Kannattava liiketoiminta on simppeliä, onnistuu aivan etänä, et tarvitse kuin internetliittymän, erityisen maineen ja suhteet.
Niin ja rahaa, sekä että et ole vajakki joka haaveilluusioi PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA elvistellen.
---------------------------------------------------------------------------------
Suosittelen Saarijortikkaa vaan seuraamaan sairaseläkkeen indeksikorotuksia ja hakemaan vammaistukia menestyvälle pariskunnalle oikeilla argumenteilla.
Sinulla ei vaikuta olevan harmainta aavistustakaan, miten tuo homma toimii.
Se toimii siten että tyydyttäväkuntoinen elinkelpoinen kuntotarkistettu kohde ostetaan oikeaan hintaan ja suhteilla.
Sitä ei myydä resupekoille, vaan sellaisille jotka ovat osoittaneet jo kykynsä jalostaa kohdetta hankkien sille lisäarvoa ja pitäen asukastyytyväisyyden ja taloyhtiön maineen korkeana.
Vuokralaisia on niin paljon jonossa, että huonoja ei tarvi edes kokeilla. Luotot pitää olla kunnossa ja työpaikka tai opiskelupaikka päävuokralaisella. Asumistuet ohjataan suoraan vuokranantajalle ja siitäkään ei tingitä.
Vuokratuotot ja vastikkeet riittää sisäremontteihin, ikkunoiden uusimiseen, alaovien uusimiseen ja pihojen sekä porraskäytävien kunnostukseen. LVI- tekniikka ja kylppärit rempattu kymmenisen vuotta sitten. Hissit 2004 ja hyväkuntoiset nykyaikaiset.
Taloyhtiöllä ei ole laisinkaan velkaa, eikä vuokrien korotuspainetta ole, vaan pysytellään alueellisella tasolla, koska vuokralaisten pysyvyys on tärkeämpää kuin korotuksista saatava raha.
Niin siihen matematiikkaan. Keskivuokra on jotakin 900 euroa ja huoneistoneliöitä 1900m2.
Yhtiövastike pyöreästi 4 euroa neliö. 35 asuntoa x 900 = 31500 euroa kuukaudessa.
31500 euroa ja siitä pois 4 x 1900 = 23900 euroa kuukaudessa. Vuokratuotto on siis 23900 x 12 = 286.800 euroa vuodessa.
Tuo tekee 2,87 miljoonaa euroa pyöreästi kymmenessä vuodessa. Se mitä olen oppinut nykyisessä ammatissani, on se että tuosta vähennetään 1-2% "tyhjäkäynnin" vuoksi.
Tuo on sen luokan tuotto, että se kiinnostaa ketä vaan sijoittajaa. Saisin myytyä kohteen huomenna 3,5-4,2 hintaan, vaan enpä myy.
Antaa vuokratuottojen virrata, tehdään rauhassa rempat valmiiksi ja katsellaan milloin markkinatilanne on suotuisa. Ei ole mitään kiirettä, menkööt vaikka 5 vuotta tai kymmenen, ei haittaa eikä vaikuta elämääni mitenkään.
Toimeen tullaan ja testamentit on kunnossa, jos sattuu itselle heikosti käymään.
Sen olen oppinut jo pokerissa aikoinaan, että toivepokeria pelaavat häviävät kaiken pitkässä juoksussa. Odottavat hyviä kortteja ennenkuin uskaltavat pelata toivoen että se riittää.
Golf on myös opettavainen laji. Kun pelaat sankarigolfia järkipelin sijaan, et tule koskaan voittamaan. On parempi tehdä 18 bogia kuin että teet kaksi birdietä ja 16 triplabogia.
Aliyrittäminen eikä yliyrittäminen toimi kumpikaan. Siksi kannattaa valita se kultainen buddhalainen keskitie. Ei liikoja kumarrella eikä pullistella.
2010
--------------------------------------------------------------
Ps. Ei onnistu vyötärölihaville.
Ohje vuokraläävien jalostamiseen.
18
413
Vastaukset
- Anonyymi
Vantaan kaupunki siis on myynyt kyseiselle mielisairaalle kaupungin vuokrakerrostalon, joka on tarkoitettu kaupungin asukkaille vuokra-asunnoiksi ja on jopa myös samalla kannattavaa liiketoimintaa kaupungille.
Jopa arvostettu kohdekin.
Aikamoinen fakiiri tämä 2010, miksi ei samalla osta kaikkia Vantaan kerrostaloja ja ryhdy internetin rikkaimmaksi feikiksi ihan tosta noin vaan, huisvuis. - Anonyymi
no niin taas on velat muuttuneet saataviksi, milloin ajattelit verot maksella voitoistasi, hiukan heppoinen laskelma, lisäksi tuo vastike on liian alhainen talo on vuokratontilla, pelkästään tuo tontin vuokra on suurempi kun tuo 4 euroa m2.... joten huuhaa, olet sinä melkoisen sairas tyyppi, juttuinesi.
- Anonyymi
Tyttö2010Neitisellä on vuokralaisia jonossa Vantaalla, jossa vapaita vuokra-asuntoja 3000.
https://www.vuokraovi.com/vuokra-asunnot/vantaa
Kukaan, ei edes Vantaan kaupunki myy kohdetta joka omilla tuotoillaan rahoittaa käyttökulut ja perusparannukset, sekä on tuottanut voittoa vuosikaudet ennen remppaa ja tulee tuottamaan vuoden rempan jälkeenkin jälleen.
Kun eletään vuotta 2023 - 2024 ja kerrostalossa vasta nyt vaihdetaan ikkunat, niin se pelkästään osoittaa, että tuollaisen haavetalon kohtalo rempan sijaan olisi purkaminen.
Dille haavelaskelmissaan ei edes huomioi lämmityskuluja ennen ja jälkeen ikkunoiden vaihdon, joka 35 asunnosta kun on kyse, aikamoinen, sekä tuollaiset mikäli niitä ylipäätään lähdetään peruskorjaamaan, niin silloin kyseeseen tulee myös ulkovaipan lisäeristäminen joka tarkoittaa ulkoseinä ja myös kattoa ( Yläpohjaa )
Tyyppi joka bablaa sukituksista, avo-ojien alipaineistamisesta, ruiskubetonoinneista, betonin vetolujuuksista ennen parketin asentamista, suodattaa uima-allasveden paineettomalla talousvesisuodattimella, TT:tä myötäillen kohteen vastaava mestari on vain välttämätön kulu joka mielellään olisi tuttava tai sukulainen kossupullon hinnalla, koska rakenne- ja rakennussuunnitelmia ei kukaan tulkitse muutoin kuin vain ottamalla jotain mittoja, uima-altaita rakennetaan kymppitonnilla ja 450 neliötä parasta mitä rahalla saa, hintaan Hesalainen yksiö tai kaksio, niin rakennusalan kokemus, tietämys ja ammattitaito ei pienimmässäkään määrin ole muuta kuin wikiä, googlea ja haavetta, jolloin mahdollistaa vain haaveissaan rakentaa Korealaisille kakaroille puumajan ja haavetontilleen buudeliaitauksen.
Ps. Se tolppatalon olohuoneen valokuva joka olohuone ei ollut tolppien varassa oli hauska, kun siinä oli betonipilarit ja betonipalkit dimensiota huhhuh.
Ai niin tosiaan, ruokaa voi valmistaa ja on valmistettu vuosisatoja, jopa tuhansia ilman internetkeittokirjoja, joten suosittelen kokkaamaan ja kokeilemaan joskus jotain omaakin huomioimatta Tyttö2010Neitisen ja klooninsa Kläpin viisauksia.
'*' - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyttö2010Neitisellä on vuokralaisia jonossa Vantaalla, jossa vapaita vuokra-asuntoja 3000.
https://www.vuokraovi.com/vuokra-asunnot/vantaa
Kukaan, ei edes Vantaan kaupunki myy kohdetta joka omilla tuotoillaan rahoittaa käyttökulut ja perusparannukset, sekä on tuottanut voittoa vuosikaudet ennen remppaa ja tulee tuottamaan vuoden rempan jälkeenkin jälleen.
Kun eletään vuotta 2023 - 2024 ja kerrostalossa vasta nyt vaihdetaan ikkunat, niin se pelkästään osoittaa, että tuollaisen haavetalon kohtalo rempan sijaan olisi purkaminen.
Dille haavelaskelmissaan ei edes huomioi lämmityskuluja ennen ja jälkeen ikkunoiden vaihdon, joka 35 asunnosta kun on kyse, aikamoinen, sekä tuollaiset mikäli niitä ylipäätään lähdetään peruskorjaamaan, niin silloin kyseeseen tulee myös ulkovaipan lisäeristäminen joka tarkoittaa ulkoseinä ja myös kattoa ( Yläpohjaa )
Tyyppi joka bablaa sukituksista, avo-ojien alipaineistamisesta, ruiskubetonoinneista, betonin vetolujuuksista ennen parketin asentamista, suodattaa uima-allasveden paineettomalla talousvesisuodattimella, TT:tä myötäillen kohteen vastaava mestari on vain välttämätön kulu joka mielellään olisi tuttava tai sukulainen kossupullon hinnalla, koska rakenne- ja rakennussuunnitelmia ei kukaan tulkitse muutoin kuin vain ottamalla jotain mittoja, uima-altaita rakennetaan kymppitonnilla ja 450 neliötä parasta mitä rahalla saa, hintaan Hesalainen yksiö tai kaksio, niin rakennusalan kokemus, tietämys ja ammattitaito ei pienimmässäkään määrin ole muuta kuin wikiä, googlea ja haavetta, jolloin mahdollistaa vain haaveissaan rakentaa Korealaisille kakaroille puumajan ja haavetontilleen buudeliaitauksen.
Ps. Se tolppatalon olohuoneen valokuva joka olohuone ei ollut tolppien varassa oli hauska, kun siinä oli betonipilarit ja betonipalkit dimensiota huhhuh.
Ai niin tosiaan, ruokaa voi valmistaa ja on valmistettu vuosisatoja, jopa tuhansia ilman internetkeittokirjoja, joten suosittelen kokkaamaan ja kokeilemaan joskus jotain omaakin huomioimatta Tyttö2010Neitisen ja klooninsa Kläpin viisauksia.
'*'Vantaan kaupunki on nettikirjoitusten pohjalta huono korjaamaan kohteitaan, edes omiaan, tuskin ne kuitenkaan myisivät tuollaista jalokiveä persaukiselle yrittäjälle, 2010 pitää meitä aivan idiootteina, tosin minäkin häntä. Monet kaupungit ja pankit ovat myyneet kohteitaan jotka ovat huonokuntoisia, viimeisenä Pieksämäeltä ja varkaudesta pankki myi muutaman liikehuoneiston bulvaanille, vaikka tiesi että ostaja ei koskaan maksa kuin kauppasumman, muutama euro pankille, nyt taloyhtiöt on menossa konkurssiin, eli siis kaupunki ja pankki halusi vain päästä paskasta eroon. Ei kovin korkea moraalista toimintaa...
Toki vantaalla kaikki 2010 ostamat huoneistot vietiin käsistä, vaikka siellä on tuhansia vapaita asuntoja, jopa vantaan kaupungilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vantaan kaupunki on nettikirjoitusten pohjalta huono korjaamaan kohteitaan, edes omiaan, tuskin ne kuitenkaan myisivät tuollaista jalokiveä persaukiselle yrittäjälle, 2010 pitää meitä aivan idiootteina, tosin minäkin häntä. Monet kaupungit ja pankit ovat myyneet kohteitaan jotka ovat huonokuntoisia, viimeisenä Pieksämäeltä ja varkaudesta pankki myi muutaman liikehuoneiston bulvaanille, vaikka tiesi että ostaja ei koskaan maksa kuin kauppasumman, muutama euro pankille, nyt taloyhtiöt on menossa konkurssiin, eli siis kaupunki ja pankki halusi vain päästä paskasta eroon. Ei kovin korkea moraalista toimintaa...
Toki vantaalla kaikki 2010 ostamat huoneistot vietiin käsistä, vaikka siellä on tuhansia vapaita asuntoja, jopa vantaan kaupungilla.Jep, vastakaikua meidän ( itse itselle keskusteluista ) tulee julkaisuun, kun Tyttö heräilee suomessa suomen aikaan ja on käynyt lenkillä ja tehnyt terveelliset aamupalat haaveperheelleen.
- Anonyymi
Saaristomakkara saa aina megahepulin, kun miljoonat on mainittu. Huomaan samalla ettei tällä Saaristomajurin sihteerihomopojalla ole minkäänlaista käsitystä rakentamisesta ja saneeraamisesta, vaikka rakennusmestarina väittää toimineensa.
Ammattilaiselle kaikki näkyy tarkastuspapereista ja vuosikertomuksista, tilinpäätöksistä ja laskelmista. Jokaikinen kuitti on tallella mapeissa.
Isännöinti hoitaa taloyhtiön asiat ja huolto huollon asiat. Omistaja on kolmas osapuoli jolla kaikki muut ovat töissä.
Voit lohduksesi kutsua lääväksi, mutta miljoonia tuottaa läävä silti. Voit kutsua vaimoani lumpuksi, mutta hän on minulle maailman upein nainen. Voit sanoa lapsiani korealaisiksi kakaroiksi, mutta minulle ne on iskän rakkaita ja kauniita lapsia.
Tuo yksinäisyys musertaa sinut jo ennen Hankasalmea. Kannattaisi vähän relata ettei eteisvärinä muutu kammiovärinäksi rasvakerroksen puristuksessa.
2010- Anonyymi
No mutta onkos 2010 rakko herättänyt välihuuteluun.
Jaahas ja amisbablaa jälleen.
Ihan sama mulle mikä ja mitkä on sulle rakkaita ym.
Minä tiedän rakentamisesta 40 vuoden kokemuksella aivan riittävästi, tosin uusi kokemus on että sinun kaltainen pelle esiintyy etähankkijana ja etäremppaajana.
Ammattilaiselle kaikki näkyy papereista ... joo niinhän se on, papereista, mitäpä tuota sitten muuta kuin kaikki rakennusalan ammattilaiset etätöihin ja vex vex vaan pois työmaalta ammattilaisten jaloista.
44 voisi myös ryhtyä valtakunnallisen rakennusliikkeen pääkaupunkiseudun pomona Pattayalle, mitäpä tuo pelipaikalla on muuta kuin täysin turha tyyppi, papereitahan voi lueskella missä tahansa ja heittää silloin tällöin sähköpostin.
'*' - Anonyymi
Niinkö kuten olen aikaisemmin tiedottanut en tiedä mitään rakennustekniikasta, tosin et sinäkään avoviemäreitä ei voi alipaineistaan mitenkään, joten tasoissa ollaan, minulle on ainakin käsitteet selvät, ollut vuosi kymmeniä, tiedän mitä on alv, ja miten tärkeää se on huomioida, samoin tiedän mihin osakaslainaa käytetään, en ole koskaan kutsunut vaimoasi lumpuksi, hän ei ole tehnyt minulle mitään, lapsissasi on enemmän korealaisia piirteitä kuin farang piirteitä, en ole kieltänyt ettei lapsesi ole kauniita kaikki pienet lapset ovat, ovat sitten korealaisen näköisiä tai ei.
Isännöinnin on tapana hoitaa taloyhtiönasioita, onhan isännöitsijä taloyhtiön toimitusjohtaja, yhtä asiaa en ymmärrät, miksi tyttäresi hoitaa vuokrareskontran, kun se yleensä hoitaa isännöintitoimisto, samalla kuukautisella perusmaksulla minkä joudut maksaan joka tapauksessa, vai onko tyttäresi suojatyönpaikan tarpeessa... kelahan ne vuokrat yleensä maksaa...
Minä en ymmärrä edelleenkään rakentamisesti tuon taivaallista, mutta jotain kuitenkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö kuten olen aikaisemmin tiedottanut en tiedä mitään rakennustekniikasta, tosin et sinäkään avoviemäreitä ei voi alipaineistaan mitenkään, joten tasoissa ollaan, minulle on ainakin käsitteet selvät, ollut vuosi kymmeniä, tiedän mitä on alv, ja miten tärkeää se on huomioida, samoin tiedän mihin osakaslainaa käytetään, en ole koskaan kutsunut vaimoasi lumpuksi, hän ei ole tehnyt minulle mitään, lapsissasi on enemmän korealaisia piirteitä kuin farang piirteitä, en ole kieltänyt ettei lapsesi ole kauniita kaikki pienet lapset ovat, ovat sitten korealaisen näköisiä tai ei.
Isännöinnin on tapana hoitaa taloyhtiönasioita, onhan isännöitsijä taloyhtiön toimitusjohtaja, yhtä asiaa en ymmärrät, miksi tyttäresi hoitaa vuokrareskontran, kun se yleensä hoitaa isännöintitoimisto, samalla kuukautisella perusmaksulla minkä joudut maksaan joka tapauksessa, vai onko tyttäresi suojatyönpaikan tarpeessa... kelahan ne vuokrat yleensä maksaa...
Minä en ymmärrä edelleenkään rakentamisesti tuon taivaallista, mutta jotain kuitenkin.Tyttö on innokas aijailemaan kaikkia vihjailuita, jopa selitellen maksaneensa veroja useita kymmeniä miljoonia, joten hopi hopi aijaamaan maksutositteet 35 asunto-osakkeen varainsiirtoverojen maksuista.
Ai niin Kuksa ensin, siihen asti TT todistaa Dillen kaiken haaveen todeksi, jopa että puussa on maja ja että ruiskubetonoitujen tolppien nokassa on 450 neliötä parasta mitä rahalla saa.
'*' - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ymmärrä edelleenkään rakentamisesti tuon taivaallista, mutta jotain kuitenkin.Vuokravalvontaa ei valvo isännöitsijä, vaan yhtiövastikkeiden maksun, eli tässä haavetapauksessa valvoo Dillen maksut, ei vuokralaisten maksuja Dillelle, sitä paitsi innokkaalla tilioteaijaajalla ei ole tiliotetta jossa olisi tuloja 35 x noin 900 euroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuokravalvontaa ei valvo isännöitsijä, vaan yhtiövastikkeiden maksun, eli tässä haavetapauksessa valvoo Dillen maksut, ei vuokralaisten maksuja Dillelle, sitä paitsi innokkaalla tilioteaijaajalla ei ole tiliotetta jossa olisi tuloja 35 x noin 900 euroa.
Joo ei aina mutta silloin kun taloyhtiöllä on sama omistaja, kuten 2010 kertomansa mukaan on, silloin on viisasta hoidattaa vuokrienvalvonta heillä, kun heillä on kuitenkin ohjelmat asiaa varten, toki omistaja yleensä itse hoitaa vuokrareskontran, varsinkin jos ei ole omistuksessa montaa kohdetta samasta yhtiöstä, Kuitenkin 35 asuntokin jo vaatii koneellisen vuokravalvonnan, se ei onnistu manuaalisesti, tosin sellainen ohjelmisto on helppo tehdä vaikka itse jos saa viitenumerot pankista sähköisessä muodossa...
By NumBall HHN 63v. Anonyymi kirjoitti:
Joo ei aina mutta silloin kun taloyhtiöllä on sama omistaja, kuten 2010 kertomansa mukaan on, silloin on viisasta hoidattaa vuokrienvalvonta heillä, kun heillä on kuitenkin ohjelmat asiaa varten, toki omistaja yleensä itse hoitaa vuokrareskontran, varsinkin jos ei ole omistuksessa montaa kohdetta samasta yhtiöstä, Kuitenkin 35 asuntokin jo vaatii koneellisen vuokravalvonnan, se ei onnistu manuaalisesti, tosin sellainen ohjelmisto on helppo tehdä vaikka itse jos saa viitenumerot pankista sähköisessä muodossa...
By NumBall HHN 63v.Niin mutta asiassa on ylitsepääsemätön ongelma.
Isännöitsijän laskut sisältää arvonlisäveron, joka ei ole ainakaan ennen missään kohtaa kuulunut Tytön liiketoimintaan, eikä hän siten ole ollut tietoinen mikä on ALV.
Ei ole mikään ongelma seurata kerran kuussa 35 maksusuoritusta ja voi avata oman tilin yksinomaan niitä varten.
Jaahas, se on sitten paikallaan todeta Numba Hyvää Uutta Vuotta sulle ja vaimollesi, sekä rohkenen toivottaa myös Puppelle ja Tapsalle jos se on hänen nimensä.
Sinäkin päädyit syömään tänään muuta kuin nakkeja ja perunasalaattia, niin mekin jotain muuta kuin väärin valmistettua soppaa.
Tyttö2010Neitisellähän on arvokkaiden kanojen munia, joten ohessa hieman vinkkiä:
https://www.youtube.com/watch?v=8qFB4Kaf-DA- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Niin mutta asiassa on ylitsepääsemätön ongelma.
Isännöitsijän laskut sisältää arvonlisäveron, joka ei ole ainakaan ennen missään kohtaa kuulunut Tytön liiketoimintaan, eikä hän siten ole ollut tietoinen mikä on ALV.
Ei ole mikään ongelma seurata kerran kuussa 35 maksusuoritusta ja voi avata oman tilin yksinomaan niitä varten.
Jaahas, se on sitten paikallaan todeta Numba Hyvää Uutta Vuotta sulle ja vaimollesi, sekä rohkenen toivottaa myös Puppelle ja Tapsalle jos se on hänen nimensä.
Sinäkin päädyit syömään tänään muuta kuin nakkeja ja perunasalaattia, niin mekin jotain muuta kuin väärin valmistettua soppaa.
Tyttö2010Neitisellähän on arvokkaiden kanojen munia, joten ohessa hieman vinkkiä:
https://www.youtube.com/watch?v=8qFB4Kaf-DAMitäpä jos nukkuisit välillä niin jaksat taas koko uudenvuodenyön päivystää.
- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Niin mutta asiassa on ylitsepääsemätön ongelma.
https://www.youtube.com/watch?v=8qFB4Kaf-DAKuin myös sinulle vuosi meni hyvin ja taskunpohjalle jäi vielä tuhlattavaa, ainakin omena ja riisipussin verran, ensivuoteen uusin ajatuksin, kuulin selvää käen kukuntaa jopa kolme kertaa peräkkäin, kun kävin suihkussa, mulla on bosen kotiteatteri missä mulla oli spotify auki ja sieltä tuli joku podcast joka käsitteli vanhaa kansanperinnettä uutena vuotena suomessa, ja siinä on hyvä ääni, kukunta kuului tulevan ulkoa, selvästi, ulkoa... en muista aikaisemmin kuulleeni, käen kukuntaa täällä koskaan, nyt en ole varma voisiko käki yleensäkään kukkua, thaimaassa kun käki ei ole näillä asteilla ainakaan wikin mukaan.
Hyvää uuttavuotta sinulle ja perheellesi, sinne pohjoiseen, 2010 oli taas laittanut melkoisen oksennuksen, mutta antaa miljonäärin jatkaa harrastuksiaan, myös Tapsukalle terkkuja.
pitää mennä ulos istumaan pariksi tunniksi, jos vaikka kukkuisi vielä.
By NumBall HHN 63v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuin myös sinulle vuosi meni hyvin ja taskunpohjalle jäi vielä tuhlattavaa, ainakin omena ja riisipussin verran, ensivuoteen uusin ajatuksin, kuulin selvää käen kukuntaa jopa kolme kertaa peräkkäin, kun kävin suihkussa, mulla on bosen kotiteatteri missä mulla oli spotify auki ja sieltä tuli joku podcast joka käsitteli vanhaa kansanperinnettä uutena vuotena suomessa, ja siinä on hyvä ääni, kukunta kuului tulevan ulkoa, selvästi, ulkoa... en muista aikaisemmin kuulleeni, käen kukuntaa täällä koskaan, nyt en ole varma voisiko käki yleensäkään kukkua, thaimaassa kun käki ei ole näillä asteilla ainakaan wikin mukaan.
Hyvää uuttavuotta sinulle ja perheellesi, sinne pohjoiseen, 2010 oli taas laittanut melkoisen oksennuksen, mutta antaa miljonäärin jatkaa harrastuksiaan, myös Tapsukalle terkkuja.
pitää mennä ulos istumaan pariksi tunniksi, jos vaikka kukkuisi vielä.
By NumBall HHN 63v.Soitin vaimolleni.ja kysyin onko Thaimaassa käkiä, on kuulemme mutta ei paljon, enemmän on sellaisia jotka munivat toisen pesään, erityisesti koillis thaimaassa.
- Anonyymi
Jos se oli NIIN hyvä bisnes miksi tyttösi karkasi Sveitsiin?
PS. Likka oli älykäs -:) - Anonyymi
Pippelinen aina suunapäänä turpaansa soittamassa joka asiasta, oli sitten kyse auton pissapojasta tai sopan mausteesta, ja alituiseen kyselee muistuttaen, että on esitetty kysymys, mutta kun saa palautetta kuten tässä keskustelusarjassa, niin ei kykene käsittelemään asioita muulla tavalla, kuin Saaristomakkara, Saaristomajuri ja sihteerihomopoika.
Puppelle on selväksi käynyt, että Pippen pää ei terveeksi muutu vaikka jättäisikin juomatta päivittäiset tissuttelunsa ja viikottaiset känninsä, alkoholi on jo tehnyt pysyvät vaikutuksensa.- Anonyymi
Totta joka sana, ehkä maailman oudoin miljonääri ?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks2024404Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t583142Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per881737Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181316Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va121314Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20231117Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi101101- 491075
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt2471073- 49976