Pelastustie

Anonyymi-ap

Asun rivitalossa ja naapurissa asuu joko tyhmää tai välinpitämätöntä ihmistä, kun jatkuvasti pitävät auto asunnoille johtavalla tiellä,
Myös kun heidän kavereita tulee kylään niin aina pysäköivät pelastustielle ja vielä minun ikkunan eteen.
Olen miettinyt että voiko jotkut olla oikeasti noin laiskoja ja tyhmiä?

Mitä tekisitte tuollaiselle naapurille?

10

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Valitettavasti kyseiselle asialle ei voi tehdä mitään. Poliisia ei kiinnosta. Kunnallisen pysäköintitarkastaja ei ota kantaa. Isännöitsijät ovat suojatyöllistettyjä + kuten taloyhtiön hallitus

      Olen itse vääntänyt saman ongelman kanssa ja mikään ei auttanut. Laittomia keinoja löytyy, jotka kyllä tehoavat mutta näistä tulee seuraamuksia

      • Anonyymi

        Taloyhtiön hallitus on oikea osoite moitteille. Isännöijä, poliisi eikä pysäköinnin valvonta voi tehdä mitään ilman yhtiön lupaa ja pyyntöä. Tarvittaessa yksityinen pysäköinnin valvonta ja autot alkaa löytää paikoilleen.

        Laittomista keinoista voi koittaa omia pysäköintisakkoja. Eli käy laittamassa virallisen näköisiä sakkolappuja. Ei vaan laita omia tilitietojaan vaan jonkun ihan muun. Siinäpä sitten selvittelevät mihin meni..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taloyhtiön hallitus on oikea osoite moitteille. Isännöijä, poliisi eikä pysäköinnin valvonta voi tehdä mitään ilman yhtiön lupaa ja pyyntöä. Tarvittaessa yksityinen pysäköinnin valvonta ja autot alkaa löytää paikoilleen.

        Laittomista keinoista voi koittaa omia pysäköintisakkoja. Eli käy laittamassa virallisen näköisiä sakkolappuja. Ei vaan laita omia tilitietojaan vaan jonkun ihan muun. Siinäpä sitten selvittelevät mihin meni..

        Hallitusta kannattaa muistuttaa siitä, että ovat henkilökohtaisessa vastuussa, jos jotain sattuu - esim. tulipalo - ja palokunnan toiminta viivästyy väärin pysäköintyjen autojen vuoksi.

        Ainoa järkevä ja todetusti tehokas tapa on hankkia yksityinen pysäköinninvalvontafirma laputtamaan perselijöiden autoja. Tästä tulee as oy:lle kuluja, mutta kiitokset voi pyytää osoittamaan perseilijöille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hallitusta kannattaa muistuttaa siitä, että ovat henkilökohtaisessa vastuussa, jos jotain sattuu - esim. tulipalo - ja palokunnan toiminta viivästyy väärin pysäköintyjen autojen vuoksi.

        Ainoa järkevä ja todetusti tehokas tapa on hankkia yksityinen pysäköinninvalvontafirma laputtamaan perselijöiden autoja. Tästä tulee as oy:lle kuluja, mutta kiitokset voi pyytää osoittamaan perseilijöille.

        Niitä perseilijöitä tahtoo olla taloyhtiön hallituksissa. Vetelyksiä ja saamattomia. Tai sitten itse juuri niitä jotka jättelee autojaan mihin itselle parhaiten sopii.


    • Anonyymi

      Annas kun arvaan mikä on kyseessä. JVA omistama taloyhtiö Palokassa, Ritoniemessä, sininen luhtitalo.

      Taloyhtiö täynnä kusipäitä, Venäläisiä vittupäitä, talo on rakennettu päin persettä ja isännöitsijä Super suojatyöllistetty!

    • Anonyymi

      Blokkaa kyseinen väärinpysäköity auto toisella autolla ja "Valitettevasti" tätä toista autoa ei voi siirtää vuorokauteen...

    • Anonyymi

      Väännä tortut auton konepellille, liimaa lukkoihin ja peruna pakoputkeen.

    • Anonyymi

      Kyseessä on talonyhtiön hallituksenpuheenjohtaja, on ihan täysi tunari.
      Jos jotain kysyy talonyhtiön asioihin, niin aina tulee vastaukseksi ettei tiedä.
      Ei millään tapaa pätevä laiska kun mikä, mutta ei ketään mukaan halua talonyhtiön hallituksen puheenjohtajaksi.
      Kaikki yhtiön asukkaat pystyisi kyllä hoitamaan asiat yhtä huonosti, mutta ei taida muilla olla kiinnostusta asiaan tai viitsi hoitaa noita noi päin persettä.
      Ja isännöitsijä on yleinen vitsin aihe jopa kiinteistövälittäjien jutuissa, ketkä on myynyt tai koittanut myydä asuntoa kyseiseltä alueelta.

    • Anonyymi

      Kertoo paljon ihmisen luonteesta tuollainen , jos ei yhtään välitä yhteisistä säännöistä ja kunnioita niitä.
      Taitaa olla erittäin tyhmä ja välinpitämätön ihminen ja laiska jos ei voi muutamaa askelta kävellä parkista kylään.
      Ja taitaa myös naapurit olla keskivertoa yksinkertaisempia!

      Noita on kyllä nykyään ihan liikaa ja tuntuu että tyhmyys ja piittaamattomuus vaan lisääntyy.

    • Anonyymi

      OSTA SINI TISKIHARJA

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9164
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2688
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      145
      2467
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1310
    Aihe