Vielä korttiasiaa osaltani viimeinen kerta

Anonyymi-ap

Eilen ylen uutiset, otsikko Amerikkalaiset Visa ja Mastercard luotto ja käteiskorteillaan. hallitsevat korttimaksamista suomessa täydellisesti 100%, asiantuntijat ovat huolissaan, kun korttiyhtiöt ottavat palkkion jokaisesta korttitapahtumasta, ja ne tuotot katoavat suomen verottajan ulottumattomiin, veroparatiiseihin... ja kumpikin yhtiö kuuluu 20 suurimman yhtiön joukkoon Yhdysvalloissa,

Eu on tästä hyvin huolestunut, ja suunnitteilla on erilaisia mobiilimaksupalveluja.

Pankkikortithan toimivat niin että pankit keräsivät provision myyjiltä, nyt ne kerää nämä korttiyhtiöt, eikä niistä makseta veroja suomeen, ihan saman on kaikissa ylikansallisissa yhtiöissä, liikevaihto veroparatiisiin.

Pankit eivät enää suomessa edes pysty ylläpitämään omaa pankkikorttijärjestelmäänsä, se tulisi liian kalliiksi kehittää ja ylläpitää ei vaikka kaikki pankit lähtisivät yhdessä mukaan operaatioon ei tulisi onnistumaan.

Ennen kuin alkaa taas vääntäminen korteista jokainen miettiköön osaltaan milloin kansainvälinen maksukortti muuttuu pankkikortiksi, jos lompakossa on Finnair maksukortti. johon on linkitetty sinun nordean tilisi online... ja milloin finnair muuttuu pankiksi.

By NumBall HHN 63v.

11

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole ottanut tähän aiheeseen kantaa muutoin kuin, että meidän perheelle riittää yksi luottokortti, eikä sekään luoton vuoksi, vaan sellainen on hyvä olla esimerkiksi kun varaa hotellin.

      Nytkin ainoa kommenttini on että onhan se hienoa, kun Tyttö2010Neitisellä on useita läpysköjä tienaten niillä jokaisella yhdessä korttiyhtiöiden kanssa, eli sehän on pelkkää tienaamista kun paljon käyttää luottoa.

      • Anonyymi

        Huomenta vaan, joo yleensä kokenut yrittäjä tietää mitä on luottokortti ja milloin niitä käyttää nämä korttifirmat osaavat hommansa, paljon paremmin kuin tämä TyttöNeitinen, pitäisi ymmärtää että ei ole ilmaisia lounaita, olemassakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta vaan, joo yleensä kokenut yrittäjä tietää mitä on luottokortti ja milloin niitä käyttää nämä korttifirmat osaavat hommansa, paljon paremmin kuin tämä TyttöNeitinen, pitäisi ymmärtää että ei ole ilmaisia lounaita, olemassakaan.

        Jep jep, totesihan tuo kerran että bisneksessä ei tarvitse mitään maksaa tarjoilusta.

        Sama ajatusmaailma, että osamaksumersun erinäiset palvelut on maksuttomia palveluita.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Jep jep, totesihan tuo kerran että bisneksessä ei tarvitse mitään maksaa tarjoilusta.

        Sama ajatusmaailma, että osamaksumersun erinäiset palvelut on maksuttomia palveluita.

        Just, oletko muuten huomannut että nämä jotka ovat tussaroineet asiansa ovat kovasti rakastuneita muovirahaan, heille se edustaa jotain mitä en ymmärrä, jollain tavalla se liittyy omanarvon tuntoon, ja kyllä osaan ehkä kymmenruokalajia laittaa ihan ex-tempore, ja reseptejä löytyy netistä pilvin pimein, makkara ja lihakeittoa keittelen silloin tällöin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just, oletko muuten huomannut että nämä jotka ovat tussaroineet asiansa ovat kovasti rakastuneita muovirahaan, heille se edustaa jotain mitä en ymmärrä, jollain tavalla se liittyy omanarvon tuntoon, ja kyllä osaan ehkä kymmenruokalajia laittaa ihan ex-tempore, ja reseptejä löytyy netistä pilvin pimein, makkara ja lihakeittoa keittelen silloin tällöin.

        Muistatko pentuajastasi noita, airfix mulla oli myös jotain lentokoneita ja autoja niitä liimaa ja maalaa... https://aijaa.com/PXCvMP
        By Numball HHN 63v.


    • Anonyymi

      Kaikki pankit myöntää pankkikortteja Suomessa ja muualla. Ne on maksukortteja. Kansainvälisen varmenteen niihin tarjoaa Visa. Ulkomailla niistä käytetään nimeä debit-kortti.
      Luottokortteja kutsutaan luottokunnan nimellä esimerkiksi Visa, Master, Amex jne. Ne on credit-kortteja.
      Jokaisella aikuisella suomalaisella on pankkikortti ja luottokelpoisilla luottokortti, paitsi köyhillä.

      Paraisten parahomolla Senssulla ei ole luottokorttia, mutta Pasanen keksi peräti valehdella että hänelle tuli automaattisesti Musta Amex-kortti, joita on vain muutama Suomessa. Pistän tonnin rahaa Senssulle kun kuvaa luottokorttinsa kukaan päällä Chiang Maissa 2 tunnin sisällä.

      l

      • Anonyymi

        Pankeilla ei ole ollut mitään tekemistä suomessa korttiliiketoiminnan kanssa ollut enää vuosikymmeniin, ne perustivat vuonna 1965 luotto osuuskunnan, mutta myivät sen norjaan nets nimiselle firmalle vuosia sitten taisi olla vuonna 2012, eli markkinoilla on vain kansainvälisiä maksukortteja.

        Homottaako taas, kuten aina ennenkin, pistät tonnin mistä, sosiaalirahastostasi köyhille.

        Hauskaa nämä sinun pattayan matkat, kovasti poika pullistelee kun on vuokrannut muutamaksi päiväksi 50m2 luukun, miten nuo asumisolosi suomessa, kunnan asunto, ja ruoka soppajonosta, tai no miljonäärihän sinäkin tietysti olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pankeilla ei ole ollut mitään tekemistä suomessa korttiliiketoiminnan kanssa ollut enää vuosikymmeniin, ne perustivat vuonna 1965 luotto osuuskunnan, mutta myivät sen norjaan nets nimiselle firmalle vuosia sitten taisi olla vuonna 2012, eli markkinoilla on vain kansainvälisiä maksukortteja.

        Homottaako taas, kuten aina ennenkin, pistät tonnin mistä, sosiaalirahastostasi köyhille.

        Hauskaa nämä sinun pattayan matkat, kovasti poika pullistelee kun on vuokrannut muutamaksi päiväksi 50m2 luukun, miten nuo asumisolosi suomessa, kunnan asunto, ja ruoka soppajonosta, tai no miljonäärihän sinäkin tietysti olet.

        Ainiin unohtui mainita että töllö on 75-100 tuumainen se on tärkeintä vuokraajalle että on iso telkkari, minulle kyllä tärkeintä on aina ollut sijainti, ja palvelut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pankeilla ei ole ollut mitään tekemistä suomessa korttiliiketoiminnan kanssa ollut enää vuosikymmeniin, ne perustivat vuonna 1965 luotto osuuskunnan, mutta myivät sen norjaan nets nimiselle firmalle vuosia sitten taisi olla vuonna 2012, eli markkinoilla on vain kansainvälisiä maksukortteja.

        Homottaako taas, kuten aina ennenkin, pistät tonnin mistä, sosiaalirahastostasi köyhille.

        Hauskaa nämä sinun pattayan matkat, kovasti poika pullistelee kun on vuokrannut muutamaksi päiväksi 50m2 luukun, miten nuo asumisolosi suomessa, kunnan asunto, ja ruoka soppajonosta, tai no miljonäärihän sinäkin tietysti olet.

        Se meni päinvastoin taas kerran. Luottokunnat siirsi luottokorttien myöntämisen sopimuspankeille suurimmaksi osaksi. 80 luvun alun jälkeen. Ne ei olleet aluksi luottokortteja vaan maksuaikakortteja nimeltään.

        Pankeilta ne kortit pyydetään ja pankeilta ne saadaan. Olet siis lukutaidoton kaiken lisäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainiin unohtui mainita että töllö on 75-100 tuumainen se on tärkeintä vuokraajalle että on iso telkkari, minulle kyllä tärkeintä on aina ollut sijainti, ja palvelut.

        Mihin pihi ja köyhä tarvitsee palveluita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se meni päinvastoin taas kerran. Luottokunnat siirsi luottokorttien myöntämisen sopimuspankeille suurimmaksi osaksi. 80 luvun alun jälkeen. Ne ei olleet aluksi luottokortteja vaan maksuaikakortteja nimeltään.

        Pankeilta ne kortit pyydetään ja pankeilta ne saadaan. Olet siis lukutaidoton kaiken lisäksi.

        Visa ja mc tuotemerkin omistaa Nets Nordic joka joka myös toimittaa kaikki kortit suomalaisille pankeille. Kortin saat sadoilta firmoilta suomessa, niistä on vain parikymmentä pankkia.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      61
      3188
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1132
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1038
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      101
      945
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      923
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      804
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      801
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      680
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      89
      668
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      615
    Aihe