Monellako alle -65 vuotiaale lankeaa kalastuslupa maksettavaksi -69 vuotiaaksi Suomessa? 35 euron vuosimaksu + muut luvat päälle. Nyt näitä rosvokalastajia sitten rankaistaan lisä vuosilla jotta saadaan kalakannat ennallistettua.
Vuositasolla euroja kilisee,pitemmällä ajalla vielä enempi,
Kalastuslupa
12
611
Vastaukset
- Anonyymi
No jopa nyt? Osaatko lopettaa Kalan oikein.
- Anonyymi
Ja pistää madon kivuttomasti koukkuun.
- Anonyymi
Miten poistat "madon "tietokoneesta,kivuttomasti?
Varo kumminkin tekijäoikeuksia matoa poistaessasi. - Anonyymi
tää on sitä persujen ja kokoomuksen aikaansaanosta
- Anonyymi
Vuonna 2023 täyttäneet 65 vuotta,eivät tarvitse kalastuhoitomaksua suorittaa.
Hannu Hanhi! - Anonyymi
Ei pysty jöötijärvestä kalastaan.
- Anonyymi
Voit vapaasti kalastaa omia jootejäsi -69 vuotiaksi asti.
Muista kumminkin ennen parasta vuottasi käyttää pienenmpiä silmäkokoja.
Pihlajalinnassa voinet sitten nauttia saalistasi.
- Anonyymi
En maksa.
- Anonyymi
Pihlajalinnassa ei kysellä maksatko.Siinä vaiheessa olet jo yhteiskunnan omaisuutta Jööteinesi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pihlajalinnassa ei kysellä maksatko.Siinä vaiheessa olet jo yhteiskunnan omaisuutta Jööteinesi!
Ajattele jööti on huhujen mukaan nainen......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattele jööti on huhujen mukaan nainen......
Ei muuten ole!
- Anonyymi
Onko nyt Kalatkin syöty järvistä kun Kalstushoitomaksuja nostellaan.
MMM on ottanut "Kikkakolmosen"käyttöönsä eurojen jatkumona.
Metsästyksen puolella samoin/Muute tämä keskustalaisten omistamat
metsästysmaat eivät tuottaisi tukiaisia,maan omistajan eläimistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532396
- 85884
- 49866
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11845- 69743
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35731Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82547- 48545
- 67529