Oletteko nähneet tätä kaivinkonetta missä käytössä .EV-CAT merkkistä. Oranssi väri.

Anonyymi-ap

Kaivinkone EV-CAT ,oranssi , on luvattomassa käytössä , pyydetään havaintoja, siitä missä kaivinkone on nyt , tai onko joku vuokrannut tai saanut lainaan tuon merkkkistä kaivinkonetta itselleen.
Koneen oikea omistaja , ei ole se henkilö ,joka nyt lainaa tai vuokraa konetta tai pitää sitä hallussaan , hän ei omista EV-CAT kaivinkonetta, oranssia väriltään.

Edelleen EV-CAT kaivinkone on varastettu, eikä kukaan ole saanut , oikealta omistajalta ,omistus-ja hallintaoikeuden luovutusta niin ,että omistaja olisi joku muu, eikä mitään niin,että kaivinkone olisi maksettu rahalla edelleenkään , laskun maksun mukaisesti , heti niin ,että omistusoikeudet olisivat vaihtuneet kenellekään ikinä. Luovutusta ei ole tapahtunut . Joten jos näette kaivinkoneen jossain niin ilmoittakaa. Sitä piilottelee henkilö ,joka varasti sen.

51

1208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

• Anonyymi

Jos jatkat tähän tyyliin niin pystyn tekemään sinusta rikosilmoituksen.
        Voisi laittaa sinulle osoitteen mistä voit käydä tarkistamassa oikean kohteen eli varkaan .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos jatkat tähän tyyliin niin pystyn tekemään sinusta rikosilmoituksen.
        Voisi laittaa sinulle osoitteen mistä voit käydä tarkistamassa oikean kohteen eli varkaan .

Perättömistä kannattaa tehdä rikosilmoitus. Hankit vaan todistusaineistoa ja laitat jutun vireille. Jotkut näitä keinoja käyttäen hankkivat itselleen vaikeuksia. Tosin tämä on pitkiä prosessi, mutta kannattaa yrittää jos tuntee vääryyttä ja valheellisia juttuja esiiin tulleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perättömistä kannattaa tehdä rikosilmoitus. Hankit vaan todistusaineistoa ja laitat jutun vireille. Jotkut näitä keinoja käyttäen hankkivat itselleen vaikeuksia. Tosin tämä on pitkiä prosessi, mutta kannattaa yrittää jos tuntee vääryyttä ja valheellisia juttuja esiiin tulleen.

Jos varas varastaa, käyttää kahteen kertaan , käyetettyä rahaa, samaa, eikä ostaessaan ole maksanut mitään , uutta , uudella rahalla, niin se on jo rahanpesua, käyttää samaa käytettyä rahaa toiseen kertaan ja oikeasti ei ole käyttänyt mitään rahaa ,eikä käteistä voi käyttää kuin yhden kerran, samaa rahaa , ei voi kierrättää a-paikasta -b-paikkaan, niin että saavuttaisi sillä ihan itse tehden omin luvin jotakin itselleen. Rahaa ei voi pestä uudestaan, niin ,että joku nyt sitä harrrastaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoituksessa ei ole mitään perätöntä . Eikä oikea omistaja, ole voinut tietää lainaajan , motiivia , kun suunnitteli ,ja ei palauttanut konetta takaisin .Eikä näin Suomessa voi henkilö toimia itse , varastaa toiselle kuuluvaa omaisuutta, jota lainaaja ei omista itse.
        Hän itse suunnnitteli kaiken, eikä ole mikään, se joka saisi päättää ja ottaa oikeuden käsiinsä, itse, ja jakaa niin, että varastaa toisen omaisuutta,eikä näin toisen omaisuus vaihda paikkaa, yksipuolisesti jos on kuin varas ja käyttäytyy siten myös.
        Varas ei kerro aikeistaan etukäteen. Onko hän jonkin tahon luottomies , sellainen varas.

Suomen laissa ei tunneta kohtaa, jota yksityishenkilö voisi suorittaa itse , ja toteuttaa , toisen omaisuuden varastamista ihan itse , ei voi hallita toisen omaa, päättämällä itse , että sen voi ottaa lainaan, eikä palauttaa sitä takaisin. Suomessa ei ole ykstyisen henkilön oikeutta, ottaa haltuun toisen omaisuuttta. Joku toimii mafian tavoin.

Poliisit kutsutaan paikalle ,missä ikinä kone nähdään. Silmiä on joka puolella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se joka suorittaa itse omankäden oikeutta syyllistyy itse rikokseen näin.
        Ei kannata kirjoitella mitä sattuu.
        Omankäden oikeutta ei voi Suomessa kukaan suorittaa itse itselleen laittomin keinoin, toisen omaisuutta sillon varastaa ,se joka vie toisen omaisuutta , omankäden oikeudella itse, kertomatta itse aikeistaan , lainaa ensin , Kaivinkoneen , alkaa kartella , omistajia. rikkoo yktyisomaisuutta, harjoittaa telat , luvatta antaa lainaan toisen omaisuutta , petostelee näin ,eikä ole ostanut eikä maksanut mitään , niin ,että voi käyttää omankäden oikeutta , varkaan tavoin ,nytkin piilottelee , kaivinkonetta, täällä ei tarvitsisi kirjoittaa , jos näin ei olisi kukaan , jättänyt palauttamatta lainaan ottamaansa kaivinkonetta. Taidat tietää tämän, mene sitten kysymään , onko tämä varas saanut virallista tietä , omistusoikeudet kaivinkoneen , itselleen, pyydä ,että näyttää ne ,sinulle jos tässä asiassa ei ole perää. Varas piilottaa yleensä varastamansa . Omankädenoikeuden jakaminen toisen omaisuuteen on Suomessa rikos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kenenkään tarvitse todistaa omistajuutta saatua, yhdellekään ,varkaalle ,itselleen,vaan varkaan pitäisi herätä unesta, eikä uskotella itselleen omankäden oikeussuojaa itselleen , niin että unta näkee ja valehtelee suunnilleen kaikille, että näin varastin koneen itse ,haettiin lainaan ensin verukkeella, mökille, kun oikea omistaja tarvitsi konetta, olikin tämä varas vuokrannut koneen luvatta ja näin hajoitti koneen telat eli vahingoitti koneen itse nyt varkaana koneen, alkoi kieroilla sitten lisää, ei palauttanut konetta enää ollenkaan pyynnöistä huolimatta , vaan piilotti koneen, alkoi samalla kartella, varastamisen jälkeen, eikä kertonut mitään näin tekemästään omankäden oikeuden käytöstä , kone , päätettiin varastaa, eikä mitään puhumatta jätettiin palauttamatta , ja pantiin piiloon kone , eikä varas kyllä näin ole saanut itse omankäden oikeudellaan Suomen lakien mukaan siirettyä toisen omaisuuteen näin omistajuuttaan kylläkään näin itselleen mitenkään myöskään. Näihän toimii varas . Silti omankäden oikeus on laiton teko . Eikä sillä saa omistajuutta vaikka kuinka sitä esittää itse, On edelleen rosvon kirjoissa itse varas nyt edelleen.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

❤️ ­­­N­­­y­­m­f­o­­m­­a­­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

❤️ ­N­y­­­m­f­o­­m­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18186543U

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Tehdäänkö sillä ruoppaustöitä Kuurnanrannassa tai lumitöitä Karhunpolulla?

• Anonyymi

Sotkamossa, jossain Paakin takana on pellon reunassa sähkölinjan alla Katikka. Oli ainakin kesällä, liekö vieläkin.

• Anonyymi

Se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sotkamossa, jossain Paakin takana on pellon reunassa sähkölinjan alla Katikka. Oli ainakin kesällä, liekö vieläkin.

Ei ole vaan se on varkaalta itsellään. Se joka sen varasti ,otti käyttöönsä, hajoitti teltat, meni lainaamaan sitä, ihan itse ja tietää ,että ei ole maksanut konetta ikinä , siitä mitään itse.
        Jos näin puhuu on todella kova valehtelija. Kukaan ei itse voi ottaa toisen omaisuutta hallintaansa ihan itse päättämällä tämä rosvo.

• Anonyymi

Varmaan kuurnassa niitä vesialueita kaivaa.

• Anonyymi

Venäjälle viety tai Viroon Latviaan jopa turkkiin Romaniaan hirveitä rosvoja ! Älä varasta Mooses käsky rikottu taas. Ottakaa aina kuvia ja joku valvonta kamera lähelle. Helvetti mitä kleptomaaneja.

• Anonyymi

Ai laittomia? :)

• Anonyymi

Oletko sinä tämän varkaan kaveri peräti.

• Anonyymi

Olet varmaan tämän varastajan sukua itse . Ihan samaa varakkaitten sukua.

• Anonyymi

Viety Ukrainaan kaivamaan juoksuhautoja.

• Anonyymi

Kaikki tietää varmaan sen rosvo yrittäjän ,jolla on tapana ottaa toiset omaisuutta itselleen,vaikka ei voi omistella.,mitään toisten omaa. Rosvo pitää anstamansa piilossa.

Pitääkö täällä julkistaa itse tekijä.

• Anonyymi

Mikään ei kateellisempi toiselle kuin kainuulainen yrittäjä toiselle yrittäjälle ja kalamies toiselle toiselle.

• Anonyymi

Tässä ei ole kateudesta kyse, vaan Suomen lakien mukaan toimisesta, eikä yrittäjällä ole muuta vaihtoehtoja ,jos varastaa itse , toisen omaisuutta. Silloin on varas ei muuta sanaa voi enää käyttää.
        Miksi tämä yrittäjä piilotti kaivinkoneen , onko jokin syy , ei taida olla ihan oikeat syyt.
        Kirjoittaja voi ilmoittaa itse ,että hae autoni hajottamolle , etkä saa sitä enää takaisin, etkä ole luovuttanut sitä edes ,etkä saanut maksua myöskään. Niin se auto muuttaa tuolla yrittäjällä , pois omistukset sinultakin. Ottaa ja piilottaa sen ,etkä näe autoa enää koskaan.

• Anonyymi

Kaikessa

• Anonyymi

Ei nyt sentään tarvitse olla kateelllinen jos toinen toimii itse väärin, käyttää aikaisempaa rahaa toisiin tarkoituksiin käytettyä rahaa,hyväkseen, niin, että käyttää käytettyä rahaa , toisiin tarkoituksiin uusiin, toiseen kertaan ihan itse hyväkseen, ja laittaa näin jotain uutta itselleen käyttöön, entistä käytettyä rahaa, jota ei ole enää käytettävissä edes, ja käyttää näin olematonta rahaa toiseen kertaan käyttöön itselleen, ja varastaa näin toiselle kuuluvaa , eikä voi näin käyttää kyllläkään hyväkseen ketään itse myöskään näin. ,että ottaa kerran käytettyä rahaa , käyttöön uudestaan toiseen kertaan, ja olisi sitten maksanut , olemattomalla rahalla kuitenkaan yhtikäs mitään, kun uuteen kohteeseen , ei siirry rahaa ,enää toiseen käyttöön uudestaan mitään, niin, että kukaan voisi näin tehdä itse kenellekään. , väittää omistavansa toisen omaa. Kahteen kertaan ei voi suorittaa yksillä rahoilla uutta maksua koskaan uudestaan. Silloin tekee rahan pesua .

• Anonyymi

Kyllä voi kaivinkoneen varas odottaa poliisia , ihan yllätys päivänä ,itselleen, paikalle.
      Joten jos , kaivinkone on yksityistä omaisuutta, niin ei kannata pulllistella ,yrittäjän olevan se henkilö ,joka lakien mukaan ,olisi saamut ihan itse , ottaa toisen omaisuutta käyttöön, niin ,että ei palauta sitä enää. Kavinkonetta ei ole luovutettu kenellekään niin, että,löytyy omistajan vaihdos papereita ,tältä,huijari yrittäjältä,itseltään.
      Onko , kukaan ,ensin lainannut toisen omaa, ja jättänyt palauttamatta sen .? Ja väittänyt sen jälkeen saaneensa noin myös omistuoikeudet itselleen, ja pitää piilossaan kaivinkoneen, ja tietää ,että ei ole ostanut ,eikä maksanut sitä.
      Tämä yrittäjä voi nyt odottaa poliisin käyntiä, onko ottanut kaivinkoneen , ihan omin luvin käyttöönsä. Ei kannata yrittäjän puhua mitään legendaa , että omistaa kaivinkoneen itse, millään rahalla luovutetuksi itselleen. Hänellä ei ole mitään paperia näin luovutusta. Onko näin luulo ,että mafian lait pätee .

• Anonyymi

Ei kannata lässyttää täällä mitään muuta, kuin asiaa ja pysyä asiasssa.
      Kaivinkone on varsastettu , ihan yksipuolisena tekona.
      On myös otettu käyttöön, ilman omistusoikeutta , luovutusta.
      Tässä faktat eikä kukaan , ulkopuolinen päätä siitä ,että toisen omistamaa omaisuutta , ottaa haltuuun itse , eikä ole se joka päättää , omistajan oikeudesta omistaa ,,maksamaansa kaivinkonetta ,johon on saanut omistuoikeudet itse, niin kukaan yksityinen yrittäjä,,ei jaa itse omistusoikeutta , itselleen varastamalla kaivinkoneen itselleen. Jokaisen pitäisi ymmmärtää tämä. Omistusoikeudet ei sentään vaihdu varastamalla , yksipuolisena tekona. Koittakaa nyt valittajat tehdä tämä sama , antakaa auto sinne .

• Anonyymi

Tässä on kyseessä käteisrahan väärinkäyttö, juuri käyttö , yritettiin siirtää , kerran käytettyä samaa rahaa , toisiin tarkoituksiin , eikä ole mahdollista siirtää mitään , rahaa toiseen kertaan käyttöön, niin ,että se siirtyisi , uuteen kohteeseen , uudestaan käyttöön. Raha ei siirry alkuperäinen käytetty , uuteen käyttööön uudestaan, niin,että olisi näin saanut jotain hyötyä itselleen, ja tämä ei ole mahdollista . Onko nyt kyse rahanpesusta .

• Anonyymi

Voitte pyytää tätä kaivinkoneen varastajaa nyt esiin, pyytäkää siltä omistuoikeuden vaihtumisen paperit milloin sai ne , niin ei tarvitse enää vatvoa mitään sen jälkeen, kun varas ne esittää itse saaneensa .

• Anonyymi

Mahtaako kone enää olla tuon värinen ja onko enää samat kilvet? Tuskin.

• Anonyymi

Vaikka ei olisi mitään kilpiä, niin silti ,tämä varas ,ei voi kierrättää ,samaa rahaa , käytettyä,toiseen kertaan , uudelleen käyttöön ihan itse pesten rahaa toiseen kertaan ihan itse , käytettyä rahaa. Kanatttaa jo miettiä mitä teki varas itse.

• Anonyymi

Kyllä näin on , käteis rahaa kerran käytettynä muuhun, ei siirry uudestaan mihinkään käyttöön toiseen kertaan sama raha,niin että sitä pystyisi tekemään, kukaan , ja siirtämällä itse toiseen kohteeseen ,mitä ei ole oikeasti edes maksettu ei siirry maksetuksi kyllä mikään toisessa kohteessa , entisillä rahoilla toiseen kertaan mikään, uusi. Tämä olisi rahan pesua jo.

• Anonyymi

Lukekaa rahanpesulaki ennen kuin jatkatte asiattomuuksia koko joukkio.

• Anonyymi

Tämä varas kaivinkoneen, teki itse näin , käytti hyväkseen, aiemmmin muuhun käyttöön olevia rahoja jo käytettyjä poissa olevia rahoja, toiseen kertaan, uuteen kohteeseen , eikä ole voinut ottaa , tähän uuteen kohteeseen enää käyttöön toiseen kertaan samaa rahaa, mitkä on toisen kohteen maksettu raha, ja näin käytti hyväkseen, toiseen kertaan , jo käytettyä rahaa, eikä ole voinut siirtää mitään rahaa näin toiseen käyttöön, ihan itse toiseen kohteeseen , niin ,että olisi saanut omistus-ja hallintaoikeudet kaivinkoneen itselleen, , niin ei voi käyttää ,toiseen kertaan käyttöön mitään rahaa,niin, että olisi maksanut uuden kohteen , entisillä rahoilla , kun niitä ei voi käyttää minkään uuden maksuun , kuittiin kuitenkaan mitään , käytettyä rahaa , uuteen käyttöön enää ,niin että tämä rosvo , olisi pystynyt ostamaan tai maksamaan , mitään , uudestaan , kerran käytetetyllä rahalla, eikä kaivinkoneen , , maksu kuittiin , ole voinut siirtyä , niin ,että käyttää , kerran käytettyä rahaa, uudestaan , ja väittää ,että on maksanut kaivinkoneen , eikä , ole kuitenkaan, maksanut, niin kuinka olisi pitänyt , uusilla rahoilla . Kaivinkoneeseen kuittiin , ei voi käyttää , toiseen kertaan , jo käytettyjä rahoja, , uudestaan , niin ,että toiseen kertaan niillä voisi maksaa mitään enää, kuitissa olevaa, niin kuinka , tämä varas teki, eli käytti näin kuittia hyväkseen. Toiseen kohteeseen , ei kylläkään siiirry enää ,kerran käytetty raha, toiseen kohteen käyttöön, niin,että sillä tämä varas voisi myöskään , maksaa kuitissa olevaa kaivinkonetta itse , entisillä rahoilla, , mistä kuitissa ei ole edes kyse ollut. Kukaan ei voi siirtää jo käytettyä rahaa toiseen maksuun uudestaan, eikä itse muuttaa ,kenenkään kuittia tarkoitukseen, muuhun maksuun tai tapaan. Entisillä maksuilla ei voi muuttaa , kenenkään kirjoittamaa kuittia, eikä muuttaa sitä myöskään . Siksi kuitti mitätöitiin , kun kaivinkonetta ei ole maksettu kuitin mukaan. Eikä nykyinen käyttäjä ,voi käyttää kuittia missään enää , eikä käyttää kuittia , vääriin tarkoituksiin itse, millään aiemmilla asioilla, eikä voi kuittailla itse mitään , toiseen kertaan , jo käytössä ollutta rahaa uudestaan , toisen kuittia väärin käyttäen , oikeaa kuittia , että käyttäisi toiseen kertaan , jo käytettyä rahaa,, toiseen kertaan , oikeaan kuittiin, jossa ei ole mitään, maksua saatu niin kuinka se olisi pitänyt maksaa , myynti , ostajan myös. Ei siis ole mitään, muuta. Tämä varas , aikoi itse kuittailla itselleen konetta.
      Eikä voi käyttää mitään aiemmin käytettyä , rahaa enää toiseen kertaan , tässä uudestaan , niin ,että olisi kuitti näin , ja kuittaisi kaivinkoneen itselleen. Näin ei mene , että ottaa kaivinkoneen itselleen ,käyttöön ,rikkoo sen, piilottaa , jättää palauttamatta, eikä todella voi kuittailla itse sitä miten haluaa.

• Anonyymi

Aika monimutkaista ja sekavaa. Eikö yhteys viranomaisiin ole ainoa oikea ratkaisu, jos tuntee kohdelluksi väärin. Täällähän asia ei etene. Osa ymmärtää mahdollista varasta, ja osa varkauden uhriksi joutunutta, mutta auttaa ei voi kukaan.

Eikö tähän saisi mitenkään sotkettua politiikkaa, vaikka mikä oli rosvon puoluekanta. Silloin täällä ihmiset haräisi.

• Anonyymi

Kuitti on kirjoitettu , uusi , maksu , eikä siihen , kuitinkirjoittaja , tee enää muutoksia, eikä maksu voi tapahtua , mitenkään muuten , jos suoritusta ei tapahdu, niin kuitinkirjoittaja, myyjä saa perua kuitin itse niin, että sitä ei voi käyttää ,kukaan muu itse enää myöskään ostaja. Kuittia ei voi ostaja kuittailla, maksetuksi , millään muulla tapaa ,itse , esim. jollain muulla tapaa, kuin rahalla heti. Eikä voi käyttää , kuittia hyväkseen, kuttailemalla ,itse , aikaisemmilla , millään rahalla, näin voi muuttaa itse maksuehtoja myöskään, ja eikä käyttää näin kaivinkonetta , hyväkseen itse. Ostaja ei voi muuttaa itse kaivinkonetta , millään , muulla , maksetuksi , itselleen myöskään, eikä kuitti anna vapaata oikeutta, siirrellä mitään , muuta kuittiin maksettua , ei ennen ,eikä jälkeepäin , ostajan puolelta mitään , maksuja, myyjän kirjoittamaan kuittiin, kun kuittia on vain yksi kirjoitettu, eikä ostaja ole maksanut sitä, ja kuitti ja kuitin käyttö on mitätöity ostajalta , ei voi käyttää kuittia missään enää. Ei tapahtunut kuitissa olutta myyntiä eikä ostoa , kuitin mukaisesti , eikä muusta oltu sovittu ,eikä tietysti omistus -ja hallintaoikeudet myöskään siirtyneet ostajalle , omistajalta , kun kaivinkoneen kaupat peruuntui , kun ostaja ei ole maksanut kaivinkonetta ikinä. Nyt jos joku käyttää kuittia hyväkseen ,niin tekee samalla petosta, kun kuitinkirjoittaja on sen myös ilmoituksella perunut tältä, ostajalta myös , ja on oikeudet siihen , kun kuitin kirjoittaja on ollut kaivinkoneen omistaja. Maksu puuttuu edelleen. Eikä kuittia voi käyttää ostaja niin ,että kuittaa sen maksetuksi , aiemmin käytetyn, rahan , toisiin maksuihin, johon raha on käytetty, niin ostaja itse kuittaa toiseen kertaan , rahan entisen , käyttöön, ja luuli näin kuittaavansa itse maksetuksi kaivinkoneen itselleen, eikä voinut käyttää , entistä rahaa , enää kylläkään toiseen kertaan, käyttöön ,minkään kaivinkoneen ostoon , enää siten miten , kuitissa lukee . Ostaja teki itse näin, käytti jo toiseen kertaan samaa rahaa , kahteen kertaan, eikä maksua kaivinkonetta kuittia ole maksettu suinkaan , ostajan tavalla,, kuitattu maksetuksi , kuitenkaan kuitissakaan niin kuinka hän luuli sen onnistuvan.

• Anonyymi

Juu en oo nähny

• Anonyymi

Lauserakenteet, pilkutus ihan päin helvettiä. Käytä järkeä tuohon kirjoitteluusi pökelö.

• Anonyymi

Oletko viäny venäjälle, ku noin huoletyaa?

• Anonyymi

Ei kannata väittää , omistavansa mitään fyysistä laitetta, pyytämällä lainaan sitä, eikä itse lainaaja , voi päättää itsekseen ,ostaneensa ja maksaneensa sen ,kun rahat puuttuu kokonaan, eikä Suomessa kukaan voi , ottaa toisen omaa , haltuun , oli kuka tahansa, selllaisia oikeuksia , ei ole olemassa, ottaa toisen omaa itselleen, jota ei ole saanut itselleen, eikä tämä ottaja voi ottaa , toisen oikeuksia omiin käsiinsä. Se on varastamista, ottaa lainaan , ja ei palauta toisen nimissä olevaa omaisuutta, on vielä itse tekijä pyytänyt lainaan koneen. Eikä palauttanut sitä , pyynnöistä huolimatta. Teki niin lainaili eteenpäin, rikotutti koneen, ei kertonut mitään , hajottaneensa koneen, pitää edelleen konetta, ja siitä alkaen luvattomasta käytössä, lasku raksuttaa , koneen vuokrat ,käyttäjällle luvattomasti , haltuun otosta, niin kaikille niille, joille ei löydy koneen papereita, jossa luukee oikeat omistusoikeudet saadut , ja oikea omistaja . Jos tämä varas käyttää ,jotain kuittia hyväkseen , eikä ole ostanut eikä maksanut mitään, syyllistyy maksuväline petokseen, jos puhuu maksaneensa koneen. Varas se ei juuri palauta lainaamansa , vaan piilottaa sen. Varkaalta, ei löydy mitään maksettua, omistusoikeutta, kun koneenpaperit on oikealla omistajalla, eikä varkaalta löydy koneen papereita saatuja.
      Koittakoon vaan yritttävänsä näyttää ilman papereita saadun jotain omistukseen.
      Suomessa ei voi suorittaa , toisen omaisuuden halttuunottoa ihan itse ja lainaamalla sitä ensin, että saa koneen näin käsiinsä, ja ei aikomustakaan , palauttaa sitä. Sen jälkeen piilotella vielä itseäänkin , olla kertomatta mitään aikeistaan, varastaa näin koneen itselleen. Jos näen koneen ,nyt jollakin lainassa, tai jossain sen muussa osoitteessa, niin , sitten soitan poliisin paikalle , kerron varkaudesta, otan itse omistajan paperit mukaan , ja syytän sitä joka käyttää konetta varkaaksi . Kannattaa varautua siihen ,jos ryhtyy tämän varkaan avustajaksi itse ,syyllistyy ihan samaan , Varkauteen itse myös.

• Anonyymi

Lääkityksesi ei ole kohdallaan. Uusituta reseptit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lääkityksesi ei ole kohdallaan. Uusituta reseptit.

Juuri kirjoitat kuin varas , kun joutuu kiinni teostaan. Jolta puuttui ne lääkkeet ja j järki .
        Tyypillistä ,että vaihdetaan asiaa, kun on vaikeaa sulattaa totuutta. Eli varkautta.

• Anonyymi

...ei ole kajjjaanilaisilta ensimmäinen kerta kun kaivinkoneen rosvosivat , lähti takavuosina muuan pyörä-Åkkeri kauhoineen eikä uutta omistajaa enää löytynytkään vaikka virkakuntakin muka haki ... joten taitaa vain "perinteet velvoittaa "..

• Anonyymi

Tämä varas , ihan itse teki halpamaisen teon. Ei kukaan kirjoittele sellaista mikä ei pidä paikkaansa . Omankäden oikeus ei ole oikeus, toisen nimissä olevaan oikeuteen , kuitenkaan se oikeus yhdellekään , tätä käyttävälle lakien mukaan mikään oikeus .
      On ihan harhaa, uskotella itselleen omistajuuttaan itselleen saaneen näin omankäden oikeutta, todella varastaa , toisen omaisuutta itselleen. Ihan turhaan kiistää tekoaan laitonta myös. On kyllä täällä melkoinen häpeäpilkku , kun tekee raukkamaisen teon itse , ja tietää mitä teki. Kun kaivinkone nähdään ,niin se otetaan haltuun myös silloin kun se tavoitetaan varkaalta.

• Anonyymi

Onko lääkityksesi loppunut vain mielenterveyspalvelut lopetettu kun näet pilkkuja ja kaivinkoneita.

• Anonyymi

EV-CAT kaivinkone on varastettu luvatta käyttöön, eikä sitä voi lainata eteenpäin ,eikä muutoinkaan käyttää luvatta. Se ,joka kaivinkoneen luvattomaan käyttöön syyllisty ,y toisen omaisuuteen ,syyllistyy itse rikokseen myös.

• Anonyymi

Tuolla Prisman leluosastolla on varmaankin vastaava kaivinkone myytävänä - osta se ja mene kesällä hiekkalaatikolle mutta opettele ennen sitä pörisemään niin kuin kaivinkone pörisee.

• Anonyymi

Ei mitään muuta kuin koneen ostopäivän paperit esiin ,kenellä todennäköiset on ja maksettu minne ,kaivinkone , ja kuit esiin millä loppusummalla löytyy maksaja ,ja nimi niin ei ole enää epäselvää ,varkaasta , jos ottaa lainaan eikä palauta konetta enää. Sitä voi laskea vuokran alkaneen siitä asti ,kun kone jäi varkaalle. Esim. 360 PV x45 2023 on käytön pidädtys jo 16240, tuo eka vuosi ja sitten tulee toinen vuosi päälle. Tuo teko itse ei vanhene koskaan..

• Anonyymi

Kyllä on sekavaa kirjoitusta, jäikö apukoulu kesken.

• Anonyymi

Sinulta jäi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulta jäi.

Hei, unohdit ,,,,,,,,, pilkut ja sekavan väärin kirjoituksen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe