Redmi 10C ei näy PC:ssä

Anonyymi-ap

Miksei? Olisin siirtänyt kuvia usb:n kautta, mutta puhelinta ei näy W10:ssä.

22

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ilmeisesti tarkoituksella. Kaikki kuvat pitänee lähettää Googlen kautta. Mutta kuvat eivät mahdu postiin.

    • Anonyymi

      Skanneri tilauksessa. Täysin toimiva edellinen ei toimi enää Windows 10:ssä. Ryöstö.

    • Anonyymi

      Ei niitä pidä millään vanhanaikaisella piuhalla alkaa siirtämään vaan Google kuvat pilvipalvelun kautta!

      • Anonyymi

        Mulla kuvat+videot latautuu automaattisesti sinne ja aina päivittäin/viikottain lataan ne sieltä koneelle. Ei tarvitse piuhojen kanssa tapella..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla kuvat videot latautuu automaattisesti sinne ja aina päivittäin/viikottain lataan ne sieltä koneelle. Ei tarvitse piuhojen kanssa tapella..

        Miten saat ne sinne? Siis Googleenko?


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Onko usb-kaapeli data-siirtoon kykeneväinen, kaikki ei ole. Yleensä kun puhelin kytketään tietokoneseen niin puhelin kysyy mitä tehdään.

      • Anonyymi

        Kysymys, "sallitaanko usb-tiedonsiirto", saattaa olla näytön yläpalkissa piilossa.


      • Anonyymi

        Täytyy mennä tietokonekauppaan kysymään sopivaa yhdistäjää.


    • Anonyymi

      Ei kysele mitään "sallitaanko". Ja onnistuin hävittämään kaikki kuvani. Eli ongelma ratkesi. Vastedes kuvaan vain digikamerallani, jonka käytön hallitsen.

      Tämä googlekokeilu sarjassa kuriositeetteja. Se hylkii esim. jpg-kuvia. Hulluksihan sen kanssa tulisi. No, nettiin pääsee ja sähköpostiin, kun ei yritä mitään siihen liittää. Ja valmistautuu tekemään kaiken kolmeen kertaan kun sormi hipaisi väärään paikkaan.

      Onneksi puhelimeni ei ole älykäs. Siis vanha nokialaiseni, josta olen tilannut kaksoiskappaleenkin varalle. Se on viisas.

      • Anonyymi

        Google kuviin jatkossa kaikki niin ei tarvitse tapella..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Google kuviin jatkossa kaikki niin ei tarvitse tapella..

        Google kun joskus kuukahtaa niin kaikki häviää. Yllättävän moni "unohtaa" salasanansa ym.. ei siinä sen enempää tarvitse kun kaikki on bittitaivaassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Google kun joskus kuukahtaa niin kaikki häviää. Yllättävän moni "unohtaa" salasanansa ym.. ei siinä sen enempää tarvitse kun kaikki on bittitaivaassa.

        Eipä Google mihinkään häviä ja tottakai varmuuskopiot pitää olla itsellä kunnossa. Sama asia jos säilyttäisi tärkeitä tietoja vain omalla koneella eikä missään muualla. Aina vähintään kahdessa eri paikassa tulisi nämä olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä Google mihinkään häviä ja tottakai varmuuskopiot pitää olla itsellä kunnossa. Sama asia jos säilyttäisi tärkeitä tietoja vain omalla koneella eikä missään muualla. Aina vähintään kahdessa eri paikassa tulisi nämä olla.

        Vaikkei Google häviäisikään, niin pilvitiedostot ovat joltisenkin epävakaita ja saattavat "kadota" jonnekin bittiavaruuteen ihan tuosta vain kuten linkin vain kuukauden vanha uutinenkin kertoo.

        https://mobiili.fi/2023/11/27/katastrofi-iski-osa-google-drive-kayttajista-raportoi-tiedostojensa-katoamisesta/


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät katoa laisinkaan. Tuossakin virhe ei ollut Drivessä

        "Monet ongelmista raportoineet kertovat käyttäneensä Google Driven tietokonesovellusta, mutta myös muilla alustoilla palvelua hyödyntäviltä on tullut ilmoituksia kadonneista tiedostoista."

        Eli tietokoneohjelmassa vikaa. Itse pilvipalvelu toimii kuten pitääkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Monet ongelmista raportoineet kertovat käyttäneensä Google Driven tietokonesovellusta, mutta myös muilla alustoilla palvelua hyödyntäviltä on tullut ilmoituksia kadonneista tiedostoista."

        Eli tietokoneohjelmassa vikaa. Itse pilvipalvelu toimii kuten pitääkin.

        Minä kadotin kuvani Redmistä, kun "vapautin tilaa". Eli sen kanssa kannattaa käyttää harkintaa. Onneksi olin jo ladannut ne Facebookiin, sattumalta. Tietokoneen tiedostot varmuuskopioin tikulle. Ja rompuilla on vanhempia/samoja. Läppäri on huono, kun siinä ei ole romppuasemaa, kait sellaisenkin saisi, mutta yleensä käytän pöytäkonetta. Ja on minulla yksi ulkoinen kiintolevykin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Google kun joskus kuukahtaa niin kaikki häviää. Yllättävän moni "unohtaa" salasanansa ym.. ei siinä sen enempää tarvitse kun kaikki on bittitaivaassa.

        Vanhassa vara parempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kadotin kuvani Redmistä, kun "vapautin tilaa". Eli sen kanssa kannattaa käyttää harkintaa. Onneksi olin jo ladannut ne Facebookiin, sattumalta. Tietokoneen tiedostot varmuuskopioin tikulle. Ja rompuilla on vanhempia/samoja. Läppäri on huono, kun siinä ei ole romppuasemaa, kait sellaisenkin saisi, mutta yleensä käytän pöytäkonetta. Ja on minulla yksi ulkoinen kiintolevykin.

        Tikulle ei kannata varmuuskopioda. On sen verran epävarma formaatti tietojen säilyttämiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Google kuviin jatkossa kaikki niin ei tarvitse tapella..

        Mutku mä en halua kuviani ja tietojani minkään maailman pilveen vaan omalle koneelleni.
        En tiedä, mitä niillä tehdään jossain pilvessä, kuka pääsee niihin oikeasti käsiksi. Isoveli valvoo kaikkea verkossa. Ja kaikki pikkuveljet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutku mä en halua kuviani ja tietojani minkään maailman pilveen vaan omalle koneelleni.
        En tiedä, mitä niillä tehdään jossain pilvessä, kuka pääsee niihin oikeasti käsiksi. Isoveli valvoo kaikkea verkossa. Ja kaikki pikkuveljet.

        Ne on jo siellä jos käyttää älypuhelinta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on jo siellä jos käyttää älypuhelinta..

        Kait ne on olleet siellä siitä asti kun sain tietokoneen ja nettiyhteyden.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      107
      7714
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2852
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2432
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2155
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1819
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1583
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1436
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1434
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1397
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1359
    Aihe