen suomessa tai thaimaassa ratkaisen ruokaongelman jotenkin muuten, kuin itse kokkaamalla, pitää miettiä vaikka tuon kotitalousvähennyksen käyttämisen se tuo satoja euroja joka kuukausi, lisää en ole vielä asiaan perehtynyt. Käytin sitä ja aikaisemmin siivooja palveluihin yms. kylläkin pääosin ikkunoiden pesemiseen, ja pihan kunnostamiseen.

Vapaaehtoinen eläketurvaa ei maksella miten sattuu, siihen maksetaan vuosia säännöllisesti, joka kuukausi, että siitä on jotain hyötyä, eikä se edes ole eläketurvaa vaan eräänlainen sijoitusinstrumentti ja vielä huono sellainen.

Kuten avuksesta ilmenee ihmettelen suuresti miten sinun aikasi on riittänyt kaikkeen tuohon, Minä taas ihmettelen että minä olen enää edes elossa, 30 kiloa ylipainoa, laiska kuin perkele, maleksija, ja tyhjän toimittaja, ei ole ihme että jäin köyhäksi, kun massin tienaaminen vaatii tuollaisia aktiviteettejä, taidan kyllä hieman epäillä että narraat hiukan tavallista enemmän, mutta pentusi säälittää, oikeasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaatko ihan oikeasti että alan 63 vuotiaana vielä opiskelemaan ruuanlaittoa kun en ole nähnyt sitä tarpeelliseksi koskaan ennenkään, en olen suomessa tai thaimaassa ratkaisen ruokaongelman jotenkin muuten, kuin itse kokkaamalla, pitää miettiä vaikka tuon kotitalousvähennyksen käyttämisen se tuo satoja euroja joka kuukausi, lisää en ole vielä asiaan perehtynyt. Käytin sitä ja aikaisemmin siivooja palveluihin yms. kylläkin pääosin ikkunoiden pesemiseen, ja pihan kunnostamiseen.

Vapaaehtoinen eläketurvaa ei maksella miten sattuu, siihen maksetaan vuosia säännöllisesti, joka kuukausi, että siitä on jotain hyötyä, eikä se edes ole eläketurvaa vaan eräänlainen sijoitusinstrumentti ja vielä huono sellainen.

Kuten avuksesta ilmenee ihmettelen suuresti miten sinun aikasi on riittänyt kaikkeen tuohon, Minä taas ihmettelen että minä olen enää edes elossa, 30 kiloa ylipainoa, laiska kuin perkele, maleksija, ja tyhjän toimittaja, ei ole ihme että jäin köyhäksi, kun massin tienaaminen vaatii tuollaisia aktiviteettejä, taidan kyllä hieman epäillä että narraat hiukan tavallista enemmän, mutta pentusi säälittää, oikeasti.

Tuohon haluan vielä ottaa erikseen kantaa, "Jatkuvat pöpinäsi osakaslainoista ei muuta näitä faktoja miksikään." voi poika rukka en minä ole kertonut mitään sinun osakaslainoistasi millään muotoa, vaan sinä itse kerrot nostaneesi sitä vuosia, en minä.. kuten sanoin minä ole laiska, enkä viitsi vaivautua sinusta keksimään yhtään mitään, kerron vain mitä olet itse täällä itsestäsi oksennellut, vuodesta toiseen, sinulla poika rukka on selviä viitteitä mielenterveysongelmiin, se näkyy suoraan sinun kirjoituksistasi, ensin haukut minut tai senssun, nyt uusimpana tämä tapsan, sitten kehut itseäsi, ja julistat lahkosi ilosanomaa, tämä kaava toistuu vuodesta ja oksennuksesta toiseen, et ole uskottava millään muotoa.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuohon haluan vielä ottaa erikseen kantaa, "Jatkuvat pöpinäsi osakaslainoista ei muuta näitä faktoja miksikään." voi poika rukka en minä ole kertonut mitään sinun osakaslainoistasi millään muotoa, vaan sinä itse kerrot nostaneesi sitä vuosia, en minä.. kuten sanoin minä ole laiska, enkä viitsi vaivautua sinusta keksimään yhtään mitään, kerron vain mitä olet itse täällä itsestäsi oksennellut, vuodesta toiseen, sinulla poika rukka on selviä viitteitä mielenterveysongelmiin, se näkyy suoraan sinun kirjoituksistasi, ensin haukut minut tai senssun, nyt uusimpana tämä tapsan, sitten kehut itseäsi, ja julistat lahkosi ilosanomaa, tämä kaava toistuu vuodesta ja oksennuksesta toiseen, et ole uskottava millään muotoa.

Numba, ei ruoanlaittoa täydy opiskella, eikä valmistaa jotain erikoisuuksia.
        Tänään teen ison padallisen makkarasoppaa porukalle.
        Perunaa, porkkanaa, lanttua, aika isoina lohkoina kiehumaan liemeen, jonne lisään mieleni mukaan erilaisia mausteita, en siis minkään reseptin mukaan, mm. himalajan suolaa, rakuunaa ja rosmariinia, mauste- ja mustaa pippuria, ehkä valkosipulin kynsiä murskattuna.
        Loppuvaiheessa vielä luultavasti maissia ja tietysti paikallista makkaraa.
        Siis kaiken ruoan ei tarvitse olla ns. thaimaalaista ja reseptikirjojen mukaisia.
        Pistäppä Numba pata poriseen ja yllätä vaimosi kun palaa pelipaikalle.
        Kun soppa jäähtynyt, niin lataa annoksia joihinkin astioihin ja pakkaseen, sieltä sitten lämmityksen kautta tarjoiluun kun ruokailuhetki.

Tuohon 2010 Tytön olemukseen en viitsi muuta kuin, että ongelmainen on ja niin on kaikki hänen "ystävänsäkin" tällä palstalla.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Numba, ei ruoanlaittoa täydy opiskella, eikä valmistaa jotain erikoisuuksia.
        Tänään teen ison padallisen makkarasoppaa porukalle.
        Perunaa, porkkanaa, lanttua, aika isoina lohkoina kiehumaan liemeen, jonne lisään mieleni mukaan erilaisia mausteita, en siis minkään reseptin mukaan, mm. himalajan suolaa, rakuunaa ja rosmariinia, mauste- ja mustaa pippuria, ehkä valkosipulin kynsiä murskattuna.
        Loppuvaiheessa vielä luultavasti maissia ja tietysti paikallista makkaraa.
        Siis kaiken ruoan ei tarvitse olla ns. thaimaalaista ja reseptikirjojen mukaisia.
        Pistäppä Numba pata poriseen ja yllätä vaimosi kun palaa pelipaikalle.
        Kun soppa jäähtynyt, niin lataa annoksia joihinkin astioihin ja pakkaseen, sieltä sitten lämmityksen kautta tarjoiluun kun ruokailuhetki.

Tuohon 2010 Tytön olemukseen en viitsi muuta kuin, että ongelmainen on ja niin on kaikki hänen "ystävänsäkin" tällä palstalla.

Makkarakeitto on oikea bravuurisi, Bumba. Puhuit siitä monta kertaa jo aikoja sitten Senssuna. Kerroit pitäväsi excelillä taulukkoa ruokakuluista ja mainitsit että "46 euroa kuukaudessa riittää hyvin, akka juo vettä"
        Melkoinen yliopiston rahamies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Makkarakeitto on oikea bravuurisi, Bumba. Puhuit siitä monta kertaa jo aikoja sitten Senssuna. Kerroit pitäväsi excelillä taulukkoa ruokakuluista ja mainitsit että "46 euroa kuukaudessa riittää hyvin, akka juo vettä"
        Melkoinen yliopiston rahamies?

Hei se on totta olen kirjoittanut makkarasopasta jo aikaisemminkin, keittoja osaan tehdä montaakin, ne on hyvin helppoja jopa lihakeitto kunhan muistaa vaan keittää lihaa tarpeeksi... myös laatikot menee helposti, ei ne ole vaikeita, samoin puurot, ne tulee helposti, varsinkin hirssi uunipuuro, mutta sitä harvemmin on täältä thaimaasta saanut, siis hirssiä.

• Anonyymi

Saarihömelö oppii kyllä Hankasalmella kokkaamaan, ei oma eikä lumppusen eläke riitä pelkässä ravintolassa syömiseen.

• Anonyymi

Saattaa jopa saavuttaa Chef Sensein korkean tason, jossa Eldorado kalapuikoista loihditaan herkullisia susheja lauantaimakkaran kanssa.... MMM Yammy!

• Anonyymi

"Siitä voit laskea mikä oli pääomani 13 vuotta myöhemmin. Sillä rahalla ostelin 1,7 miljoonan euron kohteen ilman senttiäkään lainaa. Jatkuvat pöpinäsi osakaslainoista ei muuta näitä faktoja miksikään.

Kun kohteeni on aikanaan myyty ja viimeiset duunit laskutettu tällä erää, omaisuuteni liikkuu 6-9 miljoonan euron paikkeilla ja siitä on jokaikinen veroeuro maksettu joilla elätetään kaltaisiasi laiskoja hedonisteja jotka sairastuu sitten laiskuuttaan."

Hinnat ovat syöksyneet, ja koko ajan syöksyy enemmän, joten ole onnellinen jos saat omasi pois slummi vuokratalostasi Vantaalla!

Sellaisten ostajat ovat tod harvassa kun UUSIA osaketaloja saa ale hintaan. Ei putki ym remppaa 25 vuoteen.

• Anonyymi

Varmaan hankalia myydä kun koko taloyhtiössä ei ole nimitaululla yhtään suomalaista nimeä, hankalia on 10 ensimmäistä, että alkaa ahmed nimet muuttumaan, hieman suomalaisperäisiksi.

• Anonyymi

2010 - katso mikä olisi ollut 1,7 milj tuotto pankissa tekemättä mitään;

1,700,000 Euros invested with 6% annual interest
      At the end of 10 years, your savings will have grown to 3,044,441 Euros.
      You will have earned 1,344,441 Euros in interest."

Kyllä, 1,3 milj korkoa TEKEMÄTTÄ MITÄÄN.

• Anonyymi

Suosittelen Saarijortikkaa vaan seuraamaan sairaseläkkeen indeksikorotuksia ja hakemaan vammaistukia menestyvälle pariskunnalle oikeilla argumenteilla.

Sinulla ei vaikuta olevan harmainta aavistustakaan, miten tuo homma toimii.

Se toimii siten että tyydyttäväkuntoinen elinkelpoinen kuntotarkistettu kohde ostetaan oikeaan hintaan ja suhteilla.

Sitä ei myydä resupekoille, vaan sellaisille jotka ovat osoittaneet jo kykynsä jalostaa kohdetta hankkien sille lisäarvoa ja pitäen asukastyytyväisyyden ja taloyhtiön maineen korkeana.

Vuokralaisia on niin paljon jonossa, että huonoja ei tarvi edes kokeilla. Luotot pitää olla kunnossa ja työpaikka tai opiskelupaikka päävuokralaisella. Asumistuet ohjataan suoraan vuokranantajalle ja siitäkään ei tingitä.

Vuokratuotot ja vastikkeet riittää sisäremontteihin, ikkunoiden uusimiseen, alaovien uusimiseen ja pihojen sekä porraskäytävien kunnostukseen. LVI- tekniikka ja kylppärit rempattu kymmenisen vuotta sitten. Hissit 2004 ja hyväkuntoiset nykyaikaiset.

Taloyhtiöllä ei ole laisinkaan velkaa, eikä vuokrien korotuspainetta ole, vaan pysytellään alueellisella tasolla, koska vuokralaisten pysyvyys on tärkeämpää kuin korotuksista saatava raha.

Niin siihen matematiikkaan. Keskivuokra on jotakin 900 euroa ja huoneistoneliöitä 1900m2.
        Yhtiövastike pyöreästi 4 euroa neliö. 35 asuntoa x 900 = 31500 euroa kuukaudessa.

31500 euroa ja siitä pois 4 x 1900 = 23900 euroa kuukaudessa. Vuokratuotto on siis 23900 x 12 = 286.800 euroa vuodessa.

Tuo tekee 2,87 miljoonaa euroa pyöreästi kymmenessä vuodessa. Se mitä olen oppinut nykyisessä ammatissani, on se että tuosta vähennetään 1-2% "tyhjäkäynnin" vuoksi.

Tuo on sen luokan tuotto, että se kiinnostaa ketä vaan sijoittajaa. Saisin myytyä kohteen huomenna 3,5-4,2 hintaan, vaan enpä myy.

Antaa vuokratuottojen virrata, tehdään rauhassa rempat valmiiksi ja katsellaan milloin markkinatilanne on suotuisa. Ei ole mitään kiirettä, menkööt vaikka 5 vuotta tai kymmenen, ei haittaa eikä vaikuta elämääni mitenkään.

Toimeen tullaan ja testamentit on kunnossa, jos sattuu itselle heikosti käymään.

Sen olen oppinut jo pokerissa aikoinaan, että toivepokeria pelaavat häviävät kaiken pitkässä juoksussa. Odottavat hyviä kortteja ennenkuin uskaltavat pelata toivoen että se riittää.

Golf on myös opettavainen laji. Kun pelaat sankarigolfia järkipelin sijaan, et tule koskaan voittamaan. On parempi tehdä 18 bogia kuin että teet kaksi birdietä ja 16 triplabogia.

Aliyrittäminen eikä yliyrittäminen toimi kumpikaan. Siksi kannattaa valita se kultainen buddhalainen keskitie. Ei liikoja kumarrella eikä pullistella.

2010

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      207
      4476
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      83
      3218
    3. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      88
      1757
    4. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      13
      1357
    5. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      18
      1336
    6. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1173
    7. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      10
      1121
    8. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      50
      1118
    9. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      248
      1109
    10. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      51
      1016
    Aihe