Ah sitä iltaa. Sitä en voi unohtaa. Olin anoppini ja appiukkoni mökillä tuokokuun alussa muistaakseni vuonna 1991. Vaimoni oli viimeisillään raskaana ja aiheutti minulle kamalan puutoksen. Vihaan raskaana olevia pihejä akkoja, joten ajattelin että, pillua olis pakko saada. Huomasin tilaisuuteni tullen kun anoppini makasi melkein sammuneena mökin olohuoneessa pää täynnä pirtua. Appiukko oli täysin sammunut eli tiedoton kaikesta. Tiesin että, jos nyt en alkaisi tuumasta toimeen jäisin ilman mehukasta vittua. Haluni nousi katsellessani anoppiani. Tunsin kuinka kaluni kohosi housuissani ja sykki kovasti housuja liikuttaen. Avasin housuni ja katselin kuinka anoppi lepäsi rauhassa. Mieleeni nousi ajatus anopistani kaluni suussa. Pidin kovaa kaluani kädessä ja liikuttelin sitä edestakaisin. Litinä kalustani oli äänekäs... aloin huomata anopissani heräämisen merkkejä joten jatkoin vain kiihkeämmin runkkaamista ja ajattelin kuinka kyrpäni liukuisi anoppini märkään vittuun. Yllätykseksi anoppini nousikin sängystä ja kauhistui. Runkkaaminen loppui siihen mutta ehdin laueta kädelleni ja pyyhin lastini verhoihin sillä lihava vaimoni muistui mieleeni.
Rakkaudella Tom Tiedemann
ps. toivottavasti ex vaimoni ja kaksi lastani rakastavat minua kaikesta huolimatta.
anopin kimpussa
Epätoivoinen espoosta
3
23044
Vastaukset
- Etti
Vihaat paksuna olevia naisia. Eli omia kakaroitasikin. Toivottavasti muijasi älyää jättää sut ja et näkis pentujas sillä et ansaitse heitä. Käsittämätöntä vaikka ei totta anopin panos oliskaan. Kuinka kehtaat sanoa noin. Tollo.
- ... Mari ....
tajuaa hankkiutua sinusta eroon.
- siirankukka
... Mari .... kirjoitti:
tajuaa hankkiutua sinusta eroon.
Hei ihmiset nämä on novelleja joten ei totista totta... älkää ottako kaikkea noin tosissaan!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521713931Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään813129Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv472155Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka232153Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?551935TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851341Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251278- 401270
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli581058Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10768